BwennieBren en Treinhomo. Waren twee vaste spelers hierzo maar zijn al een tijdje M.I.A.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:41 schreef peaceman het volgende:
BB en TH? wie zijn dat?
Volgende topic dat ik open noem ik : Raad Je plaatje voor Z die een hekel heeft aan Premier League Wankersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:44 schreef Z het volgende:
Luther Vandross, en die peaceman krijgt nu al een naamtopic kado
Heb ik nog nooit gehad...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:44 schreef Z het volgende:
Het topic wat ik daarna open zal dan: Raad je plaatje voor Diaan en haar kinderseries heten.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgende topic dat ik open noem ik : Raad Je plaatje voor Z die een hekel heeft aan Premier League Wankers
Okayquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het topic wat ik daarna open zal dan: Raad je plaatje voor Diaan en haar kinderseries heten.
Alweer jaloers? hahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:44 schreef Z het volgende:
Valt wel mee hoor twee topicjes open lukt vast wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
OkayDan word je er mooi druk mee
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor twee topicjes open lukt vast wel.
Dat zijn Mork from Ork en Mindy.
quote:
Poetin is goed, de andere meneer is niet Jack Straw.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:01 schreef Z het volgende:
Jack Straw en Poetin?
Ik zal het antwoord geven, Diaan... Het is President Köhler.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
en toen was ik helemaal alleenik ga ook maar off en loop even een half uurtje de stad in....
Klopt... alles plakt....bah!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:49 schreef Tokay het volgende:
Veel plezier in de stad.
Rustig aan, het is vies warm.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:19 schreef Z het volgende:
Hmz. Een radio DJ?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Gerard Ekdom en Lennon
Dan ben ik ook blijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
I'm back en het was idd vies plakkerig warm bah maar wel kaartjes gescoord voor Tom McRae![]()
Is goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Beertje Colagol ga niet de dirty version hier posten hoor
Ja van het liedje. Moet ik hem dan toch maar posten?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef peaceman het volgende:
supremes?
Goldfinger? Shirley Bassey bedoel je dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Had je Goldfinger geweten Peaceman?
Nee punkband uit de States.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goldfinger? Shirley Bassey bedoel je dat?
Hmm neen dus...quote:
Echt onbekend bandje dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm neen dus...
huidige foto is een kunstenaar?
John 'Pittbull' Terry idd. Ben geen Chelseafan maar vind hem wel een gigant.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:53 schreef peaceman het volgende:
Terry toch?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
Khadaffi
of hij is gewoon stomquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is een feminist want vertrouwd op vrouwelijke bodyguards.
Niets mis mee..... moet kunnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is een feminist want vertrouwd op vrouwelijke bodyguards.
Denk dat vrouwen meestal oplettender zijn dan mannen. En soms kunnen ze ook gemener en harder zijn.quote:
Eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen meestal oplettender zijn dan mannen. En soms kunnen ze ook gemener en harder zijn.
Ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen meestal oplettender zijn dan mannen. En heel soms kunnen ze ook gemener en harder zijn.
Deze man is de favoriete zanger van mijn ma. Hij staat (als ik het goed) heb op dit moment weer in de hitlijsten samen met die eikel van Westlife.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
welke imam? eerst maar die van mr_a....
altijd met baard maar zonder badmutsje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft hij er altijd zo uitgezien?
And she's back with a vengeance!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:33 schreef Tokay het volgende:
Dat is ehm.... gut ja, die zanger van Morning Has Broken....
Cat Stevens!
Het is hem! In de film In & Out!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:38 schreef peaceman het volgende:
lijkt op tom selleck zonder snor
Geeft toch niks. als je het antwoord maar weet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:43 schreef Tokay het volgende:
Ik doe het niet eens met opzet.
Ik vergeet soms dat Fok! nog openstaat in een venster, en dan ga ik andere dingen zitten doen, neem dan weer een kijkje, en dan zie ik soms opeens de oplossing...
Ach maakt toch helemaal niet uit, its all in the game...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:43 schreef Tokay het volgende:
Ik doe het niet eens met opzet.
Ik vergeet soms dat Fok! nog openstaat in een venster, en dan ga ik andere dingen zitten doen, neem dan weer een kijkje, en dan zie ik soms opeens de oplossing...
Moet dat? dat weet ik vaak niet....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft toch niks. als je het antwoord maar weet.
Nee hoor, is geen vereiste. De hoofdvereiste is dat je een gezellig persoon bent!quote:
ik doe ook meequote:
Vroeg weekend dus. Lekker hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik doe ook mee![]()
*heeft net van haar bazin gehoord dat we om half 5 sluiten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:02 schreef Berkery het volgende:
Boes!
.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:23 schreef peaceman het volgende:
An pierle?
Ja ik vraag de naam van de man op het plaatjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Pffoeeii daar vraag je me wat.
Mijn diagnose is dat jij last hebt van het Diaansyndroom... dit is ook een hintquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Grutjes nog an toe. Hoe heette die kerel nou ook alweer?
Meneer ken de kop wel maar weet de naam niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn diagnose is dat jij last hebt van het Diaansyndroom... dit is ook een hint
Is goed... ofwel Dr. Marsh Tracyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:38 schreef fotoloog het volgende:
Marshall Thompson?
Is goed mogelijk omdat het hem is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef fotoloog het volgende:
Jeff Goldblum....lijkt ie wel op
Met jou weet je het nooit,met al die B-acteurs die je in je brein hebt zittenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is goed mogelijk omdat het hem is.
Ik probeer jullie ook eens een slechte film te laten kijken, begrijp dat dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Met jou weet je het nooit,met al die B-acteurs die je in je brein hebt zitten
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik probeer jullie ook eens een slechte film te laten kijken, begrijp dat dan.![]()
Vandaag had ik Weesp !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Er is er geen mogelijkheid om je bezorgroute van vandaag te bekijken Foto?![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hier red ik het wel mee tot half 5.....
Wetenschapper?
Nee joh geintje. Ik ga gewoon mijn hersen op jouwe kraken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:55 schreef fotoloog het volgende:
Dan halen we hem weer weg,aan jou de eer !
De enige natuurkundige die ik ken, is mijn leraar natuurkunde die ik 2 jaar heb gehad en ik daarna blij was dat ik van hem en het vak af was...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef fotoloog het volgende:
Wis en Natuurkundige
Ow ja? Ik vind het de hele week al zo snel gaan eigenlijk....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen, jullie posten wel veel vandaag.
Tot zo!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Zow afsluiten hier en weekend en ook off.... all the way to Peaceman... Prettig weekend allemaal
Geen idee wat ie uitgevonden heeft maar het leek me een goede naam voor een Schots wetenschapper.quote:
Ik kreeg pas na een jaar of twee m'n eerste naamtopicquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:54 schreef peaceman het volgende:
Weet wel dat ik vind dat dit topic een prachtige titel heeft....![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/James_Maxwellquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee wat ie uitgevonden heeft maar het leek me een goede naam voor een Schots wetenschapper.
![]()
[..]
Ik kreeg pas na een jaar of twee m'n eerste naamtopic![]()
Ik was ook wel verrast... mijn 2e topic van RJP waar ik in postquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kreeg pas na een jaar of twee m'n eerste naamtopic![]()
Bimmelmans........quote:
De verloren zoon heeft weer eens internetquote:
Het kan beter,maar ik leef nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:11 schreef Bimmel het volgende:
[..]
De verloren zoon heeft weer eens internet
Hoe is ie Foto?
Dat klinkt nogal lauwquote:
Don't worry be happy,na regen komt zonneschijn,daar houd ik me aan vastquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:14 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal lauw....moeten we ons zorgen maken? Nee toch?
Oh sorry!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is Karzai maar mijn plaatje is nog niet geraden
Volgens mij heeft ie net met Brandy's broertje er eentje opgstoken vlak voor die foto werd genomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede uitstraling heeft die kerel
Nee, het is wel een DN-erquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:42 schreef Tokay het volgende:
Is jouw plaatje Marten Toonder, Scrut??
Dat zou jij ook doen als je in Afghanistan woonde.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie net met Brandy's broertje er eentje opgstoken vlak voor die foto werd genomen.![]()
Nee hoor, Mr. Ano is een businessman. Ik zou het hem leveren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen als je in Afghanistan woonde.![]()
Dus toch.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor, Mr. Ano is een businessman. Ik zou het hem leveren.![]()
Hey Mevrouw de Viking is terug uit de bibliotheekquote:
Ssst.. there are cops everywhere.quote:
Yepquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:46 schreef Tokay het volgende:
DN, als in Dooie Nederlander, I pressume?
Plaatjes bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:50 schreef wyccie het volgende:
Biebs zijn best rustgevend, maar ik ga na het eten zometeen echt wel even dutten.
(Nu eerst een paar makkelijke film- en muziekvragen graag)
Heeft ze inderdaad wel wat van weg, dat was een beest zeg, met dat dat nummer Tell It To My Heart.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Taylor Dane?
Fergie van de Black Eyed Peas, is goed!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Die enge Fergie geloof ik.
Dat zég ik!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja Fergie, ik zie dat ze BEP op haar halsband heeft staan.
Dat vind jij lekker hè, ordi?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef Tokay het volgende:
David Carradine?
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Tokay het volgende:
Craig T. Nelson?
* heeft de rjphangmat voor Wyccie klaargemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:09 schreef wyccie het volgende:
Ja natuurlijk bedoel ik plaatjes, had ik al gezegd dat ik moe was? (Ik ben moe).
Hmmm, die van Fergie lijken nog groter dan die van AnastaciaIk dacht dat ze een mager latje was.
Bietje hangers ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef wyccie het volgende:
Een hangmat, daar val ik vast uit.
Die dame had best wel een bh mogen dragen
Nope mijn zus komt binnen met de roti.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef Tokay het volgende:
Wordt het te erg allemaal, mr_a?
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope mijn zus komt binnen met de roti.
Heerlijkquote:
Correct! De ex-vrouw van Rod Stewart.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:17 schreef Sloggi het volgende:
Rachel Hunter, toch?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:32 schreef Tokay het volgende:
Meneer heeft wel een klein beetje iets weg van die dooie dirigent, Harry van Hoof.
Weer een verkeerde Harryquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:43 schreef wyccie het volgende:
Harry Bannink? Die deed toch samen met Annie M.G. Schmidt leuk zijn?
Jeej, Trainheaumeauquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef Trainheaumeau het volgende:
De Groot.
Ik blijf er heel gewoon onder en zal me niet beter gaan voelen dan m'n plaatjesraadvriendjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jeej, Trainheaumeau![]()
En dat op het moment dat Tong Yvonne heeft ingehaald als topposter
Ja. Je mag trouwens altijd een plaatje posten als er niet nog een andere open staatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
Nu mag ik een plaatje posten?
Kan wel, in ieder geval Franstalig...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij is Belgisch toch?
Leuke naamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:
Frans Halsema Te vroeg overleden.
Leuke naam je kent hem dus niet. Die man had zo'n mooie stem.quote:
Ik zit gewoon te klooien om je interpunctie joh, je hoeft niet elitair te gaan doen want ik ken hem wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke naam je kent hem dus niet. Die man had zo'n mooie stem.
Vluchten kan niet meer. Zegt je waarschijnlijk niks.
Tong elitair doen ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te klooien om je interpunctie joh, je hoeft niet elitair te gaan doen want ik ken hem wel.
De barmhartige Treinhomo (vrede zij met hem) heeft nog steeds geen tag.quote:
Zelfs tong80 heeft geen tag. Ik kan geen ijzer met handen brekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:19 schreef Trainheaumeau het volgende:
[..]
De barmhartige Treinhomo (vrede zij met hem) heeft nog steeds geen tag.![]()
Dus die komt voorlopig niet hier...![]()
Treinhomo is degene die op Aaliyah is. Die gaat nu gelijk google-enquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef Tokay het volgende:
Scrut, jouw betreurde Aaliyah heeft een springlevende look-a-like.
Ze heet Amerie, en lijkt best wel op Aaliyah!
Och, neem me niet kwalijk. Ik dacht dat jij een zwak voor haar had.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo is degene die op Aaliyah is. Die gaat nu gelijk google-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |