Had je ook nog vrolijke plaatjes ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:13 schreef fokME2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klik hier om het plaatje hierboven te veranderen
Dat had ik eerst als avatar, maar dat mocht niet![]()
Die vinger door die spijker is engquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had je ook nog vrolijke plaatjes ?
Vooral die pols door snij dingen en die vinger door die spijker zijn behoorlijk euhniet vrolijk
Mwah ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Die vinger door die spijker is eng.
Dat is een ja neem ik aanquote:
Nog steeds wel vrij drukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is een ja neem ik aan
Nog steeds zo druk of kom je nu vaker fokken! ?
Oke danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Nog steeds wel vrij druk. Maar ik fok alweer wat meer, de laatste tijd
.
foeiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef martinuhhh het volgende:
Vandaag heb ik de hele dag de tijd, want ik had totáál geen zin om te gaan werken.
hij heeft een weekbanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:37 schreef martinuhhh het volgende:
Wat is er met hem dan? Ik heb weer eens wat gemist...
Ik zit ziek thuis anders moest ik ook werkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef martinuhhh het volgende:
Vandaag heb ik de hele dag de tijd, want ik had totáál geen zin om te gaan werken.
Vandaar dat je niks zegt op msnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
Wij zijn alles nu een beetje aan het regelen met BObNL.
Dan al ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:40 schreef Brechtje het volgende:
Ik vond het een beetje te gek, een week gebanned omdat hij een slippertje maakte.
48 uur is zat.
Zondag is BObNL dus weer unbanned.dus niet over een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |