abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29523014
Of het echt groeisprongetjes zijn weet ik niet hoor, maar ik vind het wel fijn om er een 'verklaring' voor te hebben als Myrthe wat minder lekker in d'r vel zit en tot nu toe valt het wel samen met de sprongetjes die het boek aangeven en ook de 'symptomen' erbij. Zoals bij deze sprong het huilen bij het aankleden en het in bed leggen, dat had ze nog nooit gedaan en het is nu ook weer over. Ook dat ze dan een paar dagen wat stiller is klopt, ze maakt nu weer veel meer geluiden.

Rode billen kreeg Myrthe alleen van de billendoekjes, dus daar gebruiken we nu alleen nog oliedoekjes voor. Creme hebben we bijna nooit nodig. Maar als het toch nodig is gebruiken we de rode billencreme van Weleda, die werkt erg goed.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:40:15 #152
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_29527090
Tegen rode billetjes gebruikte ik bijna altijd sudocreme en ook nog wel eens zwitsal poeder. Gewone maizena schijnt trouwens ook heel goed te werken. En de keren dat het echt tot bloedens toe open en rood was, dan smeerde ik met myconazolcreme (tegen schimmel-infecties). Ik heb mij toen wel eens laten vertellen dat het soms daardoor kwam dat de billetjes zo kapot gingen en dat je het met smeren met sudo-creme niet weer dicht kreeg. Myconazol verrichte dan wonderen, met 3 dagen geen rood billetje meer te bekennen. En natuurlijk het bloot laten liggen en aan de lucht laten drogen. Hier had de oudste trouwens ook last van bepaalde merken billendoekjes dus als je daar variatie in hebt zitten kan dat ook een oorzaak zijn.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_29536315
Eigenlijk varieer ik bijna niet met billendoekjes, ik had al de ervaring dat Noa sterk reageert op bepaalde merken billendoekjes. Ik heb het idee dat het aan de poep ligt, ze heeft vaak dunnere poep en poept ook erg vaak. Een paar dagen geleden was het over, maar het is nu weer helemaal terug ... Niet leuk

Als het aan de billendoekjes zou liggen zou dat plotseling zijn en zou ze ineens niet meer tegen de doekjes kunnen die ik al maanden gebruik...dat lijkt me sterk?

Ik ga die Weleda crème eens gebruiken en als dit zo blijft ga ik maar die crème gebruiken die jij aanraadt, Genuivere. Ik heb ook aan een schimmelinfectie gedacht namelijk.

Bedankt voor de tips!
pi_29536371
Oh ja, over dat blootliggen... dat lukt met NOa niet zo, het is al zo'n worsteling om haar uberhaupt te verschonen, ze draait steeds om op het kussen en wil dan eraf kruipen etc.
Ik dep het vaak droog met een hydrofielluier en laat het dan nog een klein beetje drogen.

Ik voelde net trouwens een handje in m'n zij.... kijk ik om , staat Noa heel triomfantelijk aan de stoel waarop ik zit, had ze zich opgetrokken. Is de tweede keer dat ik haar dat zo goed heb zien doen eigenlijk...wat een kanjertje ...
pi_29536477
Wat hier lukt om Thijs stil te laten liggen is zijn flesje te geven....
En om het gekriegel te stoppen heb ik voor overdag die luierbroekjes gekocht zodat als hij draait ik toch met gemak een luier aan kan trekken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:07:53 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29536916
Noa wat knap!!
Pff dat draaien tijdens verschonen doet Noah nu ook steeds, lastig!! En Noah heeft sinds kort voor het eerst weleens last van rode billetjes, en ook hij heeft vaker en dunnere poep dan eerst. Dus denk ook dat dat daardoor komt.

Noah heeft vandaag voor het eerst pap gehad en hij vond het lekker Het is elke keer wel een gedoe iets nieuws erbij, wanneer doe je dat dan en weer wennen, etc, etc. Maar Noah is nooit echt verzot geweest op de flesjes, dus nu gaat het eten meestal een stuk beter
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:33:06 #157
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_29548024
Noa wat knap, al gaat staan grote meid hoor. Noah pap is lekker hoor, Sverre wordt volgende week drie en daar lepel ik nog elke ochtend een bakje pap naar binnen. En Lune, die in september 2 wordt, kroelt sochtends nog altijd even lekker bij me op de bank met een fles melk. Daar geniet ik nu gewoon echt van, even nog een klein babytje gevoel :-) (zo snel 'vergeet' je de drukte van alleen flessen voeding en slaapjes)
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:41:41 #158
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29548251
Noa, klein heldinnetje!

Juultje maakt ook netjes een oei-ik-groei-sprongetje volgens mij. Hij is morgen vier maanden en volgens dat boek (dat ik overigens met best een grote korrel zout neem) is het weer tijd voor de hangerigheid. En ja hoor.... het kleine meneertje jammert er lustig op los. Met name aanstelleritus hoor, hij wil gewoon permanente liefde en aandacht (dat krijgt ie dan ook volop! ). Verder slaapt ie als een os! Hij is maximaal anderhalf of twee uur achter elkaar wakker en wil dan al weer naar bed. Hij slaapt dat gerust twee uur achter elkaar. En dat terwijl ie de afgelopen maand juist vaak vier uur of zelfs nog langer achter elkaar wakker was. Gelukkig ben ik even uit de bizarre drukte en heb ik lekker veel tijd om de hele dag met hem te prutsen. Ook voor mij heerlijk. En over anderhalve week op vakantie: joepiedesnoepiedepoepie! Hoop alleen wel dat ie dan weer de oude is, de kleine schat!
pi_29549095
Stel je voor je loopt door de prenatal (mothercare in Engeland) en je hebt zo'n baby bij je die haar stembanden aan het testen is. En alles wat ze kan is gillen vanuit haar strotje. Ontzettend comisch en erg lachwekkend. Volgens mij denkt ze ook dat het een spelletje is, want ze begint al zodra ik haar bovenop een winkelwagentje zet. Dikke vette glimlach krijg je dan en een welgemeende babygil

Ze heeft nog steeds last van haar prutoogje (dit heeft ze al sinds haar geboorte). En ze heeft dan al sinds 1 week nieuwe druppeltjes die sterker zouden moeten zijn, maar het tegendeel is bewezen. Het werkt helemaal niet en wordt nu alleen maar erger. Dus morgen maar weer de dokter bellen. Erg vervelend en het begint haar nu ook wel de keel uit te hangen.

En of haar kleertjes van maatje 68 zijn ontzettend gekrompen of ze slaat gewoon een maatje over ineens Ze zit dus nu al in maatje 68 en dat gaat ook niet zo heel lang duren.
pi_29549293
Hier ook zo'n gillerd Lewis Beter gillen van de pret dan huilen van verdriet denk ik dan maar Soms tuten m'n oren er gewoon van.

Renzell waar in Italië ga je op vakantie ? Wij gaan over 2 weken naar Toscane Meestal zijn de sprongetjes op die leeftijd weer snel over. Hoe ouder ze worden hoe langer ze duren Ik neem het boek ook met een korrel zout, maar tot mijn verbazing klopt het toch vaak
pi_29549381
Wow lewis Chantel gaat ook hard dan zeg ! Myrthe zit nog steeds in maat 62-68 en die is toch aardig wat ouder dan Chantel Of vallen de Engelse maten wat kleiner misschien ?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:36:48 #162
105888 renzell
pi_29549507
Wij gaan naar het merengebied. Noord-Italie dus...en misschien ook nog naar Venetie. Ik heb zo'n zin dat ik bijna nergens anders meer aan kan denken!!! Toscane is ook helemaal te gek natuurlijk, maar ik was bang dat het misschiehn toch iets te ver zou zijn met de auto. En Noord-Italie is jeugdsentiment voor mij.
Inderdaad kloppen de sprongetjes hier tot nu toe ook redelijk...
Tja, er zal toch wel iets inzitten dus.

Lewis; nu al maatje 68! Wat weegt Chantelletje dan in godsnaam?
pi_29549683
68 wordt hier nu echt te krap. sommige 62-truitjes probeer ik nog wel eens aan te frotten omdat ik er geen afscheid van kan nemen en sommige vallen ook ruim, maar voor de meeste kleren zijn we nu in de 74 aanbeland. maf hoor. en leuk: anna heeft de afgelopen dagen ook heel veel 'mama' gezegd! het 'papa' komt er ook steeds gecontroleerder uit en 't lijkt ook echt steeds meer echt op de papa in kwestie te slaan.

noa wat knap dat zelf gaan staan!

renzell, lekker aan het genieten van julius! en bijna op vakantie, heerlijk. wij gaan ook nog even een weekje kamperen (nou ja met de caravan van opa & oma) binnenkort, maar wel in NL, hopelijk met nog een beetje zomers weer.

chantel beterschap voor je oog. piet had 't ook vanaf z'n geboorte en het is nog steeds een zwakke plek van hem. naar he, kunnen ze zo'n last van hebben.
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2005 @ 07:12:53 #164
81992 Githa
pi_29553405
Jordy slaat dus ook steeds klanken uit die lijken op papa, mama, die, neenee, en eetuh. Ik dacht eerst dat het mijn verbeelding was, maar hij maakt die klanken steeds op het goede moment en idd steeds duidelijker Zijn lievelings woord is wel eetuh hoor

Chantel, beterschap met je oogje

Myrthe, Chantel en Anna jullie groeien ook flink dames, Myrthe heeft een heuze inhaal slag gemaakt.....
Jordy zit al even in 74 en deze passen nu perfect. Ik koop nu alleen nog 80 en sommige dingen passen hem daar prima van.
Trouwens ook maar vast een winterjas aangeschaft, maat 86 op advies van de winkeljuffrouw
pi_29553535
Hallo dames en heren, het is nu eindelijk officieel, Morgaine gaat vanaf vandaag het babietjes topic verlaten. Al weer 1 jaar geworden, foto's volgen uiteraard nog.
pi_29553899
Wat is Noah dan klein vergeleken de rest Noah past nog steeds dingen van maat 68, al beginnen de broekjes wel wat kort te worden. Maat 74 past ie ook, maar zit op zich nog lekker ruim
Ik heb bijna nooit echt moeite met afscheid nemen van kleertjes. Meestal pak ik automatisch steeds vaker grotere maten, omdat die dan 'nieuw' zijn en ik ben zo benieuwd hoe dat dan staat Maar met sommige pakjes had ik toch wel moeite, had hem een week of 2 geleden nog een maat62 aan gedaan, maar dat paste toch echt niet meer
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29553914
Morgaine gefeliciteerd En tot ziens in het volgende topic
©Dumbo
pi_29554002
Wat groeien alle babietjes hier goed zeg en wat een vooruitgang wordt er geboekt.

Jordy: wat een woordjes kun jij al

David zit nog steeds in mt 68 trouwens (hij is 70 cm lang maar best wel dun)

Anna, nog gefeliciteerd met je halfjaardag

Morgaine 1 jaar

[ Bericht 9% gewijzigd door lily op 11-08-2005 12:30:16 ]
pi_29555971
Morgaine 1 jaar! Gefeliciteerd!!!

Tomas moet voor steeds meer dingen nu maat 68 aan. Maat 62 begint echt te klein te worden. Meer omdat hij gewoon lang is, qua gewicht zit hij iets onder het gemiddelde en qua lengte er iets boven
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29556265
broeken van 68 past anna over 't algemeen ook nog wel trouwens. maar rompertjes en truitjes zitten niet lekker meer. lange rug en armen.

morgaine, ook hier: van harte! je leek al maanden meer een dreumes dan een baby, maar nu is 't dan dan officieel.
pi_29556382
Noah heeft juist lange benen en een slank buikje Tegen de tijd dat de broeken goed zitten om zn middel, worden de pijpen hoog water
©Dumbo
pi_29556731
Zo, wat een trotse verhalen , wat gaan de babytjes hier goed zeg,

Yoram gaat ook lekker, zn 2e tandje is door, hij rolt sinds kort van buik naar rug en van rug naar buik. Het is een lekker lachebekkie! Alleen 's avonds heeft ie na de voeding veel last nog van krampjes, best zielig, hij laat er veel poepies bij, het een en ander zit hem flink dwars.
De laatste tijd laat hij sowieso onwijs veel stinkwinden en heeft hij nauwelijks poepluiers, maar vanochtend zat hij heerlijk rustig in zijn wippertje en keek zo tevreden om zich heen, zon verdachte blik De aroma's om hem heen waren zo aan het walmen, dat het wel meer dan duidelijk was, hij had gepoept, en hoe! Zijn luier hield het net niet allemaal binnen zeg maar. Volgens mij was het echt een opluchting, hij was daarna weer zo heerlijk in zn hum!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29560795
Noa kun je je al optrekken!
Chantel betrschap met je oogje..

Ik lees hier over die maten.. Ik zal me dan maar stil houden..

We zijn (vanwege de langdurig gebroken vliezen bij de bevalling) vanmorgen op na-controle geweest bij de kinderarts.
Daar is Hanne dus weer even gemeten en gewogen.
Ik dacht al dat de meting bij het CB laatst niet helemaal klopte, ze zou dan vanaf haar geboorte maar één cm gegroeid zijn terwijl ze gewoon al een stuk groter was is. Ik dacht ook al dat die mevrouw de beentjes van Hanne ook niet écht strekte. Dat bleek nu wel te kloppen ja..

Ze is verder helemaal goed gekeurd, op één ding na dan.. Ze heeft spruw
Ik vermoede het gisteren al, maar wist het niet zeker. We hebben nu een receptje voor een zalf voor haar gekregen. Maar we hoeven iig niet meer terug te komen bij de kinderarts.
W ~ H ~ T
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:33:36 #174
105888 renzell
pi_29567347
Yoram: lekker stinken jochie!

Jonnetje; wat ontzettend balen van die spruw!

Tearsong; hier precies hetzelfde verhaal. Julius zit nu in maat 62, maar steeds vaker 68. Qua lengte zit ie boven het gemiddelde (denk nu wel bijna 68 cm) en qua gewicht er net iets onder. Een lange spagettisliert zeg maar. Wat is die eerste foto van Tomas trouwens lief zeg (in het fototopic bedoel ik). Echt een lief en vriendelijk ventje!

Morgaine: gefeliciteerd!!!
pi_29576303
Wij gaan verhuizen naar het dreumes topic
pi_29577022
Morgaine en Djulian gefeliciteerd!!!!!!!!
En Thomas natuurlijk ook!

[ Bericht 71% gewijzigd door Stiekemurd op 12-08-2005 10:37:28 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:46:52 #177
105888 renzell
pi_29578174
Djulian: gefeliciteerd!!!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:59:49 #178
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29608539
Maria kan kruipschuiven! heel stoer en erg wennen voor ons!

Verder heeft ze een beetje witte aanslag op haar tong en zijn we dus bang voor spruw. Ik vind ook dat ze raar (chemisch ofzo) uit haar mondje ruikt, hangt dat samen met spruw? Want afgaand op het kwijlen en haar handje in de mond steken, denk ik ook weer aan een tandje wellicht. (Hoort daar soms een raar luchtje uit mondje bij?)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:17:58 #179
105888 renzell
pi_29608995
Kruipschuiven?!
Op d'r buikje bedoel je?

Hoera Marietje!!!! Kleine heldin.
Wat stoer en leuk Sugar.

En ik hoop echt dat het geen spruw is, bij Doris is het nog steeds een drama en zooooo zielig!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:25:56 #180
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29609165
Weer wat wijzer Sugar, opletten geblazen
Toen Zoë de spruw had stonk ze idd uit haar mond beetje ammoniak-achtig vond ik het ruiken.
pi_29610189
Sorry mensen kleine update van mij, maar met de nieuwe baan is het zo bizar druk momenteel, daarbij een speurtocht naar nieuwe auto (vandaag honda Jazz gekocht )

Elize groeit als een speer en slaapt de sinds een paar dagen alweer de hele nacht door. 8 uur laatste voeding en om 6:30 a 7:00 is het weer....ETEUHHHHHHH!!!!!!!

En met 5 weekjes zit er een wit puntje op haar tandvlees....ja het is ook hard, dus het zou zomaar een tandje kunnen zijn Nu heb ik begrepen dat het helemaal doorkomen nog wel maanden kan duren, dus we kunnen nog genieten van een tandeloos bekkie als ze lacht
pi_29615312
oei basset, dat zou erg vroeg zijn! fijn dat 't zo goed met elize gaat! heerlijk zeg dat ze al zo goed & lang slaapt.

jonnetje, wat balen die spruw... hopelijk werkt het zalfje goed en snel.

maria ook al spruw misschien..? shit! sugar, kijk vooral in de wangzakken, als je daar ook wat ziet zegt dat meer dan wat wits op de tong zelf zei de CB-arts hier.
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:53:54 #183
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29624061
Maria die haar huis door schuift! Hoera!! (En hopelijk geen spruw, dat is zo vervelend... )
Luuke krijgt tandjes denk ik (alweer) maar nu denk ik het echt . Ze heeft koorts gehad en is erg hangerig en pieperig. Ze bijt in alles en smakt de hele dag met haar mondje. 'T is echt sneu om te zien. Het goede nieuws; ze 'danst'. Als ze in haar kinderstoel zit, of op schoot dan wiebelt ze van voor naar achter. Vooral als ze muziek hoort of als er een liedje voor haar gezongen wordt! HGet is zo leuk om te zien!!
En Elize, een beginnend tandje met 5 weken, meiske toch!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_29625353
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:59 schreef Sugar het volgende:
Maria kan kruipschuiven! heel stoer en erg wennen voor ons!
[afbeelding]
[afbeelding]

Verder heeft ze een beetje witte aanslag op haar tong en zijn we dus bang voor spruw. Ik vind ook dat ze raar (chemisch ofzo) uit haar mondje ruikt, hangt dat samen met spruw? Want afgaand op het kwijlen en haar handje in de mond steken, denk ik ook weer aan een tandje wellicht. (Hoort daar soms een raar luchtje uit mondje bij?)
Maria Kruipschuiven!

En over die aanslag op haar tong en uit haar mondje ruiken..
Dit is exact het zelfde als wat Hanne had, en die heeft dus spruw.

Die had juist in haar wangzakjes en op haar kaakjes weer helemaal niks. Ik maar denken dat ik juist er goed op van die witte spikkels moest letten, maar het enige wat je bij Hanne kon zien was een witte tong en idd het rook wat vaag/raar uit haar mondje..
Je kunt natuurlijk even langs de huisarts gaan of langs het CB, dan weet je het zeker en krijgt ze waarschijnlijk meteen een zalfje voorgeschreven.
W ~ H ~ T
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:46:31 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29641970
Na 2 spuitbroeken, (nu bekend met het fenomeen) heel veel bijten en vreselijk huilen is ons monstertje in slaap gevallen. Man, ik wist niet dat het zo'n drama kon zijn, tandjes krijgen. Moeders-van-tandkrijgende-kindjes, ik heb met jullie te doen (maar vooral met die kindjes.... zo sneu!! )
pi_29649472
Benthe is inmiddels al ruim de 8 maanden gepasseerd en moet nu "volgens het boekje" goed leren kauwen en dus met stukjes leren eten. Ik heb dit al een paar keer geprobeerd of ze weigert of ze begint te kokhalzen. Moet ik nu iedere keer proberen of gewoon wat later aan beginnen?? Of hoe kun je ze laten wennen aan stukjes? Brood, koek etc eet ze zonder problemen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 09:59:43 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29649542
Stiekemerd, dat is hier ook een probleem... Ben benieuwd hoe anderen dit oplossen?
pi_29649608
Maria, kruipschuiven Goed van jou!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2005 @ 10:45:14 #189
43556 miss_dynastie
pi_29650299
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 09:53 schreef Stiekemurd het volgende:
Benthe is inmiddels al ruim de 8 maanden gepasseerd en moet nu "volgens het boekje" goed leren kauwen en dus met stukjes leren eten. Ik heb dit al een paar keer geprobeerd of ze weigert of ze begint te kokhalzen. Moet ik nu iedere keer proberen of gewoon wat later aan beginnen?? Of hoe kun je ze laten wennen aan stukjes? Brood, koek etc eet ze zonder problemen.
Ik zou het een weekje later nog eens proberen en niet teveel naar het boekje kijken, elk kindje is anders Misschien heeft ze er gewoon nog geen zin in of is ze wat eigenwijs, ik zou het blijven aanbieden zo af en toe maar er (voorlopig) nog geen zorgen over maken.
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:51:41 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29650421
Ik heb me daar nooit zo druk om gemaakt hoor, wel of geen stukjes.
Op brood en koek moeten ze ook kauwen en als dan warm eten nog problemen oplevert pureer je 't toch gewoon nog even.. Af en toe eens proberen of een stukje in de hand geven. Uiteindelijk komt 't best wel goed
(aangezien Saskia niks van 8-maanden potjes moest hebben heeft ze ook redelikj lang aan de 6-maanden potjes gezeten.. Nu krijgt ze ook gewoon alles weg )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29650875
ET hier dus ook die 8 maanden potjes niet. Laatst heb ik die maar staan pureren, maar daar trapte madam niet in. Toen maar een 6 maanden potje opengetrokken. Het is trouwens ook niet dat ik me er druk om maak hoor, maar vroeg me gewoon af hoe jullie dat doen
pi_29654051
stiekemurd, hier was het voor Piet ook even wennen en kokhalzen in 't begin, maar ik ben wel doorgegaan met het aanbieden van de wat grovere prakjes en toen ging 't toch vrij snel goed als ik 't me goed herinner. (toch blijft 't een 'luie' kauwer overigens).
pi_29655987
wij zijn vanochtend wezen zwemmen met Anna en Piet, was erg leuk. (G heeft vakantie, olé). na een uurtje was 't voor Anna echt wel welletjes, maar Piet had er nog lang geen genoeg van. maar ja. helaas hadden we geen handen vrij om een foto te maken. wel een gedoe altijd hoor vind ik, dat omkleden / afdrogen met kleintjes.
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:21:30 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29663519
En hoe zit het eigenlijk met yoghurt? Volle yghurt, magere yoghurt, vruchtenyoghurt? Doen jullie daar nog iets in, suiker, siroop, zoetstof?

Bix, dat vind ik ook idd, hartstikke leuk dat zwemmen, maar het omkleden... Ik vind sowieso zwembadvloeren altijd zo viezig, zelfs al zijn ze schoon dat vind ik het nog vies
©Dumbo
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:32:22 #195
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29665900
tex, gewone volle yoghurt werd hier geweldig bevonden! Geen toevoegingen nodig. Of je volle of magere yoghurt neemt, moet je volgens mij zelf weten. Mijn CB zei 'volle' andere CB's zeggen 'magere'

Idd, dat omkleden bij 't zwemmen.. wat een gedoe En ik vind Anna al heel stoer hoor.. een uur in het zwembad!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29666420
Nou d'r grove prakkie is er zonder problemen in gegaan! 'k Had wel ff de Teletubbies opgezet, om de boel een beetje af te leiden
pi_29666754
goedzo benthe!

ET, het was eigenlijk maar 45 minuten denk ik, inclusief omkleden zijn we er ruim een uur geweest.

tex, dit was wel een heel fijn schoon zwembad vond ik (het kikkerfort in breukelen), en het water was ook heel prettig: ze gebruiken er geen chloor (ze zuiveren het water met electrolyse).
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:30:02 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29667987
ET, hmm mijn zus zei een tijdje geleden dus "je moet Noah geen Danoontje gaan geven, want dan lust ie straks geen gewone yoghurt meer" Dus wat doet die muts toen Noah daar logeerde? Juist danoontje geven Dus ben benieuwd of ie gewone yoghurt zonder iets dan ook lekker gaat vinden

Bix, wij gaan ook altijd naar een wel fijn zwembad, wordt ook heel weinig chloor gebruikt. Maar gewoon, die natte vloer waar iedereen dan overheen loopt, bah, ik denk soms zelfs wel eens dat ik iets smetvrees-achtigs heb
©Dumbo
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:10:22 #199
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29671884
Zoë kreeg ook eerst altijd danoontjes maar als ze nou zou mogen kiezen gaat ze echt voor de yoghurt zonder toevoegingen van suiker of ranja
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:45:38 #200
105888 renzell
pi_29682495
Juultje is gister weer naar het CB geweest. Met papa dit keer, die thuis kwam met de mededeling dat alle andere kinderen gedrochten zijn vergeleken met Julius. "Nee, echt liefje, die van ons is ECHT de allerleukste! Die mevrouw van het CB was ook helemaal verliefd op hem."
Mais bon....
Ons haasje woog 6680 gram en is nu 66,5 centimeter lang
Prima op schema dus.
Prikje was de moeite van het gillen niet eens waard.
Nu met 6 maanden pas weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')