abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juli 2005 @ 08:19:44 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29224614
Lady-wrb, bel je huisarts even voor overleg. Als die ring je vinger afknelt ben je verder van huis
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29224685
LB wat shit zeg 65 euro is toch veel te weinig moppie, dat kan wel voor eventjes maar voor de langere termijn is dat gewoon niet te doen.. Zijn er nog mogelijkheden om iets bij te verdienen of is al je vrije tijd inmiddels bezet daarmee ? Ik verdien wat bij door mee te doen met onderzoeken van het Nipo, daar krijg je blokkerbonnen voor, en dat tikt best lekker aan. Heb dit jaar al voor 100 euro bonnen verdiend en ben er per week een kwartiertje ofzo mee kwijt. Je kunt er geen eten voor kopen natuurlijk maar wel schoonmaakspul, vuilniszakken, huishoudelijk spul wat je toch ook af en toe nodig hebt.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 08:39:57 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29224772
Lady-wrb, wat ziet dat eruit, zeg! Ik zou ook de huisarts doen, denk ik...

Clauwheee, wilde nog even zeggen dat ik het tof voor je vind! En spannend, of niet?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 08:55:56 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29224977
Had vannacht weer knopen in maagstreek enzo... Ik denk echt dat het galstenen zijn.
Nu kan ik daarvoor in het ziekenhuis een echo laten maken, maar ik móet eerst een afspraak maken met de dokter, want móet langskomen voor doorverwijzing. Onhandig. Bij de huisartsenpost is toen toch al "vastgesteld" dat een onderzoek naar galstenen wel zinvol zou zijn? Maar ja, mijn huisarts blijkt ook helemaal niet aangesloten te zijn bij de hap, dus we zijn er sowieso illegaal geweest toen huisarts van vriend zit er wel bij en hij belde toen automatisch daarheen .
Anyway. Ik vind afspraken bij dokter en kapper en ziekenhuizen enzo zo lastig met Maria! En oppas heb ik ook niet altijd zo 1, 2, 3.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29225190
In sommige ziekenhuizen hebben ze een creche waar je je kindje even heen kan brengen. Als je dat aandurft natuurlijk.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:12:41 #6
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29225193
LB

Oppas vinden is ook een lastig iets hoor Sugar. Ik neem Kai ook liever niet mee naar dat soort afspraken, maar om hem nu steeds naar mijn moeder te brengen vind ik zo onderhand ook een beetje veel van het goede. Tijdens de verhuizing is hij daar echt heel veel geweest en heeft hij er ook regelmatig gelogeerd, en verder is hij zowiezo elke maandag al daar. Ik probeer nu zoveel mogelijk te plannen op de dag dat meneerm@x vrij heeft zodat hij dan bij Kai kan blijven.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_29225508
sugar: is het echt zo dat jij het lastig vind of denk je dat degene die je bezoekt het vervelend zou vinden ?

Ik ben zelf van mening dat iedereen het niet meer dan logisch kan vinden dat zodra je moeder bent geworden dat je niet altijd zonder kind bent, een oppas niet direct voor handen is en toch ook je eigen dingen doorgaan, zoals doktersbezoek etc. Ik sleep geregeld de kids mee, zeker Jayden omdat daar niet altijd oppas te krijgen voor is. Ik plan het rond zijn slaaptijd en zorg dat hij onderweg al in slaap gevallen is of dat ie zo mak als een lammetje in de buggy zit. Flesje erbij, speeltjes erbij. Soms lukt dat niet (er moet maar plek zijn) en dan zie ik wel hoe het verloopt. Tot nu toe is het een keer niet lekker verlopen en heb de ass. van de dokter hem ffies opgehaald en 'vertroeteld'
  † In Memoriam † vrijdag 29 juli 2005 @ 09:35:12 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29225537
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 08:19 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, bel je huisarts even voor overleg. Als die ring je vinger afknelt ben je verder van huis
mijn vinger werd steeds dikker en blauw en begon echt pijn te doen.
ik kom net terug van de dokter en die heeft meteen de ring doorgezaagd met een speciaal zaagje .
dr werd volgens hem wel bloed toegevoerd, maar het kon niet meer terug.
hij zei letterlijk: morgen had je je vinger kwijtgeweest
zou dat echt zo snel gaan?
ik heb trouwens niet de behoefte om dat te proberen

maar mijn mooie dure ring is nu wel naar zijn grootje
en ik had hem nog wel van mijn grootje (mijn opa dan)
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:35:45 #9
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29225545
Lady-wrb je ringen zou ik er door een juwelier af laten halen en niet zelf gaan klooien met een tang ofzo, als je ze dan weer wil repareren is het een stuk duurder nl en afzagen is pijnloos! en gratis! Maar eerst ff langs de huisarts...als de zwelling snel weggaat hoef je ze er misschien niet eens af te laten halen (je hebt vast al geprobeerd te koelen met ijs enzo?). Sterkte!
Alle anderen die het nodig hebben ook!

Gelukkig had de dokter zo'n zaagje! En als je vinger weer oke is ff langs de juwelier!

[ Bericht 10% gewijzigd door Saffier op 29-07-2005 09:37:13 (moet sneller leren typen) ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_29225591
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:35 schreef lady-wrb het volgende:hij zei letterlijk: morgen had je je vinger kwijtgeweest
getver wat eng. Gelukkig was je er op tijd bij. De juwelier kan je ring vast wel weer repareren toch?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:42:22 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29225653
Knor, nee, het is echt dat ik het lastig vind. Gewoon omdat Maria het echt niet leuk vindt om geen vermaak te hebben op dat soort plekken. En speeltjes, eten en dat soort dingen zijn meestal niet genoeg, helaas! Ze slaapt ook niet in de buggy, behalve als ik echt loop met haar.

Ik zou me dus steeds met haar bezig moeten houden en dat is gewoon niet te doen als je een echo moet laten maken, lijkt mij.
Natuurlijk kán het en natuurlijk doe ik het, maar het is met Maria best lastig.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:24:38 #12
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29226481
Jasses Lady-wrb maar hoe is dat ontstaan dan?

Ring laten maken bij een juwelier geen optie?

Clauwhee super tof meid

LB-tje

Knorr
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juli 2005 @ 10:39:10 #13
13151 crew  Rewimo
pi_29226806
Jakkes, lady-wrb, wat eng! Maar goed dat je gegaan bent. Had hij een idee wat de oorzaak was trouwens?

Een juwelier kan je ring trouwens wel weer in orde maken hoor.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:40:31 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29226842
Vinger er bijna af? Huuuuuuh wat een eng idee
pi_29226896
Aangenomen

BLIJJJJJJJJJ
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:44:20 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29226945
Jippie, wat goed!!!!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:45:50 #17
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29226997
Taaaaaaaart!

pi_29227064
Cooooooooooooooooooooooooool Clauwheee!!! Geweldig!!!

Wanneer kun je beginnen!??
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juli 2005 @ 10:48:41 #19
13151 crew  Rewimo
pi_29227081
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Aangenomen

BLIJJJJJJJJJ
Gefeliciteerd!!!
pi_29227091
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:48 schreef Zabb het volgende:
Cooooooooooooooooooooooooool Clauwheee!!! Geweldig!!!

Wanneer kun je beginnen!??
Ik ben zo blij!!!!!!!

Maandag begin ik

En het was zo leuk, leuke jonge mensen enzo
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juli 2005 @ 10:50:06 #21
13151 crew  Rewimo
pi_29227120
Maandag al! Toettoet, dat is snel! Dat lijkt Clauwheee wel
pi_29227165
gefeliciteerd clauwhee!
pi_29227192
Wow snel al Clauwheee!!!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:54:25 #24
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29227234
clauwheeee gefelciteerd met je baan super zeg
pi_29227269
Clauwhee, wat goed zeg. Gefeliciteerd