Wat staat er op je lijstje?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef jessie het volgende:
Ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin
Ik ben ook benieuwd of ik koop wat er op mijn lijsjte staat. Wie weet zie ik in de winkel wel veel lekkerder dingen.
Ik weet al waar het is en ik mag dus al om 15:45 weg van m'n werk, dus ik ben waarschijnlijk al rond vijf/half zes in A'dam. Dus ik zie jullie wel bij de Lush!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:12 schreef PeRi het volgende:
Oh Xcuz_me is het goed als ik met je afspreek bij Amsterdam CS rond kwart over 6 ofzo , of hoe laat je aankomt? Ik had al eerder afgesproken met TA en Skaai in Amsterdam. Dan komen we je daar ophalen? WIj moeten toch ook daar langs
Ja dat geloof ik best. Maar ik wil 'm toch eerst proberen. Dan kan ik dat volgende maand halen want ik moet nu wel even op de centen letten ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:28 schreef Anitra het volgende:
Enchanted eye cream is hier een blijvertje hoor PeRi!
Het is allemaal al klaar voor verzending naar jouquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:41 schreef PeRi het volgende:
Het kan echt gewoon ook in een zakje gestopt worden hoor!
Hier ook wat centjes tekort voor Lush spullenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best. Maar ik wil 'm toch eerst proberen. Dan kan ik dat volgende maand halen want ik moet nu wel even op de centen letten ook
Ohja en ik krijg wat Figs 'n leaves van Anitra en Sanne ja![]()
![]()
Ik heb wel zin om weer bij Rimini's te eten. Als er meer zijn neem ik een uurtje eerder vrij. Anders kom ik rechtstreeks naar de winkel om half zeven.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef imago het volgende:
Zien we elkaar morgen gewoon in de Leidsestraat of zijn er mensen die vooraf / achteraf nog wat gaan eten / drinken?
Vind jij het niet zonde om voor slechts 1 persoon dan een uur eerder van je werk te gaan?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:20 schreef Sanne het volgende:
Imago zullen wij om half zes bij Rimini's afspreken dan?
Is goed, ik ben om half zes bij Rimini's.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:38 schreef imago het volgende:
Een slice daar kost zo ongeveer evenveel als een hele pizza bij Rimini's, of niet?
Maar goed, laten we dan gewoon om half 6 bij Rimini's doen en dan kijken we wel of er nog meer mensen mee komen eten?
Mja, ik heb alleen geen idee hoelaat ik op 't CS ben, das beetje 't probleem.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:57 schreef PeRi het volgende:
Kan je niet eerder afspreken met Imago op CS ofzo dan Xcuz_Me? Of iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |