Goh leuk! Was het gezellig?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:44 schreef Maeghan het volgende:
Ja, heel leuk. Hebben we van de week nog gedaan.
Leuk idee Ymme en zo origineel.. Waar haal je het vandaan?quote:Heeft er iemand een keer zin om een swap meet te doen.
Onderling ruilen. Snuffelen aan producten die je nog niet kent.
Idee misschien?
Ja goh, dat dit idee al bestond, en al uitgevoerd, snapt iedereen wel. Ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:57 schreef Sinkwanee het volgende:
Ymme Schreef:
[..]
Leuk idee Ymme en zo origineel.. Waar haal je het vandaan?![]()
Ik snap het ook, dat is het hele punt bij mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef DarkElf het volgende:
is wel een te grote hoeveelheid aan oestrogeen in dit topic he? dat geneuzel de hele tijd. is het nou echt zo moeilijk om normaal tegen elkaar te doen?
ik snap het echt niet hoor.
Inderdaad. Ik denk dat iedereen wel snapt dat zo'n meet al wel vaker gedaan is. Men had ook kunnen reageren met "Hee, zoiets hebben wij ook gedaan daar en daar en dat was erg leuk" ofzoiets.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik snap het ook, dat is het hele punt bij mij.
Ik zeg gewoon, niets verkeerds aan bedoeld. En daar krijg ik dan weer z'n flauwe reactie op terug!
Goed bedoeld allemaal![]()
Wat? Nee hoor, ik ga helemaal niets doen, want de 9e wordt m'n salaris gestort en dan sta ik maar 150 euro in het rood. Dat wou ik graag zo houden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Sinkwanee het volgende:
Oh ik had me trouwens ook al opgegeven voor de negende... Lijkt me leuk!
Maeghan, ging jij ook nog?
Dat staat in de post eronderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Leuke foto's trouwens, wie is die mannelijke schat met dat mandje?
er is ook niemand die je iets verplicht hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef _evenstar_ het volgende:
jullie wonen te ver wegik ga eg niet zover meer treinen met die bolle buik
![]()
dohquote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef Marloes het volgende:
[..]
er is ook niemand die je iets verplicht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |