jaaaquote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef Oblivion het volgende:
Klinkt lekker, piet!
Jij nog wat leuks gedaan dit weekende?
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:08 schreef Oblivion het volgende:
En en en en en en en en en?
quote:Was het wat? Of vraag ik nu een retorische vraag...![]()
quote:Johnny Depp...deed ie het een beetje?
Die was ook niet verkeerd. Maar haal díe Willy Wonka maar gerust uit je gedachten.quote:Wij zijn al helemaal gek van de oude versie....![]()
Ansjovis als je bouillon gaat trekken... Dat is een eye-opener!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, heb net de boullion geproeft van de soep vanavond, smaakt heerlijk. Mag ook wel, 4 dikke schenkels en een bouquet garnie, veeeel verse kruiden uit de tuin, uitje, knof en een ansjovisje. 24 uur staan trekken,
vanavond dus een stevige boulion met veel rundvlees, en een kartoffelsalade.
Goeiedag, zeg...! Mag ik ook bij je vriendenkring?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jaaa
Gisteren het huis vol vrienden op bezoek, en allerlei zaken op de bbq bereid. Worst, steak, Sate, reuzen black-tigerprawns (8 in een kilo) en veel lekkers erbij. Daarbij barolo uit 1978 gedronken, en daarna verder met walnotenijs met perzik en mascarmone.
Uiteraard salades en zo erbij. Hebben daarna nog tot 01:00 buiten gezeten met een lekker kampvuurtje in de vuurkuil.
Vanmorgen lekker ontbeten met verse broodjes, zelfgemaakte jam enzo, en daarna gebak.
Niet teveel, zo dat je het niet proeft, in stoofvlees en bouillion. 1 a 2 filets is genoeg. Werkt als smaakversterker door het glutamaat wat er in zit. Komt ook glutamaakt vrij uit de eiwitten in de groenten en het vlees, maar is zo net een tikkie meer. Stoofvlees afmonteren met een blokje of 2 bitter chocolade is trouwens ook heel mooi, geeft je stoofvlees een diepe donkere smaak, die niemand herkent.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ansjovis als je bouillon gaat trekken... Dat is een eye-opener!![]()
Bedankt!
Ach, das ook niet zo erg. Vond vroeger bioscopen erg leuk, tegnwoordig gaat toch vaker de DVD er in. Hoe oud was jou kleine ook al weer?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:32 schreef Oblivion het volgende:
Zullen wij ook moeten doen, vrees ik...![]()
Zoonlief kan niet stil zitten...![]()
Die van mij heeft ook geen zitvlees, maar toch hield hij het bijna 2 uur vol!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef Oblivion het volgende:
5 jaar en zeer levendig...![]()
Zou geen doen zijn in de bioscoop...
Gelukkig is er thuis cinema!![]()
Lekkerrrrr!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:59 schreef Oblivion het volgende:
Wij huren alles dutch-mamma...![]()
Ook geen films hier....
Hoe waren de mosselen?
Heel herkenbaar. Gebruik de gids ook om te kijken wat ik echt niet wil missen en daar plan ik de rest om heen. Of ik stel de video inquote:Op zondag 31 juli 2005 23:05 schreef dutch-mamma het volgende:
(grappig, de meeste mensen komen nergens aan toe omdat ze veel tv kijken, maar ik heb 's avonds nog zo veel te doen!)
¤ 180 voor 4 personen neem aan dat dat inclusief drinken is. Ligt er aan waar je geweest bent of het mee of tegenvalt.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef Euc- het volgende:
Aaahh erg lekker gegeten, maar het is een beetje uit de hand gelopen (180 euro voor 4 personen was niet helemaal de bedoeling), en de bediening was erg langzaam omdat ze het veel te druk hadden. Ben nu echt he-le-maal bek af en ga naar bed, moet morgen werken, denk alleen dat ik niet mijn nest uit kom
Deed ik vroeger ook... En vervolgens bleef die video máánden liggen omdat ik er niet aan toe kwam!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Gebruik de gids ook om te kijken wat ik echt niet wil missen en daar plan ik de rest om heen. Of ik stel de video in
Heel herkenbaar gun me daar gewoon de tijd niet voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:38 schreef dutch-mamma het volgende:
Deed ik vroeger ook... En vervolgens bleef die video máánden liggen omdat ik er niet aan toe kwam!![]()
TV gids heb ik nog wel mijn vrouw gebruikt hem meer dan ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:38 schreef dutch-mamma het volgende:
Een tv-gids heb ik ook al niet meer, toen ik me realiseerde dat ik mezelf geen tijd gunde om ze in te wijden![]()
Het is ook niet "veel", maar het was niet de bedoeling..quote:Op zondag 31 juli 2005 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
¤ 180 voor 4 personen neem aan dat dat inclusief drinken is. Ligt er aan waar je geweest bent of het mee of tegenvalt.
Waar was je wezen eten?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het is ook niet "veel", maar het was niet de bedoeling..
Preuverie Bekkers Marie in Roggel, restaurantje hier in de buurtquote:
Eucquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:32 schreef Euc- het volgende:
Maar het was iets te gezellig en laat geworden, dat ik er vanmorgen dus echt niet uit kwam
En waar had je last van?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:32 schreef Euc- het volgende:
Heb me maar ziekgemeld(oh wat slecht van mezelf, muhhaha)
EUC, dat kan je niet maken, joh!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:32 schreef Euc- het volgende:
Maar het was iets te gezellig en laat geworden, dat ik er vanmorgen dus echt niet uit kwam
Heb me maar ziekgemeld(oh wat slecht van mezelf, muhhaha)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:37 schreef Euc- het volgende:
Hahaha, nee het heeft nog een andere reden. Ben nu sinds ik daar werk aan een stuk door verkouden, niks helpt, sprays, druppels, rare stoom dingen, dus ga zo ff naar de dokter (klote airco)
Oke, is het in die keuken zo koud dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:37 schreef Euc- het volgende:
Hahaha, nee het heeft nog een andere reden. Ben nu sinds ik daar werk aan een stuk door verkouden, niks helpt, sprays, druppels, rare stoom dingen, dus ga zo ff naar de dokter (klote airco)
Altijd een smoes klaar, geen maandagmorgenkaterziekquote:
Hebben ze daar in t ziekenhuisrestaurant niet hele strenge eisen ten aanzien van ziektes en verkoudheden?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:37 schreef Euc- het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik heb tot nu toe in de keuken gestaan met een bodywarmer aan en een dikke sjaal om, en maar hoesten en niezenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:40 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hebben ze daar in t ziekenhuisrestaurant niet hele strenge eisen ten aanzien van ziektes en verkoudheden?
(kan me voorstellen dat ziekenhuisklanten iets gevoeliger zijn voor een verkoudheidje dan restaurant gasten)
nee, ik geloof je wel hoor. Was maar wat aan het plagen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
Altijd een smoes klaar, geen maandagmorgenkaterziek![]()
Dat ook wel een beetje, maar vooral met dat verkouden, is echt niet leuk om zolang enorm verkouden te zijn![]()
lekker is dat.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb tot nu toe in de keuken gestaan met een bodywarmer aan en een dikke sjaal om, en maar hoesten en niezen
En de algemene baas van de keuken staat in dezelfde keuken als mij en zegt er niks over![]()
En wanneer mag je naar de dokter?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:01 schreef Euc- het volgende:
zal wel weer zo een voorholteontsteking zijn ofzo
Ook een goede communicatie daar. Gaat het ook zo met de bestellingen van de patienten?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:01 schreef Euc- het volgende:
Pff wordt ik net opgebeld door mn baas, "waar ben jij?", ja ik heb me ziekgemeld op nummer blabla, oh daar weet ik niks van?? Ik zeg ja ik heb tegen dat vrouwke gezged ik ben ziek vroeg zij wat dingen en ik vroeg moet ik verder nog wat doen? Nee dat wordt allemaal doorgegeven. Dus ik bel niet nog een snaar de grote keuken. Achja..
Half 12 dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wanneer mag je naar de dokter?
[..]
Ook een goede communicatie daar. Gaat het ook zo met de bestellingen van de patienten?
Nou beterschap ermee Euc.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef Euc- het volgende:
En ik had gelijk, voorholteontsteking(nouja mijn ma had gelijk
)
Krijg speciale neusspray en daarmee zou het over moeten gaan.
Obli: zuivel drinken kon geen kwaad zei die
Beterschap moet je nu ook thuis blijven of mag / ga je weer werken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef Euc- het volgende:
En ik had gelijk, voorholteontsteking(nouja mijn ma had gelijk
)
Nou beterschap dan en werk ze morgen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:17 schreef Euc- het volgende:
nee ga gewoon werken. Was een combinatie van moe/luiheid en toch naar de dokter moeten dat ik vandaag niet gegaan ben
(Niet werken = niet betaald krijgen. Schiet niks op dus)
Zie mijn reactie in Foodback.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Martijn, waarom reageer jij niet in feedback?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |