Het is uiteraard wel 'arty farty' rock, en dan is het ook maar de vraag of het in goede aard valt; ik heb in ieder geval een hoop andere positievere reviews gelezen. Ik zou het zelf een zeventje geven denk ik - er staan in ieder geval wel een aantal interessante nummers op waar ik wel enthousiast over was. Al krijg ik wel het gevoel dat ze af en toe een aanzet hebben voor een ijzersterke single, maar in plaats van de verlossende break na een goede opbouw krijg je enkel meer herhaling van de 'hoofdriff'.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:25 schreef Z het volgende:
Pitchfork is toch niet zo enthousiast over The Nein als je dacht dat ze zouden zijn grobbel.
http://www.pitchforkmedia(...)th-of-circuits.shtml
Ik ga toch de hele plaat eens beluisteren.
Je kan heerlijk eten op lowlands, van Marokkans tot Spare-ribs, dat wijst zich van zelf.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:13 schreef mordradead het volgende:
Wat gaan jullie allemaal bekijken op Lowlands? Ik weet niet precies hoe het gaat met eten enzo want dit word de eerste keermaar er zijn wel een aantal bandjes die ik graag wil zien, wat willen jullie graag zien
Ja, het huidige weer boezemt me ook weinig vertrouwen in.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:18 schreef Z het volgende:
Ik heb besloten niet naar Lowlands te gaan, en dat ondanks de goede line-up. Maar gedachten aan modderstromen en luidruchtige campings hebben mij doen besluiten niet te gaan. Maar ik ga maar wel weg dat weekend, anders zit je thuis alleen maar te denken dat je net zo goed in Biddinghuizen had kunnen zitten...
Lijkt me niet meer dan terecht!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En speelt LCD Soundsystem niet tegelijk met the Pixies? Erg jammer, maar dan verkies ik toch de laatste.
De zomer komt er aan man!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, het huidige weer boezemt me ook weinig vertrouwen in.Ik hoop dat het allemaal nog wat beter gaat worden dan dit.
Gelukkig maar!quote:
Ik kijk vooral erg uit naar Pete Philly & Perquisite.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |