Dit is de tot op heden enige juist geraden naam...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef Khalein het volgende:
LH = Lance Henriksen?
Denk dat je goed zit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:30 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kan maar een paar films verzinnen met Lance in een grote rol. Als RL Ray Liotta is dan zou het Escape from Absolom kunnen zijn, maar ik heb geen idee wie die andere acteur is, of wie de regisseur is...
Oh ja... het broertje van! Die speelde de zwakke overloper in die film. Puzzelstukjes!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
KD = Kevin Dillon?
Je hebt de film al genoemd, en aangezien dit niet zo'n vraag is waarbij iedereen en alles bij naam genoemd hoeft te worden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja... het broertje van! Die speelde de zwakke overloper in die film. Puzzelstukjes!
Maareh... iemand anders mag 'm inkoppen, want ik weet geen regisseur.
Correct! Ray Liotta, Lance Henriksen, Kevin Dillon en Martin Campbellquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:30 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kan maar een paar films verzinnen met Lance in een grote rol. Als RL Ray Liotta is dan zou het Escape from Absolom kunnen zijn, maar ik heb geen idee wie die andere acteur is, of wie de regisseur is...
Precies! Dus ArtyShock +1quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je hebt de film al genoemd, en aangezien dit niet zo'n vraag is waarbij iedereen en alles bij naam genoemd hoeft te worden...geloof ik
![]()
Ow. Martin Campbell. Da's niet eens zo'n onbekende. Ik wist echt niet dat hij ook deze film gemaakt had.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:39 schreef twentemeisje het volgende:
Correct! Ray Liotta, Lance Henriksen, Kevin Dillon en Martin Campbell
Ze heeft een zeer herkenbaar gezicht, waarschijnlijk geërfd van haar ook zeer herkenbare, bekende moeder. Maar ze is niet Brits. Net als vader en moeder komt ze uit de USA.quote:
...in Orange County, met Colin Hanks, zoon van Tom.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef California het volgende:
Schuyler Fisk.
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:14 schreef California het volgende:
...in Orange County, met Colin Hanks, zoon van Tom.
'k Ben er nog steeds hoorquote:
Hee!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:21 schreef Khalein het volgende:
'k Ben er nog steeds hoorEn jij ogenschijnlijk ook
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |