1 je abbonement van msdn moet het toelaten (schijnt dat ne ie7 niet bij alle abbo's kan downloaden)quote:Op zondag 31 juli 2005 07:58 schreef Geqxon het volgende:
Te klein probleem om een nieuw topic over te openen: Waar download ik IE7? Ik ben al een MSDN subscriber
oude bios kan worden teruggeplaatst als je die maar heb (d.m.v een backup ofz\o)quote:Op zondag 31 juli 2005 10:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen
Vandaag wil ik de bios gaan updaten. Ben dat al lange tijd van plan maar er komt steeds niets van. Ik weet niet wat de voordelen zijn van een bios die geupdate is. Ben wel van mening dat het het beste is om de laatse versie te hebben. Sowieso omdat het laatste altijd het beste is.
Verder heb ik ook zo'n progje bij de computer gekregen. Flash heet dat. Heeft ook met de bios te makenIk weet niet wat het betekent maar zal toch eens moeten gaan onderzoeken waar het voor staat
De computer kan toch niet kapot gaan als je iets fout doet of wel? Je kunt toch achteraf weer de oude bios terug zetten?
Thanksquote:Op zondag 31 juli 2005 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
oude bios kan worden teruggeplaatst als je die maar heb (d.m.v een backup ofz\o)
die backup kan je maken in windows, als je een windows bios flash proggie hebt.
maar voor het flasen zelf zou ik een dos diskette downloaden (www.bootdisk.com)
en je nieuwe bios + dos bios updater boij die diskette plaatsen
ik doelde op een backup van je oude BIOS ,niet van je hele systeem, dat is niet nodig..quote:Op zondag 31 juli 2005 10:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thanks
Een backup van het hele systeem dus? Alles op dvd zetten? Ik zal sowieso eens een volledige backup moeten maken want dat heb ik nog nooit gedaan. Steeds als mijn systeem niet meer loopt ( of is lopen draaienHet systeem draait toch of niet? ) moet ik opnieuw beginnen en dat duurt vaak een hele dag met alles erop en eraan.
Ik heb geen diskette-station bij de computer gekregen. Ik denk dat een cd ook wel voldoet?
Ik zal eens gaan kijken. Ik denk dat ik nog ff wacht. Ben redelijk moe nog. Ik ga straks ff naar de site van microstar en zal eens kijken. Er is ook een site die doet het werk voor je maar die vragen geld en ik betaal het liefst nergens voor. Waarom geld betalen voor iets dat je makkelijk zelf kunt doen ookquote:Op zondag 31 juli 2005 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde op een backup van je oude BIOS ,niet van je hele systeem, dat is niet nodig..
en cd kan ook maar dan moet je even uit vinden of je bij je nieuwe bios bestand kan komen (het oude dos kan geen ntfs schrijven lezen)
diskettes worden idd steeds achterhaalder omdat je vaak met cd hetzelfde kan...quote:Op zondag 31 juli 2005 11:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan kijken. Ik denk dat ik nog ff wacht. Ben redelijk moe nog. Ik ga straks ff naar de site van microstar en zal eens kijken. Er is ook een site die doet het werk voor je maar die vragen geld en ik betaal het liefst nergens voor. Waarom geld betalen voor iets dat je makkelijk zelf kunt doen ook
Ben je trouwens familie van Maarten Schol? Daar heb ik mee in de klas gezeten op de meao.
Ahnee, je heet scholtenIk ken ook mensen die scholten heten. Maar die wonen in Limburg.
Ontopic: Ik denk dat ik een diskette station ga inbouwen. Heb nog een liggen als het goed is. Snap ook niet dat ze me dat ding niet standaard hebben meegeleverd. Of is zo'n diskette station te ouderwets tegenwoordig?
Je hebt de pi toch wel gezien hoop ik he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wel leuk, tis pas niet leuk als ie ook daadwerkelijk wegf is en mijn naam is milo niet lul
piquote:Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je hebt de pi toch wel gezien hoop ik he?
Aha okequote:
Vond hem wel spannend eigelijk.. gebeurde eens wat.. crashes en zo..quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was aan het niksen
F1 is niks aan imho
Sletquote:
rustig zelfsquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:00 schreef mschol het volgende:
nou nou het is echt gezellig hier
Oh!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
owja shit de week is net begonnen
ik bedoelde dat het dus ook vorige week rustig was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |