Dat vroeg ik me ook al af... Zo ja:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:03 schreef k_i_m het volgende:
Is het een man?
--> TRUquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:02 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kwam in een ander topic dit plaatje tegen:
[afbeelding]
En dat was erg vermakelijk, nu vraag ik me af of iemand ook een overtreffende trap heeft qua make-up foto's. Soms kom ik ze wel eens tegen in de stad en dan blijf ik me er over verbazen dat die meiden nog geen huidkanker of andere eczeem of gordelroos gerelateerde ziekten hebben.
wat verstaat u onder "deze planeet"? wees eens specifieker aubquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:05 schreef Biancavia het volgende:
Komt dat van deze planeet?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:15 schreef Xebrozius het volgende:
Kelly, dat is inderdaad een die volgens mij elke dag door stukadoors onder handen wordt genomen. Als die gaat douchen is het gootje vrij snel verstopt gok ik zo... Als dikke kleverige kauwomslierten verdwijnt dat spul dan in het doucheputje...![]()
Ja, Ozzy ziet er niet goed meer uit...quote:
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:04 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Ook leuk, mensen die niet doorhebben dat ze lading make-up niet past bij hun eigen huidtint en daardoor rondlopen alsof ze ziek zijn...
Hier in tegen...quote:
Lekker pijpmondje he die Kellyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:57 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.
[..]
Hier in tegen...![]()
Die heb je liever MET make-upquote:
een keer gegoogled op make up ?quote:
Je had je eerste reactie niet weg moeten halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:11 schreef Cici het volgende:
Never mind.
Want? Onderbouwing is op fok net zo zeldzaam als correcte spelling.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je had je eerste reactie niet weg moeten halen.
Je had gelijk...Ik vind dit vrij triest, tactloze lul.
ik keek ook al ff zo vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Want? Onderbouwing is op fok net zo zeldzaam als correcte spelling.
die schitterd de laatste weken toch door afwezigheid.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:51 schreef Xebrozius het volgende:
en vooral niet in de zon liggen deze zomer.
heb jij nog geen connecties bij de modjes-die-in-het-verwijderde-post-archief kunnen danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:51 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, ik gok
dat idee had ik bij deze ookquote:
quote:
*proest*quote:
Ja idd, tactloze lul, maar daar ging het me niet om.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:51 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, ik gok dat dit gaat over het woord huidkanker. Cici is waarschijnlijk een van de miljoenen mensen die iemand verloren heeft aan kanker. Och gossie, wat erg of zoiets dergelijks .
Nou meid sterkte, en vooral niet in de zon liggen deze zomer.
Het is anders bewezen dat cosmetica tot eczeem kan leiden. Waarom heb ik dan een lage opmerking? Door het continu verstoppen van de porien en de chemische samenstelling kan de huis daarop behoorlijk reageren. Punt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:35 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja idd, tactloze lul, maar daar ging het me niet om.
Ik ben een eczeem patient en ik vind het behoorlijk laag, die opmerking van jou.
(En ik haat zomer en zon).
en dit sloeg opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:36 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Had zijn drugs beter moeten doseren.
Hehe, Bukowski en 1 van z'n scharrels.quote:
* King_of_cubes is bang voor clownsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:13 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
Die linkse, een beetje overdreven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |