quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Frans Halsema?
De band die ik zoek zong erover.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jovink & de Voederbietels hebben toch zo'n grote vrachtwagen ??
quote:De nacht is lang en eindeloos de wegen
Vijf jongens vijf maanden op tournee
Om de kilometer kom je
Een praatpaal tegen
En de vangrail rijdt oneindig met je mee
De weg is grijs en eindeloos verlaten
Lijdzaam geef je toe aan je gegaap
De lifter die je meenam om te praten
Is na een half uur rijden al in diepe slaap
quote:Helemaal alleen ben je ten slotte
Voor je de motor, achter je de vracht
Scania Vabis mijn mascotte
Als ik in slaap val
Hou dan voor mij de wacht
Quo Vadis
Scania Vabis
quote:1973 Na beëindiging vanin Panama brengen
en
een jongensdroom tot werkelijkheid. Ze gaan optreden met een echte popgroep, bestaande uit meestergitarist Jan de Hont (ex-Maskers), drummer Harry Heeren (ex-Lords) en de jeugdige gitarist Thé Lau (ex-Tortilla, later The Scene). Het programma
Express behandelt diverse aspecten van de jeugdcultuur: muziek, patat, drugs, eenzaamheid en angst. De 'onverstaanbaar goede show' gaat op 28 december 1973 in première. Onder jongeren slaat de show, met als bekendste liedjes Quo Vadis en Mayonaise goed aan, veel cabaretliefhebbers zijn teleurgesteld. Anton Koolhaas in Vrij Nederland: "Met twee electrische guitaren en een uitnemend behandelde drumbatterij, met elkaar maken die zoveel lawaai, dat dit keer door Gods goedheid de abominabele teksten niet te verstaan zijn.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:45 schreef no1uknow het volgende:
Jaa shit het ligt op 't puntje van mn tong
Met Freek De Jonge, toch?!
ARGH
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:46 schreef no1uknow het volgende:
Nederland's hoop misschien??
Had 'm al goedgekeurd, ik las over de d heenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef no1uknow het volgende:
Moet wel, laatst nog CD van gezien van mn ouders
+1 voor Scrutinizer (wat een irritante naam)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
BB King
Maar wel makkelijk om te typenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Ik wist het ook weer achteraf. Was geen moeilijke vraag no1uknow. Wat een kutnaam trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |