Ik zal eens gaan kijken. Ik denk dat ik nog ff wacht. Ben redelijk moe nog. Ik ga straks ff naar de site van microstar en zal eens kijken. Er is ook een site die doet het werk voor je maar die vragen geld en ik betaal het liefst nergens voor. Waarom geld betalen voor iets dat je makkelijk zelf kunt doen ookquote:Op zondag 31 juli 2005 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde op een backup van je oude BIOS ,niet van je hele systeem, dat is niet nodig..
en cd kan ook maar dan moet je even uit vinden of je bij je nieuwe bios bestand kan komen (het oude dos kan geen ntfs schrijven lezen)
diskettes worden idd steeds achterhaalder omdat je vaak met cd hetzelfde kan...quote:Op zondag 31 juli 2005 11:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan kijken. Ik denk dat ik nog ff wacht. Ben redelijk moe nog. Ik ga straks ff naar de site van microstar en zal eens kijken. Er is ook een site die doet het werk voor je maar die vragen geld en ik betaal het liefst nergens voor. Waarom geld betalen voor iets dat je makkelijk zelf kunt doen ook
Ben je trouwens familie van Maarten Schol? Daar heb ik mee in de klas gezeten op de meao.
Ahnee, je heet scholtenIk ken ook mensen die scholten heten. Maar die wonen in Limburg.
Ontopic: Ik denk dat ik een diskette station ga inbouwen. Heb nog een liggen als het goed is. Snap ook niet dat ze me dat ding niet standaard hebben meegeleverd. Of is zo'n diskette station te ouderwets tegenwoordig?
Je hebt de pi toch wel gezien hoop ik he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wel leuk, tis pas niet leuk als ie ook daadwerkelijk wegf is en mijn naam is milo niet lul
piquote:Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je hebt de pi toch wel gezien hoop ik he?
Aha okequote:
Vond hem wel spannend eigelijk.. gebeurde eens wat.. crashes en zo..quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was aan het niksen
F1 is niks aan imho
Sletquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |