abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29392885
anna's eerste tand is nu definitief doorgebroken. de cb-arts zag 'm ook. ze weegt nu zo'n 7400g en is 66 cm lang (volgens mij iets langer maar 't werd erg krap gemeten). haar groeicurve laat dus een duidelijke afvlakking zien, maar dat schijnt wel een beetje bij borstvoedingskinderen te horen rond deze tijd.

lishe, volgens mij hoef je je ook geen zorgen te maken om dat beetje teveel melk hoor.
pi_29398501
Anna groeit lekker!!!
ik stuur Rick echt snel langs hoor Bix
pi_29407661
Lishe als ik me goed herinner horen babies in hun eerste jaar zowieso nog 600cc tot 800cc te drinken op een dag, want dat is voor hun het eerste jaar nog steeds het hoofdmenu. Het normale eten is nog steeds bijvoeding. Dus Luuke doet het dan toch gewoon goed

Stiekemurd, wow dat klinkt als een hele leuke vakantie. Natuurlijk wat minder dat je de snelweg nog af moest struinen voor je bagage

Morgen ga ik weer even wegen met Chantel en Joshua. Volgens mij is ze wel aardig wat aangekomen.

Gisteren heeft Chantel haar eerste inenting gehad. Nou dat hebben we geweten. De 6-8 weken controle werd erbij gecombineerd en daar was ze het al helemaal niet mee eens. De dokter moest haar helemaal onderzoeken en dat hij zo zat te friemelen aan haar beentjes en alles moest voelen vond ze dus helemaal niks. Ze gilde het uit en ik kon haar ook echt niet kalmeren. Eigen willetje he dat kind Zodra ze iets niet prettig vind aan haar lijf dan laat ze dat gelijk weten.

En toen kwamen de prikjes. Nou ik heb haar nog nooit zo erg gehoord als toen. Ik moest lachen van de zenuwen, maar later had ik toch wel de tranen in mijn ogen. Zelfs de dokters vrouw kwamen we in de gang tegen en vroeg of het wel ging met mijn kleine grietje. De dochter van de dokter vroeg of hij Chantel aan het mishandelen was, die moest echt even in de kinderwagen kijken of Chantel nog wel leefde. Gelukkig kalmeerde ze daarna wel snel, toen we buiten liepen. En thuis lekker even een slokje drinken en toen was het weer goed. Ze heeft er verder weinig last van gehad dan alleen hele gevoelige beentjes. Ik vergeet dit in ieder geval nooit meer. Ik kijk dan ook al helemaal niet uit naar de 2e keer
pi_29407964
sjonge lewis, wat naar en zielig (voor jullie allebei) dat 't zo moeilijk ging met die prikjes. hoeveel waren 't er trouwens? hier was 't de eerste keer gewoon 1. en kon dat wegen niet meteen ook even?

stiekemerd dat dakkoffer-incident! maar goed afgelopen dus gelukkig!? en leuk dat benthe 't zo naar haar zin heeft gehad. en jullie ook.

anitra, prima hoor. het loopt niet weg.
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 22:41:34 #105
81992 Githa
pi_29408074
Stiekemurd, dat klinkt goed 3 weken zon fijn dat het allemaal zo goed gegaan is.

Lishe, ik zou me ook niet te druk maken om die extra fles hoor als ze hem nodig heeft dan heeft ze hem nodig en ze ziet er geweldig uit

Anna nu dan definitief gefeliciteerd met je eerste tand .....

Chantel ach jeetje, al dat gefrut ook aan je lijfje en dan ook nog een spuit. Ik zou daar ook verdrietig van worden hoor

Noah, hoe gaat het met je ? ...
pi_29410426
Bix het waren er 2 Ik had dat ook niet verwacht, en volgens mij was het er maar 1 toen bij Joshua. De polio druppels zitten nu ook in bij de prikjes. En doordat ze zo huilde ben ik dat helemaal vergeten te vragen. Maar de dokter doet het ook normaal gesproken niet. Nou ja ik ga morgen toch naar de borstvoedings club (erg leuk, allemaal moeders die bv geven en diegenen die het even moeilijk hebben hebben dan weer steun aan de anderen. en je krijgt daar ook eerste klas informatie over bv en hoe het goed te houden enzovoorts) dus dan is er ook een midwife en kan ik hun weegschaal vragen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 08:24:11 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29416939
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:41 schreef Githa het volgende:
Noah, hoe gaat het met je ? ...
Beter!
Gisteren helemaal geen verhoging meer gehad, niet meer gepuugd, etc. Hij moet alleen nog veel hoesten en heeft veel snotneuzen enzow. Beetje verkouden dus De nachten zijn nog wel een beetje dramatisch, omdat zn 2e tandje doorkomt. Maar voel inmiddels echt een puntje, dus hopelijk is het ergste leed gauw over (was bij 1e tandje wel zo).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 08:24:46 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29416951
Chantel, wat zielig zeg, dat ze zo'n last had van de testjes en de prikjes
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29417010
Anna ook aan de tand gevoeld, lees ik

Ah, gelukkig gaat het weer beter met Noah

Ik ging vanochtend naar David´s kamertje en vond hem middenin het (oranje) overgeefsel. Alles zat onder: zijn gezicht, nek, slaapzak, handjes en bed

Hij lag gewoon op zijn vingertjes te sabbelen en naar me te kijken...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:11:26 #110
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29417478
David toch, jij von dhet stukken minder erg als je mama geloof ik

Noah weer beter althans, beetje dan

Chantel wat zielig wat doen ze je aan he

Stiekemurd en Little Blondina fijn dat het zo leuk geweest is

het is de tandjesperiode he, maxim heeft er ook 1 hij is nu echt door, zie een hele mooie witte streep in zn kaakje, en als hij weer eens mijn kin gaat opeten voel ik dat mooie tandje ook lekker onderin me kin prikken
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2005 @ 10:12:26 #111
81992 Githa
pi_29418650
David ook al ziek beterschap!

Noah gelukkig gaat het met jou weer wat beter

Maxim ook een tand WAUW gefeliciteerd zeg!

[ Bericht 20% gewijzigd door Githa op 04-08-2005 10:22:42 ]
pi_29418795
David aan het spugen beterschap knulletje!

Noah met zn tandjes.. hopen dat het deze keer weer meevalt als het puntje is doorgebroken!

Maxim ook al een tandje wow.. wat gaat dat snel!
bij Dylan nog niks te zien.. wel te merken, maar nog geen witte puntjes etc te zien...
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:07:28 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29419720
Agossie David!

En Maxim ookal een tand Gaat echt hard hier met de tandjes idd

Daantje hoe gaat het met Dylan?
©Dumbo
pi_29420558
Tja, als ze overgegeven hebben voelen ze zich beter he... vandaar waarschijnlijk de tevreden blik op DAvids gezicht ... Beterschap!

Noah ook beterschap!

Noa hier krijgt ook nog vier flessen op een dag. Dat komt éigenlijk omdat ze 's avonds laat vaak nog een fles drinkt, anders slaapt ze echt niet. Ik maak me er zelf geen zorgen over, ze doet het fantastisch.
Ze heeft zich dinsdag trouwens opgetrokken tot staan! Door het nieuws over mijn broer op die dag kon ik er niet echt blij mee zijn, maar goed, het leven gaat door he!

Ik vind het best snel gaan met mijn kleintje. Ze kan sinds twee weken ineens
- kruipen
- bijna zitten
- optrekken tot staan
- stevig staan
- stapjes doen aan de hand

!!!

(k vind het eigenlijk een beetje TE snel gaan....het huis is nog niet peuter-proof en dat moet nu heel snel gebeuren!!)
pi_29420790
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:07 schreef texelonia het volgende:

Daantje hoe gaat het met Dylan?
Wat lief dat je naar Dylan vraagt

Met Dylan gaat alles echt helemaal goed! Hij geniet volop van alles wat er om m heen gebeurt.. hij lacht op een manier wat je doet smelten, vooral als ie dat schaterlachje heeft... hij ligt volop op zn buik en hij probeert al wat naar voren te komen.. wat m niet lukt waardoor ie heel boos word en verder brabbelt ie er op los en houdt ie van alle mogelijke vormen van aandacht... zelfs als ik een beetje boos wordt als ie zo ligt te schreeuwen gaat ie lachen en de laatste tijd heeft ie wat nieuws ondekt.. als ik een mouwloos topje aan heb en ik til m op gaat ie met zn mond op mn huid heel hard blazen waardoor het "scheten-effect" komt en dan ligt ie echt helemaal in een deuk...

maar ik geniet echt elke dag ontzettend van mijn kleine wonder...

en met Noah gaat ook alles goed las ik he?!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:24:03 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29427124
Suzanna, hier gaat het ook al zo snel! Idd ook in een paar weken tijd zelf tot zitstand, zelf optrekken tot staan, achteruit "kruipen" en sinds paar dagen ook vooruit (al is het niet echt kruipen, meer vooruit trekken ), papa en mama zeggen en nu dus al z'n 2e tand! Aan de ene kant hartstikke leuk allemaal, aan de andere iets té snel

Daan wat fijn dat het zo goed gaat met Dylan En dat "scheten" trucje, wat lief!
Met Noah gaat het ook heel goed ja
©Dumbo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:17:53 #117
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29432578
Maxim zn tandje had ik al gezegd de 29e van juli, werd beetje ondergesneeuwd of zo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:41:40 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29439495
Oh nou, geweldig, hoor Maxim!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:10:23 #119
81992 Githa
pi_29440522
Ik had het al vernoemd maar was het toen idd bijna vergeten ....maaruh een eerste tand is het best waard om 2x voor te juichen

Dussuh Maxim JIPPIEEEEEEE! je eerste tand heb je er al een foto van kunnen maken ?
pi_29441153
Sugar hoest met Maria? nog "last"gehad van rode armpjes?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:01:24 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29441447
Nee, geen last meer gehad. Wel na het badje nog beetje rood, maar niet zo gek als toen. Dus eenmalig gek iets, denk ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29441482
gelukkig maar iig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:34:56 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29447418
Met Noah gaat het helaas toch weer iets minder
Af en toe voelt ie weer warm aan (nog niet getemperatuurd), slaapt slecht, veel hoesten, drinkt flesjes heel slecht, en dat wat ie drinkt komt er meestal meteen weer uit als ie moet hoesten. Fruit en groente gaat gelukkig wel goed

edit: groente is er zojuist ook weer uitgekomen

[ Bericht 16% gewijzigd door texelonia op 05-08-2005 18:10:06 ]
©Dumbo
pi_29448498
Het zit ook in de lucht hoor Texelonia, maar leuk is anders Beterschap Noah
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:52:34 #125
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29451996
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:41 schreef Sugar het volgende:
Oh nou, geweldig, hoor Maxim!
Oh nou, dankjewel hoor Sugar!
pi_29453945
david & noah allebei aan 't spugen, bah wat naar. ook van mij beterschap.
pi_29467862
Beterschap voor de zieke kindjes

Myrthe heeft ontdekt dat als je op handjes en knietjes staat en dan flink heen en weer beweegt dat dan haar bedje naar achteren schuift. Ze schuift de hele slaapkamer door totdat ze weer klem staat tegen de muur
pi_29474513
hihihi Myrthe toch
pi_29475210
wat een leuk spelletje myrthe!
pi_29475642
Morgaine staat boven aan Nog 5 dagen en dan ruilen wij het baby topic in voor het dreumestopic.

Niet dat het hier niet leuk is hoor dames en heren maar wij zijn het baby stadium al lang voorbij (helaas). We hebben een dreumes die volgens mij al aan het puberen is
pi_29475738
David en Noah beterschap en een dikke op jullie bolletjes.

En al die kindjes die al tandjes hebben!
(ik hoop dat ze bij Hanne nog een tijdje wegblijven)

Zo he he..
Eindelijk ff de kans om achter Michiel's laptop te kruipen.

Vrijdag 29 juli is Hanne voor het eerst naar het CB geweest.
Ze werd uiteraard gemeten en gewogen (4990 gr. en 55 cm.) is daarna door de arts nagekeken en heeft toen ook haar eerste prikje gehad.
De arts vond Hanne erg sterk (die lag daar op haar buik even lekker in het rond te kijken). En toen de arts met een speeltje keek of ze die ook volgde, probeerde Hanne het te grijpen!
Alles was verder goed en dus toen was het tijd voor haar eerste prik.. Dat was heel even huilen tijdens de prik en daarna gelukkig snel weer vergeten.
Ze heeft verder trouwens geen enkele last gehad van de prik.

Gister even een foto gemaakt van hoe ze haar hoofd al overend weet te houden. (meer in Kinderfototopic deel 56 )
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2005 @ 14:50:44 #133
43556 miss_dynastie
pi_29486278
Wat knap Hanne!
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:20:49 #134
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29486702
Hanne, superkind!
Nou, ik ga dus maar gewoon mijn kind volgen in haar eetpatroon, dank voor jullie ervaringen en adviezen! Soms slaat gewoon ineens de onzekerheid toe.
Wij logeren dit weekend bij mijn ouders in Brabant. Luuke vermaakt zich prima, alleen soms moet ze ineens zo onbedaarlijk huilen. Echt heel zielig. Ik weet niet of het de drukte is, slaaptekort, een tandje... We merken het wel weer als we thuis zijn (Maxim heeft dus wel al een tandje.... wauw!)
En ik kwam donderdag voor het eerst sinds jaren ineens mijn beste vriendin van de basisschool tegen. Op haar uitgerekende datum! Meteen afgesproken voor de middag, maar die afspraak is niet doorgegaan, ze is nu mama van een klein meisje!! Geweldig toch?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:07:25 #135
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29487366
Lishe ik zag het toevallig ook nog staan op een pak friso, kindjes van 6-8 maanden mogen 700-800 ml op een dag hebben. ik weet niet wat je geeft, maar wellicht staat dat er bij jou ook op
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:50:37 #136
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_29488083
Anitra> U heeft post, madam!

Noah> arme jij, even niet zo lekker zijn is maar suf. Je ouders uit hun slaap houden is dan weer niet zo handig, maar het is vast erg spannend snachts spelen en al mama en papa zeggen?! dat is WAW!

Jordy> tandje, tandje, tandje woepie!

Hanne> ook al zo waw! tjemig, sterk kind!

Lishe> het blijft moeilijk he, hier ook. Ela drinkt nog bij mij, maar de bijvoeding is echt nog maar minimale bijvoeding. Echt substantieel is het niet, ze taalt er niet zo naar, eigenlijk. Zelfs rijstebloem met mijn melk dat is minder fijn dan het pure spul, en als ze honger heeft wil ze dan ook niets anders dan bv. Een banaanafsabbelen (het effectiefst bij mij op schoot trouwens, soort van rapley-ig) is wel grappig ofzo, maar ik heb daarna bijna een hele banaan (lekker zacht gemaakt) om op te eten, dus veel eet ze daar ook niet van. Alleen de olvarit-peer-potjes, die gaan wel aardig. 1/3e krijgt ze wel naar binnen.
maar we zijn pas 2 weken bezig met bijvoederen, dus misschien heeft t zijn tijd gewoon nodig...

Anna> niet je mama bijten hoor! je moet het goede voorbeeld voor Ela geven (die gelukkig nog niet aan de tand is, even afkloppen), maar wel geweldig zo'n tand!

Maria> nog helemaal baby en wat voor een, knuffelding!

Myrthe> reislustig, inventief, en nog eens een geweldige controle over je ledematen ook nog! gogogo! volgende reisdoel: de gang?

Jayden> een halve kilo in 3 weken? dat lukt je vast! hup!

[ Bericht 3% gewijzigd door Jdee op 07-08-2005 16:55:47 (iets teveel stopwoordjes, irritaaaaant) ]
..en laat gaan...
pi_29494398
Jdee dan heb jij van de week post

Had Djulian tot vlak voor de vakantie nog steeds 2 tandjes, nu 2 weken na de vakantie komt tand nummer 6 al Dus hij heeft in 5 weken tijd 4 tanden erbij gekregen

Het bijvoeden gaat hier nog steeds niet lekker hoor Lishe! Hij heeft liever de fles en vind de bijvoeding maar niks. Vandaag ook pas toen hij echt honger had een potje gegeven, maar weer niet leeg. Wat wel soms helpt is dat oma het doet zoals hier vandaag. Oma heeft er 3/4 potje in gekregen terwijl wij vaak niet verder komen dan een halve.
Nu zit Djulian met allergie en word er minder moeilijk over gedaan dat de bijvoeding niet zo lekker gaat. (wat ik trouwens vreemd vind, want waarom mag hij wel op de melk blijven zitten en andere kinderen niet?)
pi_29495797
anna's 2e tand is er nu ook al door. ze heeft er de afgelopen dagen wel wat last van gehad, ook vandaag was ze nog wat huilerig/onrustig. over 2 dagen is ze een half jaar, kan ze dr tandjes mooi gaan uitproberen op het nieuwe eten!
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:55:23 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29496001
Jeetje Bix een half jaar al weer!
pi_29496051
ja belachelijk he? ! [ouwewijvenmodus] gaat veel te hard! tsk [/owm]
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:00:46 #141
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29496110
Ja best wel ik wou net gaan proberen iets zinvols toe te voegen aan mijn reactie maar is niet nodig toch
pi_29496250
heu nee hoor, lijkt me zinvol genoeg!
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:21:49 #143
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29503297
Jeetje wat gaan al die kindjes hard zeg. Als ik dat dan vergelijk met Kai dan is hij niet echt een snelle. Maakt ook allemaal niet uit. Er is nog genoeg tijd over om te leren kruipen, lopen, etc. Hij heeft wel sinds gisteren 2 tandjes (jaja Sugar, TWEE TANDJES )

Het eten hier is ook nog steeds zo moeilijk. Avondeten ging goed, maar is sinds een paar dagen teruggegaan naar vier hapjes en dan driftig met je mond dicht nee schudden). Brood eten is nog steeds een drama. Op de een of andere manier krijgt hij het niet voor elkaar om een stukje brood op te eten. Sabbelen is leuk, maar ook daadwerkelijk iets doorslikken . Z'n schema is nu als volgt:

8:00 uur papfles (200cc)
12:00 uur eerst brood proberen en als dat niet lukt gewoon de fles (200 cc)
15:00 uur fruit
tussen 17:00 uur en 18:00 uur avondeten (als hij niet genoeg eet nog wat yoghurt)
20:00 papfles (230 cc waarvan hij er de laatste paar dagen maximaal 150 opdrinkt)

Soms krijgt hij tussendoor een rijstwafel of babykoekje

Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wat normaal is op deze leeftijd. We zijn door de verhuizing al zo lang niet bij het CB geweest.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_29503335
Myrthe vind de bijvoeding ook nog maar niets Overigens zat ze tot nu toe nog steeds op 5 flessen per dag, na 3 - 3,5 uur kwam ze echt weer voor de volgende fles, en ik begon me daar al een beetje zorgen over te maken, want ze 'hoorde' toch al lang op 4 flessen per dag te zitten. En opeens zit er nu 4 - 4,5 uur tussen en zit ze dus op 4 flessen. Het regelt zich vanzelf allemaal wel, ieder heeft zijn/haar eigen tempo. Wil iemand mij daar nog even aan helpen herinneren als ze over 4 maanden nog geen bijvoeding wil ?

Lishe, Myrthe had ook opeens huilbuien, ik schrok er echt van want ze huilde nooit. Maar even plotseling als het kwam is het ook weer over (heeft 2 weken geduurd). Geen tandje erbij, dus dat was het niet. Ik hou het maar op een groeisprongetje. Ze huilde ook opeens als ze in bed gelegd werd en bij het verkleden, deed ze voorheen ook nooit (en nu gelukkig ook niet meer). In 'Oei ik groei' stond dit wel vermeld als 'symptomen' van het sprongetje rond de 5,5 - 6 maanden. Dus wie weet, lag ;'t daar wel aan. Ze is nu weer helemaal haar vrolijke zelf en giert het weer uit van de pret om niets. Vooral als ik moet niezen (ik heb hooikoorts dus dat gebeurt regelmatig) ligt ze dubbel van de lach
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:29:18 #145
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29503388
Ladybos, kan je voor mij in "Oei ik groei" eens opzoeken of er ook een 9,5/10 maands-sprongetje is en wat dat dan inhoudt want volgens mij zit meneer er hier middenin.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:53:11 #146
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29504161
beetje dubbel...
©Dumbo
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:53:11 #147
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29504162
Vandaag weer met Noah naar het CB geweest. Hij weegt nu 8550 en is 72,3 cm lang Eerst zat ie altijd zowel met gewicht als lengte iets onder de middenlijn. Nu zit ie met gewicht precies op die lijn, en lengte juist een stuk erboven! Dus in verhouding wordt ie nu ietsjes langer. Dat idee kregen wij ook al Verder was alles okay, hij mag pap en broodkorstjes enzow, dus dat gaan we dan maar eens poberen
Gisteren zijn we gaan zwemmen, hij had al 2 dagen niet gespuugd, maar toen ie zich verslikte in een golf water heeft ie het zwembad onder gespuugd 's Avonds hadden we ook voor het eerst een écht diarree emergency, hij zat hélemaal onder dus hebben we hem maar even onder de douche gezet. Hij is dus nog niet helemáál beter, maar het gaat langzaam de goeie kant op

M@x, ik heb ook dat boek 'Oei, ik groei' en er is een sprongetje met 8½ maand en een met bijna 11 maanden. Dus Kai zit daar precies tussen... Maar als ie te vroeg of te laat geboren is, kan dat ook nog uitmaken (als ie 2 te weken voor de uitgerekende datum is geboren, dan zou ie de sprongetjes steeds ongeveer 2 weken later moeten hebben).
©Dumbo
pi_29506968
M@x ik kan het nu even niet opzoeken, zit een weekje in Hengeloooooo. Maar Tex heeft het al voor je opgezocht zie ik

Noah toch, nu ophouden hoor met spugen en diarree Gauw weer beter worden !
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:03:08 #149
45621 Suzanna
Mama van...
pi_29508445
Groeisprongetjes, had ik niet echt aan gedacht als Noa 'vervelend' en zeurderig was. Ik dacht elke keer aan tandjes, zeker omdat ze erbij vaak veeeeeel poepte en rode billetjes had (heeft ze anders nooit).

Nu ook weer zo'n poep-rode billetjes-zeurperiode volgens mij. Alhoewel ze ook vaak wel vrolijk is...het is vooral veel poepen en rode billetjes. Wat kun je nog meer doen aan die rode billetjes behalve zalf geven? Is er nog iets als druppeltjes ofzo? En misschien hebben jullie ook nog tips qua zalf? ik gebruik nu Sudocrème (Zwitsal zinkzalf verergerde het hier alleen maar) maar dat lijkt niet veel te doen, vorige keren ook niet echt.

Het is trouwens écht leuk deze periode... ze begint zich nu overal aan op te trekken (ook eng, ik sta constant achter haar omdat ik bang ben dat ze achterover valt) en vindt vooral dingen interessant waar ze NIET aan mag zitten. Moet je nu al beginnen met opvoeden overigens?

Noa zit sinds vandaag trouwens ook los en 'zit' vaak ook triomfantelijk op haar knietjes met één hand aan de spijlen van de box/het bed. Dat ziet er ook zo schattig uit...
pi_29518729
"opvoeden"vind ik nu nog een wat groot woord Suzanna , maar je kunt idd wel al beginnen met het nee zeggen als ze ergens aan zit waar ze niet aan mag komen, en eventueel uitleggen waarom ze er niet aan mag zitten, dat helpt hier nog steeds erg goed overgens.

Thijs heeft het optrekken maar weer terug in zijn kast gelegd, en is te druk met liggen/zitten/liggen/zitten/tijgeren/zitten/liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')