abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:00:23 #51
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_29261310
nominatie voor het vaagste topic ooit.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:10:55 #52
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29261477
Best bizar, met name dat hij die kennelijk waardevolle kennis had.
Vampire Romance O+
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:17:16 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29261568
dus de politie moet op zoek naar een jongen met een extreem grote kringspier?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:42:48 #54
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_29262004
Topic
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_29266531
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:39 schreef SeLang het volgende:
Wat een gelul dit verhaal.
Wat voor belangrijke wereldschokkende informatie kan een dergelijke loser nou hebben
quote:
Later is hij uit frustratie gaan verraden, hij was tamelijk goed op de hoogte van extreem-linkse figuren hun gangen en hij was op de hoogte van de afkomst, de raszuiverheid van sommige anderen.
Soort tegenhanger van Kafka met uitermate belangrijke info.

De raszuiverheid van sommige anderen
pi_29266601
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:42 schreef Pracissor het volgende:
Topic
Dat het vaag is vind ik een zwak excuus om iets niet te posten. Ik doe dat omdat ik het zelf ook een vaag verhaal vind. Ik vraag niet om te beoordelen of het verhaal geloofwaardig is, of het klopt of dat het suggererend is.

NEE.....??!!

Wel zou ik willen weten wat jullie zouden doen als je zo iemand had gekend, ontmoet zeg maar als kennis.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_29266639
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wel zou ik willen weten wat jullie zouden doen als je zo iemand had gekend, ontmoet zeg maar als kennis.
Uitlachen natuurlijk. Je kunt er toch verder niet serieus op ingaan

Drugsgebruikers moet je sws uitlachen.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:29:45 #58
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_29266763
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Dat het vaag is vind ik een zwak excuus om iets niet te posten. Ik doe dat omdat ik het zelf ook een vaag verhaal vind. Ik vraag niet om te beoordelen of het verhaal geloofwaardig is, of het klopt of dat het suggererend is.

NEE.....??!!

Mijn smilie sloeg niet zozeer op jouw verhaal maar meer op de reacties van mensen en het topic in het geheel. Moest er gewoon om lachen.

No offence.

Als ik zo iemand zou ontmoeten zou ik hem niet al te serieus nemen, hij klinkt nogal als een fantast en daar zijn er genoeg van.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_29267787
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 31 juli 2005 @ 05:40:20 #60
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_29286628
OK jongens, effe serieus.
Wat denkt de meerderheid, tracht hij ons iets op de mouw te spelden, of is hij het slachtoffer geworden van iemand met dat idee?
Ik was geneigd voor de eerste optie te kiezen, maar na een beetje grasduinen in zijn postgeschiedenis kan ik me voorstellen dat sommigen het niet kunnen laten de arme jongen voor de gek te houden.

Het lijkt me alvast tijd om andere muziek te gaan beluisteren, de mix van eigen opvattingen en Jello Biafra's teksten gaat nog tot schizofrenie leiden.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_29286722
quote:
Op zondag 31 juli 2005 05:40 schreef ThinkTank het volgende:
OK jongens, effe serieus.
Wat denkt de meerderheid, tracht hij ons iets op de mouw te spelden, of is hij het slachtoffer geworden van iemand met dat idee?
Ik was geneigd voor de eerste optie te kiezen, maar na een beetje grasduinen in zijn postgeschiedenis kan ik me voorstellen dat sommigen het niet kunnen laten de arme jongen voor de gek te houden.

Het lijkt me alvast tijd om andere muziek te gaan beluisteren, de mix van eigen opvattingen en Jello Biafra's teksten gaat nog tot schizofrenie leiden.
Jij en de andere posters gaan verbanden zoeken tussen de topics waar ik eerder op heb gereageerd. Typisch voor een bepaald slag mensen. Vraag je maar eens af wie overal verband in ziet en een totaalbeeld van de maatschappij kan waarnemen.

Ik noem mij Den_Dead_Kennedys omdat het voorval van de dood van Kennedy typerend is voor de huidige tijd. De inhoud van de teksten van de Dead Kennedys heb ik altijd beangstigend gevonden.
Ik hang het dus niet (meer) aan.

Als jij overal verbanden tussen leg, dan zou je maar zo enkele Dead Kennedys CD's (of misschien zelfs vinyl) in je kast kunnen hebben.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
quote:
dat sommigen het niet kunnen laten de arme jongen voor de gek te houden.
pi_29286736
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan steek je toch je kop in het zand? Waarom zou je niet met een ex-druggebruiker praten?
Vraag je overigens verder eens af hoeveel, hoelang en welke soort drugs precies.
Stel dat iemand afkickt. Wat moet zo'n ex-gebruiker dan.? Stel dat een hoger opgeleide van zijn cokegebruik afraakt. Dan zou jij hem (per abuis?) geestelijk breken omdat je hem negeer.

Waarom behandel je een drugsverslaafde zo

Waarom

[ Bericht 1% gewijzigd door Den_Dead_Kennedys op 31-07-2005 06:40:50 ]
  zondag 31 juli 2005 @ 11:10:59 #63
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29288045
Maar er staat toch dat hij het niet meer wil zijn? Klinkt alsof hij nog een hele weg te gaan heeft. Ik zou even afwachten, hoe hard dat ook klinkt.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29288689
Wanneer komt deel 2 van je boek uit?
pi_29311329
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:45 schreef TC_Artemis het volgende:
Wanneer komt deel 2 van je boek uit?
Goed ik realiseer me dat het niet betrouwbaar is zonder goed bron. Toch neem ik het verhaal dat M. mij vertelde serieus.

Vraag je verder eens af wat het nut zou zijn van iemand om hier fabeltjes te verkopen terwijl je van te voren weet dat je nauwelijks bewijzen heb over het verhaal.
pi_29317004
Jaa ja. Vast wel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29317195
Ik kan er geen chocola van maken.
Iemand die met coke op de hitlergroet bracht is in zijn aars geneukt door 5 negers om vervolgens neo-nazi's geheimen te verklappen.

Wat wil je nou? Wat zijn die geheimen? Hoe komt hij aan die geheimen? Hoe komt hij aan adressen van verboden groeperingen? Waarom doet hij het? Wat is nu het probleem?
pi_29322346
Wat een klets zeg, wanneer iemand zo staat te groeten, trek je toch geen gun.
Om hem vervolgens maar even passend in zn aars te nuecken???

Volgens mij was hij nog aardig onder invloed van drugs toen hij dit verhaal ophing...
pi_29324547
MWHAHAHAHAHAHA.
pi_29324623
Hihihi, stoned verkracht door 5 boze negers in een junkieflatje
pi_29324640
Hahahaha
pi_29324702
Ik ben diep ontroerd.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:03:40 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29324760
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Overlast het volgende:
Ik ben diep ontroerd.
hoe diep?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29324958
Diep + roeren
pi_29328770
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe diep?
5 negers in ze aarsch.
Zo diep
pi_29348468
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:32:28 #77
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30449781
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken.
Iemand die met coke op de hitlergroet bracht is in zijn aars geneukt door 5 negers om vervolgens neo-nazi's geheimen te verklappen.

Wat wil je nou? Wat zijn die geheimen? Hoe komt hij aan die geheimen? Hoe komt hij aan adressen van verboden groeperingen? Waarom doet hij het? Wat is nu het probleem?
wat hij zegt
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')