und Wurst!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef -Mo- het volgende:
Bier!
Ik vind het ook zielig dat als je niet normaal meer kan bekvechten dat je dan maar met doodsverwensingen moet komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:30 schreef joupee het volgende:
[..]
hij wil gewoon kwijt dat het zielig is dat je om een ban vraagt en terecht
Die was ik meteen daarna aan maken piem0l.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die edit maakte je pas nadat ik mijn reactie daarop had gemaakt.
En laat het mij nou net geen ene moer uitmaken of mensen mij mogen op het internet. Ik dood gewoon de tijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar je word er niet geliefd door en mensen staan dan nu ook mes scherp tegen over je..
gedaan'te: v [-n, -s] gestaltequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moet jij weten. Hij verandert van gedaante, wat nou net de definitie is van transformeren.
Post dan gewoon niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef joupee het volgende:
[..]
gedaan'te: v [-n, -s] gestalte
gestal'te v [-n, -s] lichaamsgedaante, postuur, uiterlijke vorm
wordt hij door dat pak groter, kleiner, dikker of dunner![]()
Kheb al n mailtje gestuurd naar forum@fok.nl van 5 alinea's, krijg je vast nogwel wat over te horen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel, ik vroeg alleen aan de mensen die het ONTERECHT vonden, waarom ze dat vonden. En jij reageerde daar op. Die edit maakte je pas nadat ik mijn reactie daarop had gemaakt.
is dat een doodverwensing van de tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
En laat het mij nou net geen ene moer uitmaken of mensen mij mogen op het internet. Ik dood gewoon de tijd.
Zum Feedback...quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Zum Feedback...
*maakt account naam aan met de naam 'de tijd'.
Ik vind dat als je van een kneuzige fotograaf in een rood met blauwe superheld veranderd, dat je dan wel degelijk een andere gedaante aanneemt. Ik snap dat je graag alle strohalmen om mij te 'dissen' wil aangrijpen. Maar kom dan in ieder geval met goede argumenten, quoten uit een woordenboek en het dan ook nog verkeerd gebruiken staat een beetje dom.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef joupee het volgende:
[..]
gedaan'te: v [-n, -s] gestalte
gestal'te v [-n, -s] lichaamsgedaante, postuur, uiterlijke vorm
wordt hij door dat pak groter, kleiner, dikker of dunner![]()
Toch leuk dat mensen mij de moeite waard vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Kheb al n mailtje gestuurd naar forum@fok.nl van 5 alinea's, krijg je vast nogwel wat over te horen.
Kheb vakantie en verveel me.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Toch leuk dat mensen mij de moeite waard vinden.
is t raar dat ik hem niet snap?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:38 schreef -Mo- het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die Turk:
"Beter één Turk in de hand, dan drie in het land"
Huilen dat ie deed!
Wat jij wil en nu allemaal weer gezelig doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
En laat het mij nou net geen ene moer uitmaken of mensen mij mogen op het internet. Ik dood gewoon de tijd.
mijn meningquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Fuck hey
Ik zie net dat Jajong 20 is![]()
En dan nog zo kinderachtig zijn door te gaan stoken
Whehehe.
Nee, das vrij normaalquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
is t raar dat ik hem niet snap?
en hoi Dagonet
Wat jij zegt. Gezelligheid. *pakt ijsklontjes + glas + drankjes*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat jij wil en nu allemaal weer gezelig doen
![]()
Heb je weer de blonde Turk zitten uithangen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:38 schreef -Mo- het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die Turk:
"Beter één Turk in de hand, dan drie in het land"
Huilen dat ie deed!
Dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, das vrij normaal
Maar ik had geen zin om het nog langer over dat gebitch hier te hebben![]()
Whehehe, zegt de kleuter die zich naar een tekenfilm mannetje vernoemtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Fuck hey
Ik zie net dat Jajong 20 is![]()
En dan nog zo kinderachtig zijn door te gaan stoken
Whehehe.
Ja, dat blijft dan ook een van mijn favoriete bezighedenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je weer de blonde Turk zitten uithangen?![]()
Dan doe jij wel ééérg lang boodschappenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef Jajong het volgende:
Even boodschapjes doen hoor, en daarna lekker Ajax - Arsenal kijken, toedeloe!
Blijf je zo bezig of ga je normaal doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Whehehe, zegt de kleuter die zich naar een tekenfilm mannetje vernoemt
quote:
smakelijkquote:
ik denk dat ie zo bezig blijftquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Blijf je zo bezig of ga je normaal doen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Als jullie nou gewoon doorgaan met slowchatten en geen aandacht aan hem besteden.
Oh, en zie MED.
Je moet doen waar je goed in bentquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, je verveelt ons ook, maar dat zijn we van je gewend
als jij de mijne doetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
wie heeft zin om de rest van mijn kamer op te ruimen? ik wil niet meer
Ik moet dat ook nog doen... Ik heb het al 2 maanden uitgesteld, maar nu begint mijn moeder met dreigen enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
wie heeft zin om de rest van mijn kamer op te ruimen? ik wil niet meer
Ik ook, maar ik kan nooit wat terug vinden als het is opgeruimt..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik moet dat ook nog doen... Ik heb het al 2 maanden uitgesteld, maar nu begint mijn moeder met dreigen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |