quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
Vanaf heden is alleen deze smileynog toegestaan.
ja ik kan het elke dag doen.. niet dat ik dat dus ook doet hoor :") en dan halflang haar erbij = veel 'complimentjes over je uiterlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dagelijks![]()
Moet er niet aan denken, als ik wat smokkel met het weekend hoeft het maar eens per week![]()
Ik dacht dat dat allang zo wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
bij mij zijn die heel licht op me armen..echt hoogblond ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vind geschoren armen wel mooi eigenlijk![]()
En terecht... daar eindig ik toch al mijn zinnen meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En terecht... daar eindig ik toch al mijn zinnen mee
daar dacht ik dus ook aan, het lijkt me wel mooier eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vind geschoren armen wel mooi eigenlijk![]()
Heb jij geschoren armen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
daar dacht ik dus ook aan, het lijkt me wel mooier eigenlijk..
en die donshaartjes mogen wel, het zijn kleine donshaartjes, en ze kunnen er toch niet zelf bij.
bij mijn vriendin ook ja, ik zal het is voorstellen *verwacht geen toestemming*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mij zijn die heel licht op me armen..echt hoogblond ofzo
Wou zeggen, haal jij je vriendinnen uit Turkije?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
ok, want een donsig snorretje zie ik niet zo zitten![]()
Ik heb 3 donsharen als borsthaar, met het goede licht kan je ze net zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |