Waarom begrijpen moeders nou nooit zoiets?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan nooit wat terug vinden als het is opgeruimt..
Nu kan ik gewoon in het midden van mn kamer op de grond gaan zitten en ik heb alle spullen die ik zoek om me heen![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef hollander76 het volgende:
Net de AH geplunderd, nog net binnen het budget van 100 euro voor 10 dagen gebleven
Nu alleen nog zien uit te houden tot dinsdag
En nu weer koken, dusen
geen pottenkijkers..?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:21 schreef Imberr het volgende:
je kamer opruimen sucks hendig!!![]()
waarom wil die jongen nou perse mun kamer zien?!
Welke jongen nu weer?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:21 schreef Imberr het volgende:
je kamer opruimen sucks hendig!!![]()
waarom wil die jongen nou perse mun kamer zien?!
Nee, alles behalve datquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:37 schreef -Mo- het volgende:
Als het nou niet snel gezellig wordt ga ik stomme Zuid-Afrikaanse grappies plaatsen![]()
Dus nu moet ik het hiero gezellig gaan maken? Laat ook wat aan de rest over.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, idd.... dus maar het maar snel gezellig
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef -Mo- het volgende:
Hoekom kan mens nie ‘n kloppetie-klop-grappie aan ‘n blondine vertel nie?
Sodra jy begin, hardloop sy om die deur te gaan oopmaak.
Okay, we proberen het samen welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Dus nu moet ik het hiero gezellig gaan maken? Laat ook wat aan de rest over.
Gratis breezers in Zwolle. Zegt het voortquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Okay, we proberen het samen wel
Gratis breezers af te halen in Zwolle![]()
Gékkenhuis! Wát een feest! Sféértje!
![]()
Hmmm... met veel moeite kan ik er iets van maken. Maar inderdaad.. niet grappig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik snap em! ik snap em!![]()
![]()
maar ik vind em niet grappig![]()
![]()
Dit was nog wel de eerste Zuid-Afrikaanse grap die ik begreepquote:
Is er geen bezorg service?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Gratis breezers in Zwolle. Zegt het voort
Deel dan ook bier uit [afbeelding]
Ik heb hier zowaar nog een half kratje liggenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Gratis breezers in Zwolle. Zegt het voort
Deel dan ook bier uit [afbeelding]
Ik dacht eigenlijk dat je t me wel ff kwam brengen.quote:
Ach ja, doe es gek... kan ik meteen mijn familie weer es bezoekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je t me wel ff kwam brengen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach ja, doe es gek... kan ik meteen mijn familie weer es bezoeken![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ga je het geld voor een treinkaartje overmaken, of krijg ik het contant als ik daar ben?![]()
Als goede vriend verwacht ik van je dat je t gewoon ff brengt... Het feit dat je me te zien krijgt zou al genoeg moeten zijn dunkt me.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:59 schreef -Mo- het volgende:
Ik weet wat dit topic nodig heeft:
Touchéquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Als goede vriend verwacht ik van je dat je t gewoon ff brengt... Het feit dat je me te zien krijgt zou al genoeg moeten zijn dunkt me.
Ok, kom maar met mn verjaardag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:03 schreef -Mo- het volgende:
In september ga ik trouwens weer naar Sittard... kom het dan wel brengen als je het niet erg vind
Ja man, ik wil tieten zien, geen batsen.quote:
Wow.....quote:
Laterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:11 schreef Eix het volgende:
Maar ik moet nu gaan, ga ff in de stad wat eten.
Ik ben op dezelfde dag als mn vader jarig, hoe is t mogelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow.....
Mijn oma en jij wonen allebei in Sittard... en zijn allebei jarig in september...hoe is het mogelijk![]()
![]()
Anyway... als ik met jouw verjaardag kom, moet jíj míj alcohol geven![]()
ik geef jou 1 flesje, en krijg er 5 terug omdat je jarig bent![]()
Okay, hou ik je aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag als mn vader jarig, hoe is t mogelijk.
Maar nu ben ik echt weg, t issue betreffende de flesjes bespreken we nog wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |