Als je slaagt mag je jezelf zeker verwennenquote:Op maandag 5 september 2005 08:01 schreef Sanne het volgende:
Ik twijfel over vrijdag. Als ik die dag slaag voor mijn examen wil ik mijzelf wel even verwennen
Ook leuk tochquote:Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als je slaagt mag je jezelf zeker verwennen
Ik kan vrijdag niet ik heb een bruiloft![]()
Ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag niet ik heb een bruiloft![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 12:55 schreef Vava het volgende:
Begin november vind ik een prima idee, dan ben ik net terug uit Berlijn en is mijn Lushvoorraad aangevuld en Sweet16 geeft een boodschappenlijstje mee voor Lush om haar voorraad ook aan te vullen.
gohquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ymme, waar was je nu gisteren?
Ik dacht dat je zou komen
Ik was er... Alleen iets later dan verwacht. wij waren er om 20.15 uur. Toen was er al een hoop weg gekocht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ymme, waar was je nu gisteren?
Ik dacht dat je zou komen
Nee hoor, ik heb ov.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien had ze maar een treinkaartje tot Breda gekocht![]()
Helemaal geweldig hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:28 schreef Sanne het volgende:
En Ymme hoe vond je de winkel?
Was ie al helemaal leeg om 20.15?
Graag volledig verslag van hoe je de winkel zag. Ben nu toch wel benieuwd hoe je het vond hoor, je hebt toch inmiddels al zeker 1000 euro uitgegeven voor je ooit een winkel in geweest bent.
Ach ja. Ze weten niet waar ze het over hebben. Ik weet voor mezelf dat ik daar geweest ben. En ik hoef aan niemand verantwoordig af te leggen. DIt ga ik dan dus ook niet doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:26 schreef _evenstar_ het volgende:
beetje jammer dat jullie ymme zo lopen te treiteren![]()
Natuurlijk hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:19 schreef imago het volgende:
Ik ben nog nooit in Den Bosch geweest. Kun je omschrijven hoe de winkel eruit zag Ymme? Hoe de spullen zijn ingedeeld bedoel ik? Waar staan de zeepjes en waar de shampoos en waar de douchegel enzo?
Ben benieuwd of dat hetzelfde is als in Amsterdam
Natuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:06 schreef imago het volgende:
Ik mag toch wel nieuwsgierig naar die andere winkel zijn [afbeelding]
Hoe staat het met je nieuwe huis ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:16 schreef Sinkwanee het volgende:
Best belangstelling, ligt echter een beetje aan de datum. 15 oktober ga ik 2 weken naar Zuid Afrika en vlak daarna krijgen we de sleutel van het huis, dus ik heb het een beeeeeeeetje druk.
Mag er niet gelachen worden om grappige reacties? Ze ontwijkt vragen. Sinds wanneer ben jij zo menslievend?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:26 schreef _evenstar_ het volgende:
beetje jammer dat jullie ymme zo lopen te treiteren![]()
het zijn de hormonenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mag er niet gelachen worden om grappige reacties? Sinds wanneer ben jij zo menslievend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |