Dit topic verwordt zo langzamerhand tot een schaamhaar-topic...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Zonder streepje.
Wie a zegt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dit topic verwordt zo langzamerhand tot een schaamhaar-topic...![]()
Ja, en mensen die schrijven dat mensen geschopt, dan wel tegen de muur of van de aardkloot gegooid moeten worden gezet, mogen een nacht in een kamer vol muggen geplaatst worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef Jordy-B het volgende:
We gebruiken geen meervoudsvorm voor geld, tenzij we het over losse munten hebben.
Mensen die euri zeggen moeten geschopt worden. Mensen die met eurie aan komen zetten, moeten tegen de muur... En van mensen die het over euries hebben, kan maar beter gelijk de hele familie van de aardkloot worden geveegd om te voorkomen dat er ooit kinderen van komen.
Ga je euries tellen, koei.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:31 schreef Pauline het volgende:
[..]
Ja, en mensen die schrijven dat mensen geschopt, dan wel tegen de muur of van de aardkloot gegooid moeten worden gezet, mogen een nacht in een kamer vol muggen geplaatst worden.
Wraf! Wraf!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga je euries tellen, koei.Voordat je van de aardkloot gegooid moeten worden gezet.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau voegt de daad bij het woord
Als ik iets beloof dan doe ik dat ook maar
ho us, je ruimt je eigen rommel maar opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:je kan hem weer openen hoor, jij hebt ook van die knopjes
![]()
OT; die eikel van DNB spreekt euro uit als uiro, ook erg foutquote:
Pleuro....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:08 schreef Oblivion het volgende:
EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!
EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!EURO!DE PLEURO!EURO!EURO!EURO!EURO!![]()
IK ZEG: EURO!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |