Jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:21 schreef Giem het volgende:
Trouwens heeft hier nog iemand Longhorn geprobeerd.. de laatste dan 5112?
vaak uit een 'pakje'quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:19 schreef Giem het volgende:
Ah ook een kook lief hebber.. Ik sta hier ook nog regelmatig in de keuken.. mijn ouders kunnen niet koken.. dus om toch wat eetbaars binnen te krijgen heb ik dat mij zelf maar geleerd.
Die is een beetje dood eigelijk.. vind hem dan ook erg tegenvallen.. erg traagquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
staat ook in het centrale topic
Doe ik ook.. lekker snel en erg goed te eten.. En vooral veel variatie.. hoef je tenminste niet altijd op dezelfde manier je groeten naar binnen te werken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vaak uit een 'pakje'
Verse ingredienten erbij en binnen een kwartier smullen maar.
Net zo geinig en makkelijk als (voorgekookte) krieltjes en groenten uit blik, alles tegelijk opzetten (vlees ook) en je bent binnen 10 min klaar en hebt een heerlijke maaltijd op tafel staan
Hier nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:56 schreef Giem het volgende:
[..]
Die is een beetje dood eigelijk.. vind hem dan ook erg tegenvallen.. erg traag
Inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:57 schreef Giem het volgende:
[..]
Doe ik ook.. lekker snel en erg goed te eten.. En vooral veel variatie.. hoef je tenminste niet altijd op dezelfde manier je groeten naar binnen te werken.
andijvie stamppot is opzich wel lekker, mits het niet te zout was/isquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef BlueCurl het volgende:
bah zojuist gegeten. me mams had gewoon andijvie stampot gemaakt... alleen na de eerste hap hoefde ik niet meervolgens mij zat er een kilo zout doorheen
![]()
straks maar ff wat tosti's maken
Iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
andijvie stamppot is opzich wel lekker, mits het niet te zout was/is
Had je het nog gezegd tegen je mams?
Wat was je aan het spelen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo ik ben weer uitgespeelt![]()
Goedeavond
hahaha sorry moest ff heel hard lachen.. mijn ouders kunnen dus niet koken.. maar die kunnen dan nog net aangebrande stampot andijvie maken. Maar mijn vriendin lust geen stampot andijvie.. dus maar wel gekookt..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef BlueCurl het volgende:
bah zojuist gegeten. me mams had gewoon andijvie stampot gemaakt... alleen na de eerste hap hoefde ik niet meervolgens mij zat er een kilo zout doorheen
![]()
straks maar ff wat tosti's maken
Ja die moet ik ook nog eens proberenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er bestaat nu ook zoiets als roerbakgroenten-kruiden van honig ofzo.. ga ik ook es proberen, wie weet smaakt het top
Altijd makkelijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
Andijzie?
Ik wilde dat ik het zelf kon maken, maar ik ga me mammie maar weer een keer lief aankijken, en heb dan gelijk een leuk excuus om naar hun tekomen om daar te eten
volgens mij als ik het huis uit gaat komt iedereen bij mij etenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk
Hoef je niet te koken
Ik kook thuis ook iets van 4 dagen per weekquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij als ik het huis uit gaat komt iedereen bij mij etenik kook hier al 4-5 dagen in de week vaak
Waar gaan jullie elkaar nou ontmoeten?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij als ik het huis uit gaat komt iedereen bij mij etenik kook hier al 4-5 dagen in de week vaak
ik heb geen ideequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar gaan jullie elkaar nou ontmoeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |