Ik heb hier zowaar nog een half kratje liggenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Gratis breezers in Zwolle. Zegt het voort
Deel dan ook bier uit [afbeelding]
Ik dacht eigenlijk dat je t me wel ff kwam brengen.quote:
Ach ja, doe es gek... kan ik meteen mijn familie weer es bezoekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je t me wel ff kwam brengen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach ja, doe es gek... kan ik meteen mijn familie weer es bezoeken![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ga je het geld voor een treinkaartje overmaken, of krijg ik het contant als ik daar ben?![]()
Als goede vriend verwacht ik van je dat je t gewoon ff brengt... Het feit dat je me te zien krijgt zou al genoeg moeten zijn dunkt me.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:59 schreef -Mo- het volgende:
Ik weet wat dit topic nodig heeft:
Touchéquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Als goede vriend verwacht ik van je dat je t gewoon ff brengt... Het feit dat je me te zien krijgt zou al genoeg moeten zijn dunkt me.
Ok, kom maar met mn verjaardag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:03 schreef -Mo- het volgende:
In september ga ik trouwens weer naar Sittard... kom het dan wel brengen als je het niet erg vind
Ja man, ik wil tieten zien, geen batsen.quote:
Wow.....quote:
Laterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:11 schreef Eix het volgende:
Maar ik moet nu gaan, ga ff in de stad wat eten.
Ik ben op dezelfde dag als mn vader jarig, hoe is t mogelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow.....
Mijn oma en jij wonen allebei in Sittard... en zijn allebei jarig in september...hoe is het mogelijk![]()
![]()
Anyway... als ik met jouw verjaardag kom, moet jíj míj alcohol geven![]()
ik geef jou 1 flesje, en krijg er 5 terug omdat je jarig bent![]()
Okay, hou ik je aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag als mn vader jarig, hoe is t mogelijk.
Maar nu ben ik echt weg, t issue betreffende de flesjes bespreken we nog wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |