It's been awhile denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
Er staat me iets bij van een nummer dat ze hadden, vond het een heel mooi nummer. Maar ik heb geen idee meer welke dat was. Wel een redelijk bekend nummer dacht ik. Zal eens zoeken.
Bedoel je "it's been a while"?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
Er staat me iets bij van een nummer dat ze hadden, vond het een heel mooi nummer. Maar ik heb geen idee meer welke dat was. Wel een redelijk bekend nummer dacht ik. Zal eens zoeken.
Denk dat je Outside bedoeltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
Die vind ik nou juist wel lekker weg luisteren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef Komakie het volgende:
maar 14 shades of grey vind ik maar matig.
Idd..vind ik ook, de rest is wat zware kost zeg maar, emotioneel zware muziek gewoon en shades is gewoon wat lichterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die vind ik nou juist wel lekker weg luisteren.
Ik weet niet ben niet heel erg bekend met de rest, dat kan me niet erg boeien zeg maar. Ik vind dat ze daar zo hard proberen betere muzikanten te zijn dan ze zijn ofzo. Ik vind het te gemaakt en te amateuristisch. 14 Shades is gewoon lekkere muziek die niet te hoogdraverig is...leuke muziek voor op je werk of voor in de autoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Idd..vind ik ook, de rest is wat zware kost zeg maar, emotioneel zware muziek gewoon en shades is gewoon wat lichter
Mwaaahh..amateuristisch vind ik Break the cycle niet, dysfuntion daarintegen wel..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet niet ben niet heel erg bekend met de rest, dat kan me niet erg boeien zeg maar. Ik vind dat ze daar zo hard proberen betere muzikanten te zijn dan ze zijn ofzo. Ik vind het te gemaakt en te amateuristisch. 14 Shades is gewoon lekkere muziek die niet te hoogdraverig is...leuke muziek voor op je werk of voor in de auto
Ik heb hem van 't weekend pas aangeschaft (BTC)voor 5 euroquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Mwaaahh..amateuristisch vind ik Break the cycle niet, dysfuntion daarintegen wel..
Ja, die was het (net even geluisterd)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
It's been awhile denk ik.
Das een redelijk grote hit geweest van ze.
Maar ehm... ik ben wel liefhebber, of iig was. Tegenwoordig luister ik eigenlijk niet zo vaak meer naar die cd's. Vind Break the Cycle wel een goeie cd. Dysfunction ook nog wel, maar 14 shades of grey vind ik maar matig.
Hij heeft toch ook solo iets akoustisch gedaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:10 schreef Un4 het volgende:
BTC is in mijn ogen nog steeds een topalbum, 14 shades viel mij erg tegen, ook door de wat lichtere soms zelfs blije songs. Wat ik nu hoor doet me meer aan 14 shades denken dan aan BTC. Denk dat ik deze maar weer eens oversla
Vind Aaron's muziek beter als ie depressed is
Heb k al 3x gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Laatst de cd van ALter Bridge gekocht.. ook VET!!!
Ok vooruit 1x, but make it quickquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
can i touch u now?
Break the Cycle, geweldige cdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat nummer met Fred Durst ken ik wel maar verder weinig, zal het album eens opzoeken
Lache man "404 Not Found"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef spacemangraig het volgende:
http://www.youhavebadtasteinmusic.com/staind.html![]()
ik was een 'e' vergeten, nu doet ie het wel.quote:
013 bedoel jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:21 schreef StarGazer het volgende:
Staind... ben daar zelfs nog eens naar een concert van geweest in 018... was wel aardig toen. Heb er 1 cd van, Break the cycle, maar afgezien van de rustige nr's niet meer mijn koppie thee
dysfuntion vind ik ook niet amateuristisch. Tourmented is amateuristisch. Daarom staat hij er ook bij op de site en lijkt het of dat het pas het 4de album van Staind is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Mwaaahh..amateuristisch vind ik Break the cycle niet, dysfuntion daarintegen wel..
13 Ways to bleed on stage is er ook 1 van Coldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
dysfuntion vind ik ook niet amateuristisch. Tourmented is amateuristisch. Daarom staat hij er ook bij op de site en lijkt het of dat het pas het 4de album van Staind is.
Dysfunction vind ik ook wel vet. Veel harde nummers. Dat mag ik wel.
Ik denk dat ik 14 Shades niet zo leuk vond (zitten wel goeie nummers tussen trouwens) omdat ik het allemaal wat te langdradig begin te vinden. Die cd draalt na nummer 4 of 5 maar een beetje door.
Zeker als je blijere nummers toch vrij zwaar speelt. Past niet vind ik.
Ik heb net het nieuwe album gedownload. ff heel vluchtig doorgeluisterd en ik merk dat ze wel van het vorige album geleerd hebben. Het lijkt erop dat ze nog steeds wel hetzelfde soort muziek maken, maar ze durven nu ook eens wat hogere noten te spelen en dus wat blijere maar ook betere nummers maken.
Ga em morgen nog eens goed luisteren denk ik
btw, als je iets wil luisteren dat een beetje in de lijn van Staind ligt, moet je Cold eens luisteren. Persoonlijk vind ik die band tegenwoordig beter dan Staind.
Albums van Cold: Year of the Spider en A Different Kind Of Pain
De enige aaron die echt goede depressieve muziek makt is Aaron Stainthorpe van My Dying Bride.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:10 schreef Un4 het volgende:
BTC is in mijn ogen nog steeds een topalbum, 14 shades viel mij erg tegen, ook door de wat lichtere soms zelfs blije songs. Wat ik nu hoor doet me meer aan 14 shades denken dan aan BTC. Denk dat ik deze maar weer eens oversla
Vind Aaron's muziek beter als ie depressed is
Jaquote:Op woensdag 26 december 2007 22:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damn wat een kick...
Kutzooi man, ik wilde harde shitquote:The Illusion of Progress is the upcoming sixth studio album from Staind. It is slated for release on August 19, 2008. The Illusion of Progress was produced by Johnny K and recorded in the home studio of STAIND vocalist Aaron Lewis, with the original band line-up, including Mike Mushok (guitar), Jon Wysocki (drums, percussion) and Johnny April (bass, vocals).
Comments Lewis: “We went into the studio with the mindset of making our heaviest record yet, but the record that came out has flavors of Pink Floyd and straight-up blues. We didn’t use the same rigs that we use onstage; we used all vintage guitars and amps, and I’m pretty psyched about it! The songs are pretty timeless in their texture.” The band calls the new project the “most musical CD” they’ve recorded to date.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hey thnx voor de tip!! Klinkt erg lekker die nieuwe idd!!
Hij legt altijd zijn hele ziel en zaligheid in de teksten die hij zingt, dat kan je horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:39 schreef jeoff het volgende:
Net terug van het concert.. was niet zo'n grote zaal en we stonden vrij vooraan. Staind speelde een enorm strakke set met een mix van oude en nieuwe nummers. Soms was het wel even oppassen want het werd een beetje ruig vooraan maar dat kun je verwachten
Veel energie in de zaal dus, vet optreden! En wat heeft die Lewis toch een geweldige stem! Heel zuiver in de rustige stukken maar hij kan ook goed schreeuwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |