Anitra> U heeft post, madam!
Noah> arme jij, even niet zo lekker zijn is maar suf. Je ouders uit hun slaap houden is dan weer niet zo handig, maar het is vast erg spannend snachts spelen
![]()
en al mama en papa zeggen?! dat is WAW!
Jordy> tandje, tandje, tandje woepie!
Hanne> ook al zo waw! tjemig, sterk kind!
Lishe> het blijft moeilijk he, hier ook. Ela drinkt nog bij mij, maar de bijvoeding is echt nog maar minimale bijvoeding. Echt substantieel is het niet, ze taalt er niet zo naar, eigenlijk. Zelfs rijstebloem met mijn melk dat is minder fijn dan het pure spul, en als ze honger heeft wil ze dan ook niets anders dan bv. Een banaanafsabbelen (het effectiefst bij mij op schoot trouwens, soort van rapley-ig) is wel grappig ofzo, maar ik heb daarna bijna een hele banaan (lekker zacht gemaakt) om op te eten, dus veel eet ze daar ook niet van. Alleen de olvarit-peer-potjes, die gaan wel aardig. 1/3e krijgt ze wel naar binnen.
maar we zijn pas 2 weken bezig met bijvoederen, dus misschien heeft t zijn tijd gewoon nodig...
Anna> niet je mama bijten hoor! je moet het goede voorbeeld voor Ela geven (die gelukkig nog niet aan de tand is, even afkloppen), maar wel geweldig zo'n tand!
Maria> nog helemaal baby
![]()
en wat voor een, knuffelding!
Myrthe> reislustig, inventief, en nog eens een geweldige controle over je ledematen ook nog! gogogo! volgende reisdoel: de gang?
Jayden> een halve kilo in 3 weken? dat lukt je vast! hup!
[ Bericht 3% gewijzigd door Jdee op 07-08-2005 16:55:47 (iets teveel stopwoordjes, irritaaaaant) ]