Ik kan me ook niet voorstellen dat je bij een tweede (derde?) huwelijk in dezelfde trouwjurk gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
En laten we wel wezen... als hij vies wordt die avond... je trekt hem wrsch toch verder nooit meer aan, dus dan maar beter nog een keertje showen!
Whahaha, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn meneer is jarig!!
Hij krijgt zo een grasmaaier van mij cadeau
Mét koperen naamplaatje: "Opper Gazon Meester [insert zijn naam]"
Omdat we straks een gazonnetje hebben![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:57 schreef Gurb het volgende:
is het eigenlijk een elektrische / brandstof / duw maaier?
of zo'n hele luxe zitmaaier? (Geen idee hoe groot het grasveld is)
In mijn Nieuwe Leven in mijn Droomhuis met mijn Ideale Man en een Blauwe Grasmaaier regent het nooit natuurlijkquote:
Errug prettig om te ontdekken dat je zelf ook kunt doen wat die geldwolven doen (en vaak doen ze 't nog slechter ook)quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb heulemaal zelf mijn huis verkocht zojuist!!!
Voor ruim tienduizend meer dan twee makelaars mij voorhielden dat het zou opleveren en dan had ik ze nog een percentage moeten betalen ook
Dude! Wat onwijs goed meid! Mooie prijs dus ook nog! Helemaal te gek dit!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb heulemaal zelf mijn huis verkocht zojuist!!!
Voor ruim tienduizend meer dan twee makelaars mij voorhielden dat het zou opleveren en dan had ik ze nog een percentage moeten betalen ook
Ben zoooo blij, opgelucht, pffffff. Weer een stapje afgehandeld van De Grote Overstap naar Grunn
Nu op alle gemak een baan zoeken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
We willen hem nog pimpen met blingbling-velgen
![]()
En uiteraard krijgt mijn Lustobject (jajajajaja hij is ook van binnen mooi en zo etcetera) een duwmaaier. Werken zal hij! Zwetend in de zomerzonHet zilte vocht dat van zijn gespierde borstkas op het dorstige gras drupt
De kabels in zijn armen die zich spannen bij elke duw
En trek
En duw
En trek
![]()
maai-sletquote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Is toch mooi soft-erotisch opgeschreven?
![]()
O leuk, maak een mooi verslag!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:48 schreef Ballebek het volgende:
Vanaf maandag de 19e ben ik Den Jaques; krijg sleutel van ons nieuwe huis.
Moet heel veel aan gebeuren, zal later vandaag een topic plaatsen met foto's
Ja, ooit heb je ons voor- en nafoto's beloofdquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
Verven met dit late zomerzonnetje op je handen is niet echt ideaal.
Het droogt voor je het goed en wel uit hebt gesmeerd.
Maar het wordt wel mooi!
Dat is nou net de vraag die ik stelquote:Op maandag 12 september 2005 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wil je geen naad op de vloer dan zou ik het aan 1 stuk kopen. Vind je het minder erg als de naad mss een beetje te zien is dan kan je het in 2 stukken leggen.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
mijn eerste huis
quote:
De vloerbedekking in mijn eerste 'woning' kwam bij de Kwantum vandaan. Niks mis mee!quote:Zonder naad lijkt me inderdaad mooier. Ik heb me net nog het volgende bedacht. De deur zit precies halverwege de lange muur. De eventuele naad komt op 4 meter te liggen dus daar kijk je dan gelijk recht op als je de kamer binnenkomt. Het is niet zo dat ik het onder het bed kan wegmoffelen ofzo.
Morgen maar eens uitgebreid zoeken naar een mooie vloerbedekking.
Iemand ervaring met Kwantum trouwens? (15% korting)
Liefje tochquote:Op maandag 12 september 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Dat flatje was toch echt mijn eerste huis...
Hoe wat goedkoop gedaan kan worden?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:31 schreef zoalshetis het volgende:
hoi. kan iemand dat topic nog herinneren waarbij een persoon vroeg hoe dat goedkoop gedaan kon worden? ik kan het namelijk niet vinden en heb nog wat voor ts.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe wat goedkoop gedaan kan worden?
fijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga eens even kijken of ik wat kan vinden.
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 15 september 2005 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond weer wat aan het prutsen geweest in de flat! Het einde is nu eindelijk in zicht. Wat dingetjes afgewerkt hier en daar.
Nu moet de buitenkant van de buitendeur en de 2 raampjes op het balkon nog en de balkonvloer en dan kunnen we gaan opruimen en alles weer een beetje recht zetten.
Hier en daar nog een plintje erop en dan kan de makelaar komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |