quote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:39 schreef SeLang het volgende:
Wat een gelul dit verhaal.
Wat voor belangrijke wereldschokkende informatie kan een dergelijke loser nou hebben
Soort tegenhanger van Kafka met uitermate belangrijke info.quote:Later is hij uit frustratie gaan verraden, hij was tamelijk goed op de hoogte van extreem-linkse figuren hun gangen en hij was op de hoogte van de afkomst, de raszuiverheid van sommige anderen.
Dat het vaag is vind ik een zwak excuus om iets niet te posten. Ik doe dat omdat ik het zelf ook een vaag verhaal vind. Ik vraag niet om te beoordelen of het verhaal geloofwaardig is, of het klopt of dat het suggererend is.quote:
Uitlachen natuurlijk. Je kunt er toch verder niet serieus op ingaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wel zou ik willen weten wat jullie zouden doen als je zo iemand had gekend, ontmoet zeg maar als kennis.
Mijn smilie sloeg niet zozeer op jouw verhaal maar meer op de reacties van mensen en het topic in het geheel. Moest er gewoon om lachen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Dat het vaag is vind ik een zwak excuus om iets niet te posten. Ik doe dat omdat ik het zelf ook een vaag verhaal vind. Ik vraag niet om te beoordelen of het verhaal geloofwaardig is, of het klopt of dat het suggererend is.
NEE.....??!!
Wel zou ik willen weten wat jullie zouden doen als je zo iemand had gekend, ontmoet zeg maar als kennis.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitlachen natuurlijk. Je kunt er toch verder niet serieus op ingaan
Drugsgebruikers moet je sws uitlachen.
Jij en de andere posters gaan verbanden zoeken tussen de topics waar ik eerder op heb gereageerd. Typisch voor een bepaald slag mensen. Vraag je maar eens af wie overal verband in ziet en een totaalbeeld van de maatschappij kan waarnemen.quote:Op zondag 31 juli 2005 05:40 schreef ThinkTank het volgende:
OK jongens, effe serieus.![]()
Wat denkt de meerderheid, tracht hij ons iets op de mouw te spelden, of is hij het slachtoffer geworden van iemand met dat idee?
Ik was geneigd voor de eerste optie te kiezen, maar na een beetje grasduinen in zijn postgeschiedenis kan ik me voorstellen dat sommigen het niet kunnen laten de arme jongen voor de gek te houden.
Het lijkt me alvast tijd om andere muziek te gaan beluisteren, de mix van eigen opvattingen en Jello Biafra's teksten gaat nog tot schizofrenie leiden.![]()
quote:dat sommigen het niet kunnen laten de arme jongen voor de gek te houden.
Dan steek je toch je kop in het zand? Waarom zou je niet met een ex-druggebruiker praten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitlachen natuurlijk. Je kunt er toch verder niet serieus op ingaan
Drugsgebruikers moet je sws uitlachen.
Goed ik realiseer me dat het niet betrouwbaar is zonder goed bron. Toch neem ik het verhaal dat M. mij vertelde serieus.quote:
hoe diep?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Overlast het volgende:
Ik ben diep ontroerd.
wat hij zegtquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken.
Iemand die met coke op de hitlergroet bracht is in zijn aars geneukt door 5 negers om vervolgens neo-nazi's geheimen te verklappen.
Wat wil je nou? Wat zijn die geheimen? Hoe komt hij aan die geheimen? Hoe komt hij aan adressen van verboden groeperingen? Waarom doet hij het? Wat is nu het probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |