Jep in Gouda.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:39 schreef Gurb het volgende:
mooi huis BE, deze staat ook in Gouda?
Ik draaide schroevendraaiers wel eens helemaal tot pulp. Ik denken dat ik een sterk wijf was johquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik moest gister 8 schroeven los draaien met platte kop, kon ze met geen mogelijkheid loskrijgen, niet met schroevendraaier en hamer, niet door een ringsleutel om de schroevendraaier te doe. Toen kocht ik een nieuwe schroevendraaier (mijn oude van dit formaat was gejat door bouwvakker) en toen draaide ik al die schroeven met een soepele pols beweging in een keer los.
Zo zie je maar weer. Goed gereedschap is het halve werk.
Ik vond het wel een leuke anekdothe![]()
Heel veel succes vandaag!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:46 schreef Beaker het volgende:
Ons huis is klaar op onze slaapkamer naDe vloerbedekking is binnen en kan gelegt worden. Het enige wat tegen zit is dat de behanger pas over twee weken kan komen
maar omdat de rest wel af is gaan we morgen al verhuizen
Vandaag de kasten uit elkaar halen etc.
En voorlopig even met de matrassen op grond slapen
foto's staan in het andere topic
Consider it done.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:21 schreef robh het volgende:
Hey, kan trapper-as in Tik in trapas even veranderd worden in trapas?
Merci doekoe.
Haske bedanktquote:
Ik had 'm al verplaatst. Ik vind dat klussen over auto's en fietsen gewoon in PTA horen. Staat ook zo in onze FAQ natuurlijk. Waar staat dat dan? Klussen aan fiets en huis?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:55 schreef robh het volgende:
[..]
Haske bedankt
Oh, Conflictmag mijn topic ajb hier blijven staan? Ik zie de link niet zo tussen klussen aan een fiets en auto's treinen en vliegtuigen
![]()
Dit forum is ook vele malen leuker dan hullie daar in PTA natuurlijk![]()
![]()
Ik klus aan mijn fiets in en om het huis, zoals in de beschrijving van DHZ staat![]()
![]()
Hier komme!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:38 schreef Beaker het volgende:Tadaaaaa
Ons huisje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De slaapverdieping is nog niet af, maar hopelijk kan dat volgende week afgemaakt worden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha die Clauwheee, hoe is het? Hoe is je nieuwe baan??
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goed, wel. Die baan heb ik vanochtend opgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |