Jij komt wel, geloof me maar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Ehm heel mss kom ik toch... maar echt heeeeeel misschien
Als ik blijf aandringen dan helpt dat vastquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
heb je iets aan je knopjes???quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:44 schreef Jerruh het volgende:
doe mijn icoon dan ook ff
*veeleisende nicht uithangt*
Doh!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ow ja... fuck... hij kan het gewoon zelf...
Als ik zeg dat jij meer knoppen hebt dan ik.... kom ik dan raar over ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doh!.
Verder zijn knopjes natuurlijk ok, welke we ook bedoelen hier.
Voor een maagd ben ik behoorlijk dirty minded.quote:
niet alleen daardoor hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jij meer knoppen hebt dan ik.... kom ik dan raar over ?
tja bluezz zit aan de knoppenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:00 schreef PPL het volgende:
Oi !
hoe lang blijven jullie nog doorgaan in deel 5
eeeeehmmmmmm... bij sjaak?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Psssttt...
Raad ens waar er vandaag tegels worden gelegd ?
quote:
ach als je er eentje gebruikt ben ik al tevreden heurquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:20 schreef Bluezz het volgende:
He, ik stop nu hoor
Je hebt mij iets te veel knoppen Jer
Klinkt als iets teveel crew in meeting.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:11 schreef Kreator het volgende:
Klinkt als een toffe meeting.
Ik kom niet.
Zie het als een 'inlik'-meetingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klinkt als iets teveel crew in meeting.
Wij zijn ook users hoor, gewoon mensjes. Niet eens eng.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
Klinkt als iets teveel crew in meeting.
Da's mij anders ook nog niet gelukt...quote:
Ik heb vernomen dat je het privé vrij aardig gelukt is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Da's mij anders ook nog niet gelukt...
je moet sunchaser ook niet likken, die is geen crewquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Da's mij anders ook nog niet gelukt...
Er wordt niemand gelikt behalve mij ja!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je moet sunchaser ook niet likken, die is geen crew.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je het privé vrij aardig gelukt is.
Misschien heeft het bij de rest van FoK wat meer tijd nodig.
Oh is dat het?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je moet sunchaser ook niet likken, die is geen crew.
jou kennende is er vast nog plek aan de achterkantquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er wordt niemand gelikt behalve mij ja!?.
[Insert random homo's en achterkant clichee grap]quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jou kennende is er vast nog plek aan de achterkant.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[Insert random homo's en achterkant clichee grap].
Dat gaat wel lukken hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach als we maar weer bier drinken he!
ik heb er zin an!.
Ik geloof dat dit de tsnad weer gelijk trektquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buk je te ver, hou dan een hand voor je ster?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een begin iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Buk je te ver, hou dan een hand voor je ster?
Ja, maar van de crew ken ik er maar zeer weinig, van de users des te meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn ook users hoor, gewoon mensjes. Niet eens eng.
de meeste dan![]()
Doel van een meeting is toch ook mede om anderen te leren kennen??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar van de crew ken ik er maar zeer weinig, van de users des te meer.
Je, of om de mensen te ontmoeten waar je dagelijks mee chat. Dus dat ze niet helemaal onbekend meer zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doel van een meeting is toch ook mede om anderen te leren kennen??
Mensen zoals Skaai en ik dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je, of om de mensen te ontmoeten waar je dagelijks mee chat. Dus dat ze niet helemaal onbekend meer zijn.
ja, zit ook wat inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je, of om de mensen te ontmoeten waar je dagelijks mee chat. Dus dat ze niet helemaal onbekend meer zijn.
Ja, jullie zijn de enige twee.quote:
Maar dat komt omdat je een kansloze meetingnerd bent zonder vrienden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik vrijwel iedereen ken van gezicht ook die komt.
je weet het bij een gladjanusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Buk je te ver, hou dan een hand voor je ster?
Oh ja dat zal het zijn bedankt gluiperig rattekopjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je een kansloze meetingnerd bent zonder vrienden.
Ik kan uit persoonlijke observatie bevestigen dat ie er iig één heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net als ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
JIJ KOMT!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Ja en Almere is 30 minuten treinreiden vanaf Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik zou iemand wel een slaapplaats aan willen bieden, maar dat betekent mee terug naar Gouda rijden als ik naar huis ga en de volgende dag met die vissekop ontbijten want ik moet 'vrijgezellig' doen...
En ik denk dat de meesten niet zitten wachten op een uurtje rijden na afloop...
Dus slaapplaats bij jou??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en Almere is 30 minuten treinreiden vanaf Amsterdam
He Orange, mijn ouders zijn dan niet thuis he.
Hotelkamer??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
Alle middelen voor een hete nacht, kan het nog niet doorgaan!
Bummer!
Hallo, ALMERE!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:15 schreef HeatWave het volgende:
gaan er geen nachttreinen naar Almere dan??
Samen met HWquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:32 schreef Skaai het volgende:
MissBliss kan toch op de bank?
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:36 schreef Skaai het volgende:
Gaan wij gezellig in 't bed van HeatWave slapen. Zie je, probleem opgelost.
Stapelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:.
Nee, dat gaat toch echt niet gebeuren, of jullie moeten samen op een 1 persoon matras in de huiskamen willen.
Dan heb ik wel wat meer in de handquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk het wel heel erg in de hand he?.
Dat zit bij skaai wel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan heb ik wel wat meer in de hand![]()
Joh..quote:
Tafeltje op zij en dan een 2-persoonsluchtbed erin moet toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:.
Nee, dat gaat toch echt niet gebeuren, of jullie moeten samen op een 1 persoon matras in de huiskamen willen.
en geen privacy hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tafeltje op zij en dan een 2-persoonsluchtbed erin moet toch geen probleem zijn?
Huh?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Och... vraag Q. eens... volgens mij moet je zelfs je best doen om dat te overstemmen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:56 schreef static het volgende:
Ik heb me niet weten te verbergen voor de camera's, dat is wat minder; dus morgen op de televisie.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
Op AT5 dus, wat niemand kan ontvangen..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even HW'tje lief aankijken of hij het voor ons op neemt!
Och.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
Op AT5 dus, wat niemand kan ontvangen..
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even HW'tje lief aankijken of hij het voor ons op neemt!
Nog geen doorgiftequote:
Daar staat Hoogeveen niet bij.quote:
UIteraard.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
Je hebt wel een DVD-brander?
Voorzover ik begrepen heb is het alleen aan het einde te zien, met een beetje geluk was ik net even een plasje aan het doen; het was per slot van rekening een speciaal ingelaste Zwoele Stad; daar draait het om de gasten.quote:
Het wordt vanavond driemaal uitgezonden.quote:
Nou.....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
L&S meets zijn volgens mij toch veel leuker dan celeb-feestjes.
Weet ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:48 schreef static het volgende:
[..]
Het wordt vanavond driemaal uitgezonden.
Ohwja, heb je mailtje gehad, maar je begrijpt best wel dat ik 'wat' brak ben en liever thuisblijf hè?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
L&S meets zijn volgens mij toch veel leuker dan celeb-feestjes.
Nee joh, daar snap ik nou he-le-maal niks van!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:50 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, heb je mailtje gehad, maar je begrijpt best wel dat ik 'wat' brak ben en liever thuisblijf hè?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee joh, daar snap ik nou he-le-maal niks van!.
Aan het einde pas.... Maar zoals gezegd, het kan zijn dat ik net even weg was.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:07 schreef Ole het volgende:
Nog niet in beeld geweest....
Nee, wij hadden de VIP stoelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef Ole het volgende:
Sta je nu achter een boom?
Oh, het was meer een uitglijdertje van de cameraman dusquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Nee, wij hadden de VIP stoelen.
Maar als de camera iets was uitgezoomd vanaf de trap (nee, geen inkoppertjes nodig) dan had je ons zien zitten.
Na de uitzending werd een compilatie vertoond van bloopers, leuke stukjes, interviews met mensen op straat over zijn vertrek (wist niet dat hij zo populair was), etc. gepresenteerd als het nieuws door Wilson. Toen kwamen er wel wat traantjes.quote:
Ik verborg mij achter een hoge pief van RTL; dus ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:39 schreef Ole het volgende:
Ging wel snel hoor..
Jij zat toch op die rij erachter?
Voorspelbaar he.quote:
ik ben altijd te laat voor de FIPOquote:
tja... Nou ja, volgende topic beter dan maarquote:
hoi Qquote:
vroeger werden alle posts boven die van mij gewist als ik te laat was met de FIPOquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:25 schreef Ole het volgende:
tja... Nou ja, volgende topic beter dan maar![]()
Toen ik dat nog kon ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef laffer het volgende:
vroeger werden alle posts boven die van mij gewist als ik te laat was met de FIPO![]()
Vroegah!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef laffer het volgende:
vroeger werden alle posts boven die van mij gewist als ik te laat was met de FIPO![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef Vroegah het volgende:
[..]
JA, WAT MOT JE NOU WEER VAN ME MAN!!!![]()
[..]
Schreef jij vroeger ook poepen met lange oe?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef Vroegah het volgende:
[..]
je moet er niet op in gaan hoor, ik heb het idee dat het een kloon isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Schreef jij vroeger ook poepen met lange oe?
Pas maar op, ze bijten allemaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef Skaai het volgende:
Er komen 20 mensen die ik niet ken
Ik ben bang
ja ik heb ze geteld
Oh dan kom ik juist.quote:
kijk maar eens in mijn fotoboek, dan zie je hoe ik er uit zie, en dan weet je dat je niet bang hoeft te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef Skaai het volgende:
Er komen 20 mensen die ik niet ken
Ik ben bang
bang niet nee, ik denk dat bevreesd een beter woord isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef laffer het volgende:
[..]
kijk maar eens in mijn fotoboek, dan zie je hoe ik er uit zie, en dan weet je dat je niet bang hoeft te zijn![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dan sta ik er nog niet eens tussen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef laffer het volgende:
[..]
kijk maar eens in mijn fotoboek, dan zie je hoe ik er uit zie, en dan weet je dat je niet bang hoeft te zijn![]()
Metal ass:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh dan kom ik juist.
Bite my shiny metal ass
[..]
Jezus zeg, wimp.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ga skaai ontmoeten.
nou durf ik niet meer....
*post veilig stelt*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh dan kom ik juist.
Bite my shiny metal ass
het is...skaai!!!quote:
donequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef static het volgende:
Kan iemand Sunnie er even bijzetten svp?
hoeft niet hoor, ik ben tegenwoordig bij de jehova getuigequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bang niet nee, ik denk dat bevreesd een beter woord is.
Ben ik blij dat strijp aan de andere kant van eindhoven ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef laffer het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, ik ben tegenwoordig bij de jehova getuige![]()
Ach joh, dat zijn allemaal kleine lieve poppetjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is...skaai!!!
scandy, jerney, semmie, caelum, MUUS, Yvonne, Barb....
mjwa, dat wel ja, daarom!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef static het volgende:
[..]
Ach joh, dat zijn allemaal kleine lieve poppetjes.![]()
*wegduikt*
Oh, als je dat al eng vind moet je zeker bij mij uit de buurt blijvenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is...skaai!!!
scandy, jerney, semmie, caelum, MUUS, Yvonne, Barb.... all those big mouthed women I've met without kleerscheuren, maar skaai.... haar reputatie is haar voorgegaan.
ik word nu al zenuwachtig
Dat is sowieso altijd verstandig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, als je dat al eng vind moet je zeker bij mij uit de buurt blijven.
met jou wil ik juist bier drinkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij bent gewoon aaibaar. Zelfs ik heb jou overleefdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aaibaar is een rekbaar begrip.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij bent gewoon aaibaar. Zelfs ik heb jou overleefd.
Uh-huh, ze heeft een mes, dude.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
en ik heb een kanon met een soort van pepperspray (hangt er vanaf wat ik de avond ervoor gegeten heb)quote:
Dat klopt. M'n kat is ook aaibaar, en toch heb ik daar al wat littekens aan over gehoudenquote:
Daaaaarlingk.quote:
Of wanneer hij op andere wijze voor voldoende drank zorgtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef Jerruh het volgende:
alleen als jesus pot voor de meet mag ie hier zijn vind ik!
ach, grachten volquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of wanneer hij op andere wijze voor voldoende drank zorgt.
is dat jóuw voetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef laffer het volgende:
hoeft niet hoor, ik ben tegenwoordig bij de jehova getuige![]()
Heb ik een reputatie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is...skaai!!!
scandy, jerney, semmie, caelum, MUUS, Yvonne, Barb.... all those big mouthed women I've met without kleerscheuren, maar skaai.... haar reputatie is haar voorgegaan.
ik word nu al zenuwachtig
en die kun je nog uitbreidenquote:
ik heb tegenwoordig schoenen met stalen neuzen (werkschoenen van de kerk)quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:06 schreef laffer het volgende:
*laffer gaat naar het beloofde rijk in de hemel*![]()
Working on itquote:
nou ja, IK vind je...ehm... meetwaardigquote:
Als er iemand is waar je niet bang voor hoeft te zijn...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ga skaai ontmoeten.
Wat lief.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, IK vind je...ehm... meetwaardig. maar volgens mij zal ik best nerveus zijn, gezien ik hetzelfde had bij die andere dames die ik zojuist noemde!
ik zal je waardig opvangen beeb!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:13 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga me huilend in je armen storten, Jerruh.
je moest es weten hoe zenuwachtig ik was bij mijn eerste crapmeet, maar uiteindelijk was het supertof!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat lief.
Heb je uberhaupt al iemand gemeet naar deze meet komt?
Ik heb al een crap meet gehad, nou ik kende echt niemand irl.
Vond het doodeng en was er bijna een week vantevoren ziek en misselijk van joh
Mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt al iemand gemeet naar deze meet komt?
Wie heeft jou niet gemeetquote:
Wij gaan inmiddels voor de 3-e keer, geloof ik, Q?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar, al zijn het er niet zoveel.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Jullie meeten wel allemaal, maar hebben geen foto's in je fotoboek???
Nope... voorlopig niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft al een action figure set klaar!quote:
Nee.. dan jouw foto!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Ik wel. Met JK.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Ik had het over Ole, static en shmoopy van wie ik 't zo snel kon zien.quote:
Daar staan toch 4/5 foto's in??quote:
Ik geen foto..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het over Ole, static en shmoopy van wie ik 't zo snel kon zien.Ik heb soms last van een overdrijvend trekje.
fieuw!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het over Ole, static en shmoopy van wie ik 't zo snel kon zien.Ik heb soms last van een overdrijvend trekje.
Ja, maar het blijft stomquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik geen foto..
En van static dat weet je nu toch onderhand wel?![]()
'Lajf he'quote:
Minimaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Wij gaan inmiddels voor de 3-e keer, geloof ik, Q?
Ik herken Skaai en PeRiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:31 schreef Skaai het volgende:
Sven, Jerruh, kijk
[afbeelding]
Ik kijk alleen niet erg charmant. Maar dat heb ik wel vaker.
Links van mij, Scandalous, rechts, Together-Alone.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:31 schreef Skaai het volgende:
Sven, Jerruh, kijk
[afbeelding]
Ik kijk alleen niet erg charmant. Maar dat heb ik wel vaker.
fieuw!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:31 schreef Ole het volgende:
Foto's van Sven zijn leuk
Had even niet goed gekeken.. sowwy.. en er niet zo bij vandaag, ben ziek..![]()
Ja, helemaal rechts PeRiquote:
sorry, ik sta wel beetje versteld van scandy, heb ik lang niet meer gezien, maar ik heb haar wel es beter gezien!quote:
We kijken allemaal wat ongelukkig op die foto, maar Scandy zag er een paar weken later gewoon goed uit hoor, voor zover ik dat kan bepalen, want ik zie haar niet zo vaakquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry, ik sta wel beetje versteld van scandy, heb ik lang niet meer gezien, maar ik heb haar wel es beter gezien!
Oh, ik vond haar juist welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry, ik sta wel beetje versteld van scandy, heb ik lang niet meer gezien, maar ik heb haar wel es beter gezien!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij er bent om dat te zeggen in dit vrijwel modloze topic.quote:
ochquote:
He? Wat? Ik zit naar Las Vegas te kijken.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:38 schreef gelly het volgende:
Kun je AT5 ook online bekijken static ?
Dat is een uitdrukking druifquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och
toen ik zei dat ik homo/bi/.whaevah was, waren het er ook opeens de helft minder hoor.
maar dit is niet kut bedoeld ofzo...
Ik vind jou een leuke jongen.quote:
Doe nou niet.quote:
ik echt niet, schotel hèquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Ole het volgende:
Niemand heeft hier AT5 hoor..
Oeh..quote:
nuh, zoveel spullen heb ik ook weer nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef static het volgende:
Zegge, even over de verhuizing, hoeveel mensen wilden meehelpen? Een stuk of vijf?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, zoveel spullen heb ik ook weer niet
we zijn nu met 4 mensen![]()
Volgens mijn 'laatste voyeur' niet!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:43 schreef static het volgende:
[..]
He? Wat? Ik zit naar Las Vegas te kijken.
er wordt niks geklustquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:07 schreef static het volgende:
[..]
Ah, ok.
Maarre, ik ga niet klussen ofzo en ik blijf op veilige afstand van de Ikea-bouwdozen e.d.
Ik ben namelijk de persoon die het begrip 'twee linker handen' heeft uitgevonden.
Hee meis!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef Dakota het volgende:
*EVEN STATIC EEN KUSJE GEEFT*
Ohw, op die fiets.quote:
Nightynight.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Skaai het volgende:
Terusten!
Ja, dat gaat me wel lukken. Sjouwen enzo ook wel hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef laffer het volgende:
[..]
er wordt niks geklust![]()
als je komt helpen zou het mooi zijn als jij bij de bus kan blijven zodat ie niet leeg geroofd word, en misschien ff de lift terugsturen/ deur openhouden enzo![]()
Hallo, 1 keer om 11 uur naar huis gaan was genoeg. Nu blijf ik. Dan haal ik maar door.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:29 schreef static het volgende:
[..]
Nightynight.
Hoop niet dat dit een voorbode is voor de meeting, zo vroeg.
Goedzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hallo, 1 keer om 11 uur naar huis gaan was genoeg. Nu blijf ik. Dan haal ik maar door.
Goed net klaar met verhuizen en sinds gisteren weer internetquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Ole het volgende:
Niemand heeft hier AT5 hoor..
Waar ben je nu weer dan? Jij verhuist vaker dan menig persoon een schone onderbroek aantrekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
Goed net klaar met verhuizen en sinds gisteren weer internet
Yep.quote:Dus weer nachtbraken he
Prima.quote:Hoe is het met jou?
Dat doe ik ongeveer even vaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:41 schreef static het volgende:
[..]
Waar ben je nu weer dan? Jij verhuist vaker dan menig persoon een schone onderbroek aantrekt.
Ja, maar jij bent niet interessant.quote:
komt wel goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:29 schreef static het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me wel lukken. Sjouwen enzo ook wel hoor.
dan moet jij maar eens een vaste woon of verblijfplaats zoekenquote:
*insert gebrabbel over een doos en het CS*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
dan moet jij maar eens een vaste woon of verblijfplaats zoeken![]()
Ik ben goed op weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
dan moet jij maar eens een vaste woon of verblijfplaats zoeken![]()
Amersfoort CS?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef static het volgende:
[..]
*insert gebrabbel over een doos en het CS*
En mij!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ga skaai ontmoeten.
Ik verhuis idd te vaak maar nu zit ik niet meer in een studentenhuis, en eh ja ik ben altijd wel in voor een meetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:41 schreef static het volgende:
[..]
Waar ben je nu weer dan? Jij verhuist vaker dan menig persoon een schone onderbroek aantrekt.
[..]
Yep.
[..]
Prima.
Ook zin om op de meet te komen?
Dus we kunnen je toevoegen als eregast? Complete lijstje staat in de startpost.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik verhuis idd te vaak maar nu zit ik niet meer in een studentenhuis, en eh ja ik ben altijd wel in voor een meet
Mijn eerste Fokmeetquote:Op zondag 31 juli 2005 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Dus we kunnen je toevoegen als eregast? Complete lijstje staat in de startpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |