quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heej jij
Nog laat online, alles goed?
jewel maar dat is niet veel geworden geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Was er trouwens niet een OP gemaakt laatst?
Ik vind het gewoon een leuk zomers liedje en door Blue Lagoon is ie nu lekker vaak op de radio, boeiuh, kwaliteit doet me niet zo veel op dit momentquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef Litpho het volgende:
Melismay, zeg me alsjeblieft dat de tekst uit je ondertitel op Matthew Wilder slaat en niet op die schreeuwerige cover van Blue Lagoon.
Sabrina. *kijkt streng.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
Heej jij
Nog laat online, alles goed?
Mooi, dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuk zomers liedje en door Blue Lagoon is ie nu lekker vaak op de radio, boeiuh, kwaliteit doet me niet zo veel op dit momentVan muziek bedoel ik dan
hehe wilde ik ook niet vragenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Blue Lagoon, wie?
je weet de reden bestquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Sabrina. *kijkt streng.
Waarom heb je ons in het single topic verlaten?
Vet vrolijk en zomers, ik ga m je mailen... Nu enzo...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Blue Lagoon, wie?
ah oke, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Vet vrolijk en zomers, ik ga m je mailen... Nu enzo...
Je vindt het vast niks, maar boeiuh!Ik word er onwijs blij van op t moment
om twaalf uur snachtsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef Rhoona het volgende:
Heb een bak lasagne uit de vriezer gehaald, dus ik kan er weer ff tegenaan
Jij neemt je missies wel serieus he?!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi, dat ook weer duidelijk.
* Litpho schrapt melismay's ondertitel van de todo-list *
Om k_i_m te citeren: "iemand moet het doen?"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij neemt je missies wel serieus he?!![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om k_i_m te citeren: "iemand moet het doen?".
Mooi, daar doen we het voorquote:
Hehe... nanananaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:22 schreef melismay het volgende:
Ik ben echt vet bang dat het me vandaag niet gaat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |