Met die roomboter maak je een boel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
euhm
ik heb een pak mix gebruikt![]()
![]()
schande he
mnaar wel lekker!
boerencake mix
1 pakje roomboter, en 5 eieeren erdoor![]()
Ik ook (nog) nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
tevens heb ik geen wijn op.
Ja, in het wat oudere gedeelte van Waalwijk stond het water tot aan de stoeprand en stinken van al dat riool water wat omhoog kwam. Gelukkig wonen wij in een nieuwer gedeelte maar we kwamen er door heen toen we naar huis reden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik zit het noodweer af te wachten. Maar het schiet niet op. Al die Brabanders houden het voor zichzelf...![]()
Die wateroverlast hoef ik niet, maar een beetje mooi onweer kan ik altijd wel waarderen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, in het wat oudere gedeelte van Waalwijk stond het water tot aan de stoeprand en stinken van al dat riool water wat omhoog kwam. Gelukkig wonen wij in een nieuwer gedeelte maar we kwamen er door heen toen we naar huis reden.
Onweer was mooi maar ook heel veel regen!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die wateroverlast hoef ik niet, maar een beetje mooi onweer kan ik altijd wel waarderen!
Jammer ik zag een potentieel broodjes topicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:40 schreef Oblivion het volgende:
Nee martijn...![]()
Je kan het met spek ook doen ipv ham...![]()
Die is er!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jammer ik zag een potentieel broodjes topic
Heeft een kick gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Belegde Broodjes: Wat is nu echt lekker??
Heerlijk topic!![]()
De broodjes dan he?![]()
Eerst wat andere dingen regelen zoals de harde schijf etcquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:08 schreef Annemiek78 het volgende:
Gaan wij straks ook een lekker broodje eten, Martijn?
Mjum, dat ga ik proberen met een dubbel-dooierquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:40 schreef Oblivion het volgende:
Je neemt een plat bakje van 10 bij 10 met een opstaand randje
daar doe je een plakje ham in, een eitje breken, dooier kapot maken.
Plakjes kaas erover en op vol vermogen 1minuut en 15/20 sec in magnetron.
En dan op een wit bolletje doen!![]()
Heerlijk! En gemakkelijk!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:23 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Mjum, dat ga ik proberen met een dubbel-dooier![]()
Was hem al een keer eerder van je tegengekomen, maar dacht dat er een boterham ondermoest.....
Mislukt dus![]()
Yep, inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Had je 'm met boterham en al in de magnetron gedaan?![]()
ik heb van die grote bussen provencaalse kruiden, erg lekker voor overal op..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik hou van hele dooiers, ik ga het eens onder de grill proberen...
By the way: de Aldi had weer iets lekkers, dat ik er wel vaker heb zien liggen: bussen strooikaas...!
Grote blauwe bussen, buiten de koeling... Het zal wel meuk zijn vanuit culinair standpunt, maar oh oh oh wat is het lekker...
- op de pasta
- over de sla
- mengen met wat boter voor op brood
- op een geballen (of gegrilld!) ei
Heb gelijk maar een busje extra aangeschaft...!
Het geel word niet echt hard..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik hou van hele dooiers, ik ga het eens onder de grill proberen...
Zo dat is lekker vroeg voor op een zondagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef Euc- het volgende:
Zo naar bed, morgen moet ik om 8 uur weer in eindhoven zijn
Verdomme lig ik nog niet in bedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Euc- het volgende:
Mja, ben wel al om 1 uur afgewerkt, maar toch
Afgewerkt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Euc- het volgende:
Mja, ben wel al om 1 uur afgewerkt, maar toch
Ja, dat is brabants voor klaar met werken!!quote:
Ja, zo noemen wij dat in limburg ja!?!?!quote:
Dus je gaat graag naar je werk Euc?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:34 schreef Euc- het volgende:
En voor al wat jij weet werken er daar ook een paar super lekkere dames![]()
Jazeker!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus je gaat graag naar je werk Euc?![]()
Bluezz...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Jill klinkt verrukkelijk terwijl ik het normaal niet zo op vrouwen heb
Al een telefoonnummer?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, zo noemen wij dat in limburg ja!?!?!
En voor al wat jij weet werken er daar ook een paar super lekkere dames![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Jill klinkt verrukkelijk terwijl ik het normaal niet zo op vrouwen heb
`quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:48 schreef Oblivion het volgende:
Way to go, euc!![]()
Ik ga slapen!![]()
Truste allemaal!![]()
Jaaa, van die enorme grootverbruikersverpakkingen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb van die grote bussen provencaalse kruiden, erg lekker voor overal op..![]()
waren een maand terug ofzo in de aanbieding
bijd e aldi
Nee, als het geel lauwwarm is met een velletje om de buitenkant ben ik al blijquote:
Die van mij staat nog aan de lader, hoor!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
`
Het was meer als grap richting jou bedoeld, zovan heb jij al een telefoonnummer euc? Ja heb ik, ik mail het je ff
Zal wel te laat zijn voor zulke opmerkingen
Kom eigenlijk nooit bij de Aldi die is altijd dicht als ik boodschappen ga doenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jaaa, van die enorme grootverbruikersverpakkingen!
Mogen ze vaker verkopen!![]()
Idd, iets met salmonella enzoquote:Op zondag 31 juli 2005 00:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
zo heeft iedereen wel een afwijking![]()
Ik denk net als in Tilburgquote:Op zondag 31 juli 2005 11:08 schreef Chielus het volgende:
kweet, niet hoe het weer 20 km boven tilburg is maar hier is het een grote puinhoop. Ideale dag om deel 2 van de grote schoonmaakshow uit te voeren waar ik gisteren mee ben begonnen.
Dat weet ik nog niet ligt er aan wat wij vanmiddag gaan doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:12 schreef funkyskunkie het volgende:
Wat staat er op het menu vandaag?
Wat is standaard op zondag draadjesvlees eten en een bezoek aan je schoonouders of alleen het bezoek aan je schoonouders?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:28 schreef funkyskunkie het volgende:
Ben nu de oven aan het voorverwarmen voor een paar afbak maanzaadbroodjes![]()
"Draadjesvlees" al uit de vriezer gehaald, en vanmiddag even een paar biertjes bij mijn schoonouders drinken.
(Standaard op zondag, het leven is verschrikkelijk)
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat is standaard op zondag draadjesvlees eten en een bezoek aan je schoonouders of alleen het bezoek aan je schoonouders?
Ga je nog iets leuks doen Obli?quote:
Misschien naar de film ligt er aan hoe Annemiek zich voeltquote:Op zondag 31 juli 2005 12:45 schreef Oblivion het volgende:
Ik zit net te denken, Martijn....
Maar het regent pijpenstelen....![]()
Spongebob the movie staat nu op...![]()
Voor de rest?
Misschien even lopen in het bos met de hond....
En jullie?
Zat te denken aan Mr. and Mrs. Smith.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:47 schreef Oblivion het volgende:
Welke film?
Ik heb er inmiddels toch al een redelijke leeftijd mee gehaaldquote:
Sjakie en de chocoladefabriek!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zat te denken aan Mr. and Mrs. Smith.
Maar Annemiek ziet het nog niet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |