quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Jajong het volgende:
Mag ie wel hard gaan trainen
2003/04 Internazionale 3 0 Serie A
2004/05 Internazionale 3 0 Serie A
Ben jij toevallig 1 van de gebroeders Grimm ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef Bennie_K het volgende:
Ja, backup (misschien op de lange termijn zelfs vervanger) voor Sneijder wordt gehaald..zoals gisteren was te zien is onze kleine vriend vaak de zwakste schakel
Een Nederlander die met een Italiaanse samen is en veel van de Serie A weet. Ken jij hem ook?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeker van een Gazzetta lezer vernomen:
[..]
Robert ten Brink?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een Nederlander die met een Italiaanse samen is en veel van de Serie A weet. Ken jij hem ook?
Baggioquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Hij noemt zich tegenwoordig wel Roberto inderdaad.
Pienaar was juist een van de beterequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:02 schreef twi het volgende:
Sneijder vond ik gisteren juist een van de beteren op het veld, terwijl 'ie de door de mand vallende Pienaar bij zijn vele balverlies vrij vaak goed vechtend uit de brand hielp.
En Roberto houdt gewoon de site van Gazzetta.it in de gaten, net als ik. Want dit is de link:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Hij noemt zich tegenwoordig wel Roberto inderdaad.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Is dat de Coco die ook bij AC en Barca heeft gespeeld?
zoooww dat is wel een goede voetballerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Francesco Coco naar Amsterdam onderweg is om voor ons te tekenen.
Ik heb nog meer vertrouwen in Harry, als ik de wedstrijd van gisteren bekijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sneijder 1cm naast, maar dat is dan weer niet op doel
Rosenberg groeit uit tot topscorer let maar op
Ja maar als ik een keuze moet maken tussenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Harry, als ik de wedstrijd van gisteren bekijk.
Zo krom hoe iedereen Harry meteen afschreef na de eerste slechte wedstrijd, maar iedereen wel blind vertrouwen heeft in Rosenberg...
Maar dat kwam vooral door de reputatie van Koeman op transfer gebiedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Harry, als ik de wedstrijd van gisteren bekijk.
Zo krom hoe iedereen Harry meteen afschreef na de eerste slechte wedstrijd, maar iedereen wel blind vertrouwen heeft in Rosenberg...
quote:Coco keen on Ajax
Francesco Coco has confirmed that he favours a move to Ajax rather than Olympiakos.
The talented Italian defender has been a long-term target for the Greek giants but Coco has stated his preference for a move to Holland.
Inter coach Roberto Mancini has already informed the player that he has no future in Milan but it remains to be seen where Coco will be plying his trade next season.
Olympiakos are believed to be leading the chase in terms of negotiations with their Italian counterparts but reports have claimed the player is already in Holland to talk with Ajax officials.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |