Anders geforumuleerd: Als ik nee zeg, ga je dan zorgen dat ik een ban krijg?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat kan ik niet hoor.![]()
Ik vroeg het me af, of zij het ook leuk vindt.
Ook niet wanneer ik haar hoofd weg filer? Er zijn ongeveer 1 miljoen meiden op de wereld die vandaag een wit topje aan hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Sanne het volgende:
Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Oh het is ook van vandaag?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ook niet wanneer ik haar hoofd weg filer? Er zijn ongeveer 1 miljoen meiden op de wereld die vandaag een wit topje aan hebben.
Ja. Erg?quote:
aan het experimenteren met dc++quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
En iedereen weer weg
Als jij en Sanne even jullie post editten doe ik dat ook bij de mijne, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verre van![]()
Ik weet alleen niet of Danny er ook zo over denkt
is al gebeurd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als jij en Sanne even jullie post editten doe ik dat ook bij de mijne, probleem opgelost.
heeft ze al gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als jij en Sanne even jullie post editten doe ik dat ook bij de mijne, probleem opgelost.
Sorry, ik dacht dat het niet zo'n probleem was aangezien ik haar hoofd had weg gehaald, excusses.quote:
*neemt screenshot*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef BlueCurl het volgende:
hehehe jump en ik zitten te webcammen kunnen we ook foto's maken en het hoofd wegpoetsen
ik ben het aan het zoeken waarom beeld zo donker isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
jump is slim, hij heeft ze webcam zo dat zijn gezicht enorm donker is
omdat er een licht raam achter je is en daar focust ie zich op? dus word jij donker?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:23 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ben het aan het zoeken waarom beeld zo donker is
toch al genoeg foto'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
jump is slim, hij heeft ze webcam zo dat zijn gezicht enorm donker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |