Zo krijgen we de Hools wel vol jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Dos37 het volgende:
sepo
AMD64 stylequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo krijgen we de Hools wel vol ja
Ik zit ik hier nog wel ffquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Sien:
Ik heb niet alles gevolgd, maar ben je nu al klaar bij de Tros, of moet je nog even?
Ja die ben ik al een paar dagen niet meer tegen gekomen...quote:
Hier begint het ook te knallen.. en ik heb geen jas bij mequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Het hoooooost hier
En wie moet er zo doorheen?
Juist.
Iemand nog een ijsje?
Goed gedaan Superhoolsopenerheld
hier regent het ook. en niet zo'n beetje ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Het hoooooost hier
Juist.
Iemand nog een ijsje?
Ik ook niet, wel een pluquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
Hier begint het ook te knallen.. en ik heb geen jas bij me
kun je met een auto vanavond.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef 9christensen het volgende:
vjennerednex denk ik
ik regent stijl naar beneden hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
Oke het is nu nog droog.....
Ik ga maar eens
doei
Sien, no offence, maar is de TROS in het echt ook zo'n ongenadige kutomroep? Of is het wel oke om er te werken maar zijn alleen de programma's en de medewerkers wanneer ze op TV komen zwaar bagger?quote:
doe maar een raketje tante bluezzquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Het hoooooost hier
Juist.
Iemand nog een ijsje?
ik wil graag fietsenquote:
Goed voor de conditiequote:
kinderwerkquote:
ik zou thuis blijven als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Jottem! Dadelijk verjaardag van een kameraad.
Heeft ie Heineken gehaald....... de barbaar!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:00 schreef pascalheister het volgende:
ik zou thuis blijven als ik jou was![]()
Brand rulez!quote:
Jupiler is ookquote:
die is 24 uur per dag open knulquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef Superheld het volgende:
![]()
Over bier gesproken, is de bar al open?![]()
verkeerd wachtwoord ofzo. Ik bedoel ik zou deze account niet zomaar opgeven en met een ander verder gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:24 schreef Superheld het volgende:
Ik ook niet![]()
Kon er gewoon niet meer in opeens.
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
ASWH was toch het club je van MM eh?
Ow okquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt Robbie, morgen moeten ze tegen FC Dordrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |