abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29278180
* mschol is nar bed toe truste
pi_29278198
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef mschol het volgende:
* mschol is nar bed toe truste
Truste
pi_29280286
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:00 schreef Jump het volgende:

[..]

nee

Nog nooit in Rotterdam geweest trouwens
ik enkel antwerpen, bredene, blankenberge volgens mij... en een keer een doorreis gemaakt door belgie naar frankrijk maar dat ken ik me allemaal niet meer herinneren. toen wel in brussel geweest d8 ik en aantal kastelen e.d.
pi_29286812
Te klein probleem om een nieuw topic over te openen: Waar download ik IE7? Ik ben al een MSDN subscriber
pi_29287114
quote:
Op zondag 31 juli 2005 07:58 schreef Geqxon het volgende:
Te klein probleem om een nieuw topic over te openen: Waar download ik IE7? Ik ben al een MSDN subscriber
1 je abbonement van msdn moet het toelaten (schijnt dat ne ie7 niet bij alle abbo's kan downloaden)
e kan wel iets vinden als je naar de internet explorer homepage op microsoft gaat...
pi_29287117
goeiemorgen trouwens
  zondag 31 juli 2005 @ 10:23:06 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29287428
Goedemorgen

Vandaag wil ik de bios gaan updaten. Ben dat al lange tijd van plan maar er komt steeds niets van. Ik weet niet wat de voordelen zijn van een bios die geupdate is. Ben wel van mening dat het het beste is om de laatse versie te hebben. Sowieso omdat het laatste altijd het beste is.

Verder heb ik ook zo'n progje bij de computer gekregen. Flash heet dat. Heeft ook met de bios te maken Ik weet niet wat het betekent maar zal toch eens moeten gaan onderzoeken waar het voor staat

De computer kan toch niet kapot gaan als je iets fout doet of wel? Je kunt toch achteraf weer de oude bios terug zetten?

Ben ook nog van plan om windows aan te passen. Ik wil bepaalde zaken veranderen in windows. Zoals het applicatiebeheer? Ik bedoel waar windows het meeste geheugen voor gebruikt.

Vandaag wordt het sleutelen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29287477
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen

Vandaag wil ik de bios gaan updaten. Ben dat al lange tijd van plan maar er komt steeds niets van. Ik weet niet wat de voordelen zijn van een bios die geupdate is. Ben wel van mening dat het het beste is om de laatse versie te hebben. Sowieso omdat het laatste altijd het beste is.

Verder heb ik ook zo'n progje bij de computer gekregen. Flash heet dat. Heeft ook met de bios te maken Ik weet niet wat het betekent maar zal toch eens moeten gaan onderzoeken waar het voor staat

De computer kan toch niet kapot gaan als je iets fout doet of wel? Je kunt toch achteraf weer de oude bios terug zetten?
oude bios kan worden teruggeplaatst als je die maar heb (d.m.v een backup ofz\o)
die backup kan je maken in windows, als je een windows bios flash proggie hebt.
maar voor het flasen zelf zou ik een dos diskette downloaden (www.bootdisk.com)
en je nieuwe bios + dos bios updater boij die diskette plaatsen
  zondag 31 juli 2005 @ 10:36:00 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29287533
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:28 schreef mschol het volgende:

[..]

oude bios kan worden teruggeplaatst als je die maar heb (d.m.v een backup ofz\o)
die backup kan je maken in windows, als je een windows bios flash proggie hebt.
maar voor het flasen zelf zou ik een dos diskette downloaden (www.bootdisk.com)
en je nieuwe bios + dos bios updater boij die diskette plaatsen
Thanks

Een backup van het hele systeem dus? Alles op dvd zetten? Ik zal sowieso eens een volledige backup moeten maken want dat heb ik nog nooit gedaan. Steeds als mijn systeem niet meer loopt ( of is lopen draaien Het systeem draait toch of niet? ) moet ik opnieuw beginnen en dat duurt vaak een hele dag met alles erop en eraan.

Ik heb geen diskette-station bij de computer gekregen. Ik denk dat een cd ook wel voldoet?
pi_29287850
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Thanks

Een backup van het hele systeem dus? Alles op dvd zetten? Ik zal sowieso eens een volledige backup moeten maken want dat heb ik nog nooit gedaan. Steeds als mijn systeem niet meer loopt ( of is lopen draaien Het systeem draait toch of niet? ) moet ik opnieuw beginnen en dat duurt vaak een hele dag met alles erop en eraan.

Ik heb geen diskette-station bij de computer gekregen. Ik denk dat een cd ook wel voldoet?
ik doelde op een backup van je oude BIOS ,niet van je hele systeem, dat is niet nodig..
en cd kan ook maar dan moet je even uit vinden of je bij je nieuwe bios bestand kan komen (het oude dos kan geen ntfs schrijven lezen )
pi_29287933
Mogguh
  zondag 31 juli 2005 @ 11:12:22 #212
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_29288064
Spammer.
For great justice!
pi_29288175
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:12 schreef QyRoZ het volgende:
Spammer.
LOL
  zondag 31 juli 2005 @ 11:31:40 #214
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29288415
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:00 schreef mschol het volgende:

[..]

ik doelde op een backup van je oude BIOS ,niet van je hele systeem, dat is niet nodig..
en cd kan ook maar dan moet je even uit vinden of je bij je nieuwe bios bestand kan komen (het oude dos kan geen ntfs schrijven lezen )
Ik zal eens gaan kijken. Ik denk dat ik nog ff wacht. Ben redelijk moe nog. Ik ga straks ff naar de site van microstar en zal eens kijken. Er is ook een site die doet het werk voor je maar die vragen geld en ik betaal het liefst nergens voor. Waarom geld betalen voor iets dat je makkelijk zelf kunt doen ook

Ben je trouwens familie van Maarten Schol? Daar heb ik mee in de klas gezeten op de meao.

Ahnee, je heet scholten Ik ken ook mensen die scholten heten. Maar die wonen in Limburg.

Ontopic: Ik denk dat ik een diskette station ga inbouwen. Heb nog een liggen als het goed is. Snap ook niet dat ze me dat ding niet standaard hebben meegeleverd. Of is zo'n diskette station te ouderwets tegenwoordig?
pi_29288955
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:31 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zal eens gaan kijken. Ik denk dat ik nog ff wacht. Ben redelijk moe nog. Ik ga straks ff naar de site van microstar en zal eens kijken. Er is ook een site die doet het werk voor je maar die vragen geld en ik betaal het liefst nergens voor. Waarom geld betalen voor iets dat je makkelijk zelf kunt doen ook

Ben je trouwens familie van Maarten Schol? Daar heb ik mee in de klas gezeten op de meao.

Ahnee, je heet scholten Ik ken ook mensen die scholten heten. Maar die wonen in Limburg.

Ontopic: Ik denk dat ik een diskette station ga inbouwen. Heb nog een liggen als het goed is. Snap ook niet dat ze me dat ding niet standaard hebben meegeleverd. Of is zo'n diskette station te ouderwets tegenwoordig?
diskettes worden idd steeds achterhaalder omdat je vaak met cd hetzelfde kan...
maar ik heb gewoon altijd een floppy tot me beschikking m.b.t. format en fdisk enzo
pi_29289195
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef mschol het volgende:

[..]

wel leuk, tis pas niet leuk als ie ook daadwerkelijk wegf is en mijn naam is milo niet lul
Je hebt de pi toch wel gezien hoop ik he?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_29291399
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Je hebt de pi toch wel gezien hoop ik he?
pi
pi_29291418
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef mschol het volgende:

[..]

pi
PostIcon.
pi_29291721
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:45 schreef ElmarO het volgende:

[..]

PostIcon.