Waarom begrijpen moeders nou nooit zoiets?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan nooit wat terug vinden als het is opgeruimt..
Nu kan ik gewoon in het midden van mn kamer op de grond gaan zitten en ik heb alle spullen die ik zoek om me heen![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef hollander76 het volgende:
Net de AH geplunderd, nog net binnen het budget van 100 euro voor 10 dagen gebleven
Nu alleen nog zien uit te houden tot dinsdag
En nu weer koken, dusen
geen pottenkijkers..?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:21 schreef Imberr het volgende:
je kamer opruimen sucks hendig!!![]()
waarom wil die jongen nou perse mun kamer zien?!
Welke jongen nu weer?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:21 schreef Imberr het volgende:
je kamer opruimen sucks hendig!!![]()
waarom wil die jongen nou perse mun kamer zien?!
Nee, alles behalve datquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:37 schreef -Mo- het volgende:
Als het nou niet snel gezellig wordt ga ik stomme Zuid-Afrikaanse grappies plaatsen![]()
Dus nu moet ik het hiero gezellig gaan maken? Laat ook wat aan de rest over.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, idd.... dus maar het maar snel gezellig
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef -Mo- het volgende:
Hoekom kan mens nie ‘n kloppetie-klop-grappie aan ‘n blondine vertel nie?
Sodra jy begin, hardloop sy om die deur te gaan oopmaak.
Okay, we proberen het samen welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Dus nu moet ik het hiero gezellig gaan maken? Laat ook wat aan de rest over.
Gratis breezers in Zwolle. Zegt het voortquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Okay, we proberen het samen wel
Gratis breezers af te halen in Zwolle![]()
Gékkenhuis! Wát een feest! Sféértje!
![]()
Hmmm... met veel moeite kan ik er iets van maken. Maar inderdaad.. niet grappig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik snap em! ik snap em!![]()
![]()
maar ik vind em niet grappig![]()
![]()
Dit was nog wel de eerste Zuid-Afrikaanse grap die ik begreepquote:
Is er geen bezorg service?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Gratis breezers in Zwolle. Zegt het voort
Deel dan ook bier uit [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |