Whehehe, zegt de kleuter die zich naar een tekenfilm mannetje vernoemtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Fuck hey
Ik zie net dat Jajong 20 is![]()
En dan nog zo kinderachtig zijn door te gaan stoken
Whehehe.
Ja, dat blijft dan ook een van mijn favoriete bezighedenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je weer de blonde Turk zitten uithangen?![]()
Dan doe jij wel ééérg lang boodschappenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef Jajong het volgende:
Even boodschapjes doen hoor, en daarna lekker Ajax - Arsenal kijken, toedeloe!
Blijf je zo bezig of ga je normaal doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Whehehe, zegt de kleuter die zich naar een tekenfilm mannetje vernoemt
quote:
smakelijkquote:
ik denk dat ie zo bezig blijftquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Blijf je zo bezig of ga je normaal doen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Als jullie nou gewoon doorgaan met slowchatten en geen aandacht aan hem besteden.
Oh, en zie MED.
Je moet doen waar je goed in bentquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, je verveelt ons ook, maar dat zijn we van je gewend
als jij de mijne doetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
wie heeft zin om de rest van mijn kamer op te ruimen? ik wil niet meer
Ik moet dat ook nog doen... Ik heb het al 2 maanden uitgesteld, maar nu begint mijn moeder met dreigen enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
wie heeft zin om de rest van mijn kamer op te ruimen? ik wil niet meer
Ik ook, maar ik kan nooit wat terug vinden als het is opgeruimt..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik moet dat ook nog doen... Ik heb het al 2 maanden uitgesteld, maar nu begint mijn moeder met dreigen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |