net een (goede) film van twee en een half uur gekeken, op de bank, vandaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:28 schreef melismay het volgende:
Ha die Wolkje! Hoe kan t?
Pff 2 en half uur!!! En niet in slaap gevallen??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
net een (goede) film van twee en een half uur gekeken, op de bank, vandaar![]()
nee, wel onder een dekentje gelegenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Pff 2 en half uur!!! En niet in slaap gevallen??
Met deze topickiller gaat het eigenlijk gewoon fokking goed!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
net een (goede) film van twee en een half uur gekeken, op de bank, vandaar![]()
Hoe is het met jou, topickiller?![]()
Eng he?!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdorie, nu al een nieuw SCtopic hier. dat ging snel!
Pff is het bij jou niet zo warm als bij ij danquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:31 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, wel onder een dekentje gelegen
Welke film was het eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:31 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, wel onder een dekentje gelegen
ik slaap bij 35 graden ook onder de deken hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Pff is het bij jou niet zo warm als bij ij dan
*warm heeft*
Ja laten we net doen alsof het een belangrijke reeks is! Ook al weten we allemaal wel beter.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef Zero2Nine het volgende:
misschien is een link naar het vorige deel wel een goed idee, alhoewel ik ook in MAT kan kijken maargoed het staat wel professioneel zo'n linknet alsof het een echte belangrijke reeks is
Heej jijquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef Zero2Nine het volgende:
misschien is een link naar het vorige deel wel een goed idee, alhoewel ik ook in MAT kan kijken maargoed het staat wel professioneel zo'n linknet alsof het een echte belangrijke reeks is
publiek geheimquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja laten we net doen alsof het een belangrijke reeks is! Ook al weten we allemaal wel beter.
Vandaar dat dit topic niet looptquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Was er trouwens niet een OP gemaakt laatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |