Ja, helemaal rechts PeRiquote:
sorry, ik sta wel beetje versteld van scandy, heb ik lang niet meer gezien, maar ik heb haar wel es beter gezien!quote:
We kijken allemaal wat ongelukkig op die foto, maar Scandy zag er een paar weken later gewoon goed uit hoor, voor zover ik dat kan bepalen, want ik zie haar niet zo vaakquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry, ik sta wel beetje versteld van scandy, heb ik lang niet meer gezien, maar ik heb haar wel es beter gezien!
Oh, ik vond haar juist welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry, ik sta wel beetje versteld van scandy, heb ik lang niet meer gezien, maar ik heb haar wel es beter gezien!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij er bent om dat te zeggen in dit vrijwel modloze topic.quote:
ochquote:
He? Wat? Ik zit naar Las Vegas te kijken.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:38 schreef gelly het volgende:
Kun je AT5 ook online bekijken static ?
Dat is een uitdrukking druifquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och
toen ik zei dat ik homo/bi/.whaevah was, waren het er ook opeens de helft minder hoor.
maar dit is niet kut bedoeld ofzo...
Ik vind jou een leuke jongen.quote:
Doe nou niet.quote:
ik echt niet, schotel hèquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Ole het volgende:
Niemand heeft hier AT5 hoor..
Oeh..quote:
nuh, zoveel spullen heb ik ook weer nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef static het volgende:
Zegge, even over de verhuizing, hoeveel mensen wilden meehelpen? Een stuk of vijf?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, zoveel spullen heb ik ook weer niet
we zijn nu met 4 mensen![]()
Volgens mijn 'laatste voyeur' niet!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:43 schreef static het volgende:
[..]
He? Wat? Ik zit naar Las Vegas te kijken.
er wordt niks geklustquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:07 schreef static het volgende:
[..]
Ah, ok.
Maarre, ik ga niet klussen ofzo en ik blijf op veilige afstand van de Ikea-bouwdozen e.d.
Ik ben namelijk de persoon die het begrip 'twee linker handen' heeft uitgevonden.
Hee meis!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef Dakota het volgende:
*EVEN STATIC EEN KUSJE GEEFT*
Ohw, op die fiets.quote:
Nightynight.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Skaai het volgende:
Terusten!
Ja, dat gaat me wel lukken. Sjouwen enzo ook wel hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef laffer het volgende:
[..]
er wordt niks geklust![]()
als je komt helpen zou het mooi zijn als jij bij de bus kan blijven zodat ie niet leeg geroofd word, en misschien ff de lift terugsturen/ deur openhouden enzo![]()
Hallo, 1 keer om 11 uur naar huis gaan was genoeg. Nu blijf ik. Dan haal ik maar door.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:29 schreef static het volgende:
[..]
Nightynight.
Hoop niet dat dit een voorbode is voor de meeting, zo vroeg.
Goedzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hallo, 1 keer om 11 uur naar huis gaan was genoeg. Nu blijf ik. Dan haal ik maar door.
Goed net klaar met verhuizen en sinds gisteren weer internetquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Ole het volgende:
Niemand heeft hier AT5 hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |