abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 14:57:29 #176
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29266027
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
En nou moet die KNVB eens doen waarvoor ze er zijn en 14 Augustus Den Haag gewoon een 0-3 overwinning geven, schijt neuzen, schijt burgemeester, schijt excuses van die bange clown.

Zijn de door de KNVB zelf opgestelde regels om tegen die eigenwijze burgemeesters op te treden, om ze niet zomaar wedstrijden te laten verbieden dus nou op met die sanctie voor die kut club.

Wat een lief SMS-je had ik van je gekregen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29266042
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef StarGazer het volgende:

[..]

2007 geloof ik. Was tijdje geleden nog verlengd...
Dan lijkt het mij wel een goede optie om het te verhuren, Vitesse zou hem graag dit seizoen willen hebben. Na het seizoen kan dan de balans opgemaakt worden over een eventuele verdere carriere bij Ajax.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 15:02:25 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29266124
Doelpunt lag deels zeker aan Mitea. Ik heb overigens wel sympatie voor die gast. Hij doet me altijd wat aan een iets kleinere uitvoering van McManaman lijken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29266649
quote:
'Anthony Obodai mag bij Ajax vertrekken'
Zaterdag 30 juli, door PP, Amsterdam, 14.43u GMT+01.00, Highlow

De technische staf van Ajax heeft te kennen gegeven dat verdediger Anthony Obodai op zoek mag naar een andere werkgever. De Ghanees, die gisteren nog inviel tijdens de wedstrijd tegen Arsenal, kan volgens de trainers het Ajax-niveau niet aan en kan daardoor vertrekken, zo meldt Highlow.nl.

Obodai werd gisteren de mogelijkheid aangeboden zich in de kijker te spelen van clubs. Twee jaar terug haalde de toenmalige trainer, Ronald Koeman, hem naar de Ajax-selectie. De international kwam over van het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen. In twee seizoenen Ajax speelde Obodai 21 officiele wedstrijden. Hierin wist hij tweemaal te scoren.
Weet niet hoe betrouwbaar het is maar laten we het hopen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29266750
Eindelijk
pi_29266778
Lijkt me wel iets voor Sparta of ADO
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29267021
of Heracles
pi_29267051
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Eindelijk
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:48:03 #184
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_29267140
Als ik Obodai was zou ik een leuke eerste divisie-club in Frankrijk zoeken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29268235
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
En nou moet die KNVB eens doen waarvoor ze er zijn en 14 Augustus Den Haag gewoon een 0-3 overwinning geven, schijt neuzen, schijt burgemeester, schijt excuses van die bange clown.

Zijn de door de KNVB zelf opgestelde regels om tegen die eigenwijze burgemeesters op te treden, om ze niet zomaar wedstrijden te laten verbieden dus nou op met die sanctie voor die kut club.

Ongelooflijk hoe simplistisch je redeneert en blijkbaar geen moeite doet om je te verdiepen in veiligheid en openbaar bestuur en organisatie. De KNVB heeft gewoon een sukkelig schema opgesteld wat heel belastend is voor Amsterdam en daar worden ze nu op gewezen. Een blinde teckel had in 1 oogopslag kunnen zien dat dit schema voor problemen gaat zorgen.
pi_29268547
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ongelooflijk hoe simplistisch je redeneert en blijkbaar geen moeite doet om je te verdiepen in veiligheid en openbaar bestuur en organisatie. De KNVB heeft gewoon een sukkelig schema opgesteld wat heel belastend is voor Amsterdam en daar worden ze nu op gewezen. Een blinde teckel had in 1 oogopslag kunnen zien dat dit schema voor problemen gaat zorgen.
Ik kan er niet veel meer aan toevoegen, prima gesproken. Blijft wel opvallend dat sommige 'users' nooit objectief kunnen beredeneren wanneer het woordje Ajax valt. Zeer jammer.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29268868
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik hoop het
pi_29268885
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Ik kan er niet veel meer aan toevoegen, prima gesproken. Blijft wel opvallend dat sommige 'users' nooit objectief kunnen beredeneren wanneer het woordje Ajax valt. Zeer jammer.
Ik heb er maar even een topic over geopend want het gaat verder niet om Ajax

Waarom kan de KNVB geen goed schema maken?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:06:04 #189
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_29268905
Bij Ajaxtalk.nl gaan ze er al min of meer vanuit dat na gister Ajax wederom kansloos zal zijn voor de titel en wordt Rosenberg door sommige als een grote miskoop bestempeld
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29268995
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef StarGazer het volgende:
Bij Ajaxtalk.nl gaan ze er al min of meer vanuit dat na gister Ajax wederom kansloos zal zijn voor de titel en wordt Rosenberg door sommige als een grote miskoop bestempeld
pi_29269105
quote:
Doodziek word je toch van dat soort geneuzel.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:19:51 #192
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_29269240
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Doodziek word je toch van dat soort geneuzel.
Daarom ga ik dat soort geneuzel vanaf nu ook niet meer lezen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29269275
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:19 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Daarom ga ik dat soorty geneuzel vanaf nu ook niet meer lezen
Ik doe mee
pi_29269475
quote:
pi_29269616
Rosenberg speelde gister niet heel goed maar op de een of andere manier zag je toch wel de potentie die hij in zich heeft.
pi_29269655
Ik vind dat je pas mag oordelen na minimaal een wedstrijd of 10, zeker op een echt uitgesproken wijze.
pi_29269677
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:36 schreef F1Bas het volgende:
Rosenberg speelde gister niet heel goed maar op de een of andere manier zag je toch wel de potentie die hij in zich heeft.
Ja hij moet nog wennen dat is duidelijk. Maar ik blijf er ook bij, dat Babel hem te hard inspeelde toen hij in een kansrijke positie stond. Als Babel gaat werken aan zijn voorzetten, in plaats van spelers doelloos passeren, zou Markus daar ook van profiteren.

En verder is het natuurlijk totale onzin om hem na een oefenpotje tegen nota bene Arsenal af te branden.
pi_29269789
Babel speelde idd wat egoistisch..maar dat kwam deels doordat Rosenberg als een dooie lul op een eilandje bleef hangen..als je eerste Ajaxspits wil zijn moet je echt wat meer de bal opzoeken en jezelf aanbieden.

Vooralsnog vind ik het de zoveelste miskoop..maar er zullen weer van die supporters zijn die tegen beter weten in blijven vasthouden aan: "Ja maar hij moet nog wennen aan het Ajaxsysteem bla bla.." Ik zie het voorlopig aan, maar beter wordt dat excuus niet heel het jaar gebruikt
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29269814
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:38 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ja hij moet nog wennen dat is duidelijk. Maar ik blijf er ook bij, dat Babel hem te hard inspeelde toen hij in een kansrijke positie stond. Als Babel gaat werken aan zijn voorzetten, in plaats van spelers doelloos passeren, zou Markus daar ook van profiteren.
speelt tie bij Ajax of bij de plaatselijke amateurs?

toevoeging: Sonck had daar ook problemen mee
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29269868
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:44 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

speelt tie bij Ajax of bij de plaatselijke amateurs?

toevoeging: Sonck had daar ook problemen mee
Als een spits verkeerd wordt ingespeeld is de kans dat hij een doelpunt maakt kleiner, of dat nu bij Ajax of de plaatselijke amateurs is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')