Met die roomboter maak je een boel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
euhm
ik heb een pak mix gebruikt![]()
![]()
schande he
mnaar wel lekker!
boerencake mix
1 pakje roomboter, en 5 eieeren erdoor![]()
Ik ook (nog) nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
tevens heb ik geen wijn op.
Ja, in het wat oudere gedeelte van Waalwijk stond het water tot aan de stoeprand en stinken van al dat riool water wat omhoog kwam. Gelukkig wonen wij in een nieuwer gedeelte maar we kwamen er door heen toen we naar huis reden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik zit het noodweer af te wachten. Maar het schiet niet op. Al die Brabanders houden het voor zichzelf...![]()
Die wateroverlast hoef ik niet, maar een beetje mooi onweer kan ik altijd wel waarderen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, in het wat oudere gedeelte van Waalwijk stond het water tot aan de stoeprand en stinken van al dat riool water wat omhoog kwam. Gelukkig wonen wij in een nieuwer gedeelte maar we kwamen er door heen toen we naar huis reden.
Onweer was mooi maar ook heel veel regen!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die wateroverlast hoef ik niet, maar een beetje mooi onweer kan ik altijd wel waarderen!
Jammer ik zag een potentieel broodjes topicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:40 schreef Oblivion het volgende:
Nee martijn...![]()
Je kan het met spek ook doen ipv ham...![]()
Die is er!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jammer ik zag een potentieel broodjes topic
Heeft een kick gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Belegde Broodjes: Wat is nu echt lekker??
Heerlijk topic!![]()
De broodjes dan he?![]()
Eerst wat andere dingen regelen zoals de harde schijf etcquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:08 schreef Annemiek78 het volgende:
Gaan wij straks ook een lekker broodje eten, Martijn?
Mjum, dat ga ik proberen met een dubbel-dooierquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:40 schreef Oblivion het volgende:
Je neemt een plat bakje van 10 bij 10 met een opstaand randje
daar doe je een plakje ham in, een eitje breken, dooier kapot maken.
Plakjes kaas erover en op vol vermogen 1minuut en 15/20 sec in magnetron.
En dan op een wit bolletje doen!![]()
Heerlijk! En gemakkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |