weer je waar Kluizen ligt in belgie? neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh My God.
Topologische achterstand bij onze zuiderburen.. nooit gedacht
in belgiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:17 schreef Jump het volgende:
[..]
weer je waar Kluizen ligt in belgie? nee
denk dattie bedoelt waar kluizen ligtquote:
fout, bij Ertvelde. Ook wel in me achtertuinquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
denk dattie bedoelt waar kluizen ligt
Kluizen ligt overigens onder Eertvelde, je kan het bereiken via de N474![]()
bosatlasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:24 schreef Jump het volgende:
[..]
fout, bij Ertvelde. Ook wel in me achtertuin
En welke routeplanner gebruik je ?
Wat is er dan gebeurd?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:09 schreef SHERMAN het volgende:
Vandaag de schrik van mijn leven gehad.
Enne waarom spreken jullie niet af op de grens en gaan dan naar een leuke film en daarna wat eten?
Was mijn portomonnee kwijt, met id kaart, bankpasje, foto's, verzekeringspapieren, adres lijsten en nog geld kwijt.quote:
Gelukkig dat hij dan in ieder geval niet gejat is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was mijn portomonnee kwijt, met id kaart, bankpasje, foto's, verzekeringspapieren, adres lijsten en nog geld kwijt.
Mijn hele tent overhoop gehaald, de caravan, tent van mijn broertje, de receptie van de camping. 3 vrachtwagens, 5 auto's, een loods, kantoortje en een grasveld. Nergens te bekennen.
Net vond mijn pa hem, hij had hem in archief kast gedaan waar ook de sleutels van de huur auto's liggen. Was ie alleen vergeten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was mijn portomonnee kwijt, met id kaart, bankpasje, foto's, verzekeringspapieren, adres lijsten en nog geld kwijt.
Mijn hele tent overhoop gehaald, de caravan, tent van mijn broertje, de receptie van de camping. 3 vrachtwagens, 5 auto's, een loods, kantoortje en een grasveld. Nergens te bekennen.
Net vond mijn pa hem, hij had hem in archief kast gedaan waar ook de sleutels van de huur auto's liggen. Was ie alleen vergeten.
Niet leul lul!quote:
Daar was ik al wel bang voor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij dan in ieder geval niet gejat is.
volgens mij kun je bij de rabobank je pas niet meer laten deblokkeren als je eenmaal hebt geblokkeerdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef Jump het volgende:
Doet me denken aan een keer dat ik men protefueille kwijt was. Ik gaan aangeven bij politie, nieuw paspoort aanvragen, rekening blokkeren enzo. Had ze het laatst gebruikt in stad enzo... Ik totaal bang dat ze gestolen was.
Kom ik terug thuis, zie ik ze tich wel direct liggen zeken
Nog eens terug voor nieuw paspoort te annuleren, bank bezoeken en alle nodige dingen ....
Laat ik nu juist 10 gulden gevonden hebben op een kermisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij kun je bij de rabobank je pas niet meer laten deblokkeren als je eenmaal hebt geblokkeerd
maar ik verlies vrij weinig dingen... eigenlijk enigste wat ik ooit heb verloren zijn mijn buttons op mijn tas maar die zijn in de lift van school er gewoon afgehaald door mensen en eens 10 gulden op een kermiscool he
toch niet op de mullepier in rotterdam x aantal jaar gelee hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Laat ik nu juist 10 gulden gevonden hebben op een kermis![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toch niet op de mullepier in rotterdam x aantal jaar gelee he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |