Heheh, mij is ook weer heel wat informatie ter ore gekomenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:49 schreef imago het volgende:
Nou ik ben ook weer thuis hoorWe hebben nog lekker even wat gedronken en geroddeld
En ik voel me net een geheim agent wiens secret identity aan steeds meer mensen bekend wordt
Zoals?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heheh, mij is ook weer heel wat informatie ter ore gekomen![]()
Aventura was die ene die leek op die anderequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Anitra het volgende:
Imago weet ik nog, maar wie was jij dan Aventura
en dan niet zeggen degene met 2 dingen in haar mandje
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Anitra het volgende:
Imago weet ik nog, maar wie was jij dan Aventura
en dan niet zeggen degene met 2 dingen in haar mandje
Hehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef Anitra het volgende:
Ja daar kom ik een heel eind verder mee![]()
Hm, moeilijk. Ik heb rood/bruin haar, krullen, groene ogen, sproetjes?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:24 schreef Anitra het volgende:
Ik let te veel op de hoofden en te weinig op de kleding merk ik nu
Met andere woorden ik ben nog geen steek verder
Door je dochterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:33 schreef Anitra het volgende:
Hahahaha
Ik viel op door Djen zeker of door die hele korte haren
Of door die zenuwen die door mijn lijf gierden
Heej! Wat deed jij in dit topic?quote:
Je wordt toch niet ontslagen?? Voor pensioen ben je volgens mij nog ff te jong.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:02 schreef cora4034 het volgende:
.
Mijn werk hakte er nogal in de afgelopen maanden maar dat is na vandaag 11:00 voorgoed opgelost
Ja, er moeten uiteindelijk 10 mensen weg van de 35, binnen een half jaar. Dus elke week is het weer een suprise wie er de zak krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je wordt toch niet ontslagen?? Voor pensioen ben je volgens mij nog ff te jong.
Zit je om een rel verlegen ofzo? En zo ja, kun je dat anders gewoon even met Heaven7 op MSN uitvechten ofzo? Dank!quote:
Jeetje, heb je al ander werk dan of nu hard op zoek? Die gouden handdruk is wel prettig natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:14 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ja, er moesten 10 mensen weg van de 35.
Maar de werksfeer was toch al niet te harden dus inmiddels vind ik het niet meer zo erg , plus een gouden handdrukje![]()
Ik weet het sorrYquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:16 schreef DarkElf het volgende:
zullen we gewoon allemaal even ontopic gaan ja?
Dank U!
Veel plezier dan op vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga dit topic zo missen als ik overmorgen voor 2 weken op vakantie ga.
Maar zal aan jullie denken hoor, als ik daar in de weer ga met m'n Lushspulletjes
Ik moet zoeken per 1 september ja, maar dat gaat wel goed komen, in Amsterdam is er best wel werk, al is het maar even tijdelijk, als je al behoorlijk wat werkervaring hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jeetje, heb je al ander werk dan of nu hard op zoek? Die gouden handdruk is wel prettig natuurlijk!
-edit- Sorry DE.
WTF heb ik hier nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zit je om een rel verlegen ofzo? En zo ja, kun je dat anders gewoon even met Heaven7 op MSN uitvechten ofzo? Dank!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:54 schreef Skaai het volgende:
Volgende keer ga ik weer mee voor een borrel/BIERTJE
Heerlijke details krijg je dan te horen![]()
Ja, hitsige sex verhalen uit mijn maagdenperiode bijvoorbeeld.quote:
ik kom als ik vriendje lief aangekeken heb , misschien wilt ie wel samenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:31 schreef PeRi het volgende:
Ligt eraan. Misschien kan ik wel een vriendinnetje optrommelen die al zo lang met ,mij naar de Lush wil.. OV is ook weer geldig dan, hmmmm...
Lush Maastricht organisseert zelf een VIP avond. Er komen ook andere mensen, niet alleen van fok. De avond begint om 19:00 en zal ongeveer 21:00 uur afgelopen zijn. Lotje11 gaat met een vriendinnetje. En misschien loop ik wel binnen als ik iemand kan regelen die dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:52 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm is niet eg duidelijk iets hoorzal wel aan mij liggen maar goed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |