Waar ben je nu weer dan? Jij verhuist vaker dan menig persoon een schone onderbroek aantrekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
Goed net klaar met verhuizen en sinds gisteren weer internet
Yep.quote:Dus weer nachtbraken he
Prima.quote:Hoe is het met jou?
Dat doe ik ongeveer even vaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:41 schreef static het volgende:
[..]
Waar ben je nu weer dan? Jij verhuist vaker dan menig persoon een schone onderbroek aantrekt.
Ja, maar jij bent niet interessant.quote:
komt wel goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:29 schreef static het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me wel lukken. Sjouwen enzo ook wel hoor.
dan moet jij maar eens een vaste woon of verblijfplaats zoekenquote:
*insert gebrabbel over een doos en het CS*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
dan moet jij maar eens een vaste woon of verblijfplaats zoeken![]()
Ik ben goed op weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
dan moet jij maar eens een vaste woon of verblijfplaats zoeken![]()
Amersfoort CS?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef static het volgende:
[..]
*insert gebrabbel over een doos en het CS*
En mij!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ga skaai ontmoeten.
nou durf ik niet meer....
Ik verhuis idd te vaak maar nu zit ik niet meer in een studentenhuis, en eh ja ik ben altijd wel in voor een meetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:41 schreef static het volgende:
[..]
Waar ben je nu weer dan? Jij verhuist vaker dan menig persoon een schone onderbroek aantrekt.
[..]
Yep.
[..]
Prima.
Ook zin om op de meet te komen?
Dus we kunnen je toevoegen als eregast? Complete lijstje staat in de startpost.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik verhuis idd te vaak maar nu zit ik niet meer in een studentenhuis, en eh ja ik ben altijd wel in voor een meet
Mijn eerste Fokmeetquote:Op zondag 31 juli 2005 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Dus we kunnen je toevoegen als eregast? Complete lijstje staat in de startpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |