ABN en rapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ze algemeen beschaafd nederlands zou rappen zou ik het wel leuk vinden zo een wijffie.
Beetje jammer dat je goed ziet watvoor type het is maar toch doet het wat
Het kan wat worden.quote:
Maar jij heet dan ook Harmenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:52 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik vind het wel een lekker nummer....
Kijk je ouders hebben je Harmen genoemd .. kun je niks aan doen .. maar dat je dan ook nog het logo van Heineken pakt ...quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:58 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Kijk je ouders hebben je Harmen genoemd .. kun je niks aan doen .. maar dat je dan ook nog het logo van Heineken pakt ...![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:05 schreef xFriendx het volgende:
Voor de mensen die nu met een wrang gevoel zitten door op m'n link van die video te klikken, even tussendoor een goedmakertje:
http://shermix.free.fr/videos.php?id=alizee
ontopic:
Ze heeft het over een "comeback" in die clip. Nu ben ik zelf 21, en kan mij niet herinneren wanneer zij dan "hip" was. Did I miss something?
Hoe kan jij in godsnaam uberhaupt de betekenis van creatief weten, als je dit soort muziek waardeert.quote:
Dudequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:16 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam uberhaupt de betekenis van creatief weten, als je dit soort muziek waardeert.
Het is totaal NONcreatief.
Geen excuus.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
DudeIk vind het ook bagger, maar het is vrijdagmiddag, weet je wel....
ach je weet toch wel hoe het gaat in de muziekwereld, nu is Neder-rap populair en schieten de eendagsvliegjes als paddestoelen uit de grond. Ten tijde van 2Unlimited verschenen er steeds duo's bestaande uit zangeres en donkere rapper, daarna was happy hardcore helemaal hip, dankzij Spice Girls werden er massaal meidengroepen gecreerd en nu is het de beurt aan de Nederlandstalige rappers.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:16 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hoe kan jij in godsnaam uberhaupt de betekenis van creatief weten, als je dit soort muziek waardeert.
Het is totaal NONcreatief.
Ik ben een vrouw maaruh...DAMN!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:05 schreef xFriendx het volgende:
Voor de mensen die nu met een wrang gevoel zitten door op m'n link van die video te klikken, even tussendoor een goedmakertje:
http://shermix.free.fr/videos.php?id=alizee
Idd, over een jaartje ofzo zijn ze allemaal weer vergeten, en staan ze weer de stront uit de plee bij de plaatselijke mcdonalds te schrobben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef Herald het volgende:
[..]
ach je weet toch wel hoe het gaat in de muziekwereld, nu is Neder-rap populair en schieten de eendagsvliegjes als paddestoelen uit de grond. Ten tijde van 2Unlimited verschenen er steeds duo's bestaande uit zangeres en donkere rapper, daarna was happy hardcore helemaal hip, dankzij Spice Girls werden er massaal meidengroepen gecreerd en nu is het de beurt aan de Nederlandstalige rappers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |