Foto!!!quote:
Je zou er eentje zoeken met een bevallige dame op de motorkap. Dit valt tegen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[afbeelding]
Het zal me niks verbazen als er een labrador in de achterbak zit...
Misschien is die hond in de achterbak wel een teefje, heb je daar iets aan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je zou er eentje zoeken met een bevallige dame op de motorkap. Dit valt tegen.![]()
Enig idee hoe ik op dat tijdstip op A'dam CS verzeilt raak? Met de fiets zeker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Limlander het volgende:
Gewoon met de trein (perron 14a 5.05 uur Amsterdam CS),![]()
Wandelen met een volle tas? Of nog vroeger met de bus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:39 schreef Limlander het volgende:
Of 'n mooie wandeling door nachtelijk amsterdamof lekker met de nachtbus (lijn 358 04.38 uur leidsplein). See all the sights
![]()
Niet in Amsterdamquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef DutchTrain het volgende:
Ik dacht dat jullie altijd met de taxi gingen?
http://www.schipholservice.biz/ voor 35 euro ben je er
Je kunt ook 'n boodschappenkarretje "leasen" van AH. Veel herrie maar je hoeft dan niet je volle tas te dragenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wandelen met een volle tas? Of nog vroeger met de bus?
Op zulke momenten ben ik ook groot voorstander van taxi's.
Ik kom anders uit op ¤40 met tussenstop.quote:
Oh zo. Ja, ik had vorige week weer zo'n eikel die niet vanaf CS naar m'n huis wilde rijden. Midden in de nacht en met regen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef Limlander het volgende:
Ik bedoelde niet de prijs, maar met de taxi gaan in Amsterdam, in 't algemeen![]()
Dank je wel!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef Tokay het volgende:
En ook hier even het gezelschap uitzwaaien.
Veel plezier in Granada.
Dag schone dame. Bij terugkeer zullen we u alles vertellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef Tokay het volgende:
En ook hier even het gezelschap uitzwaaien.
Veel plezier in Granada.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |