Ik ben verschillende keren geweest. Eerste keer was ik alleen en kwam ik met genoemde jongetjes en meisjes uiteindelijk in een Ierse pub terecht. Niet echt een succes.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Maar de conclusie? Heb je het nachtleven als positief ervaren? Wat voor cijfer zou je geven op de schaal van Hik?
quote:Het nachtleven van Granada slaagt er zelden niet in om een duurzame indruk op bezoekers te maken. Granada is tenslotte een universitaire stad, met ongeveer 60.000 (internationale) studenten (1 op de 6 bewoners) tussen 18 en 25 jaar oud, die veelal zwervend de straten bij nacht gezellig maken. Volgens officiële statistieken, heeft Granada meer bars per inwoner en vierkante kilometer dan welke andere stad in Spanje dan ook. Dit is ook niet raar als u bedenkt dat Granada met hart en ziel gewijd is aan toerisme en studenten. Er zijn dan ook zeer veel mogelijkheden om te drinken en te dineren. In Granada kunt u de meest uiteenlopende restaurants en barretjes verwachten. Zowel echte VIP restaurants en barren tot en met tapas barren en snackbarretjes.
Granada kent een levendig uitgaansleven, niet in de laatste plaats dankzij het grote aantal studenten dot in deze stad woont. Rond de straten Pedro Antonio de Alarcón, Homo de Abad en Plaza de los lobos bevinden zich talrijke drinkgelegenheden. Het Plaza Nueva en de Paseo de los Tristes is de meest geliefde uitgaanszone in de zomer.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:54 schreef Hik het volgende:
Getsie! Er is toch wel wat leukers dan dat?! (Qau ligging en/of stijl)
Weet niet wat jullie budget is, maar uit de LP Andalucia:
http://www.arakea.be/site/hotel_12857.htm (krijg je nog een fles schuimwijn ook, als jullie net doen of je getrouwd bent -Spanje heeft het homohuwelijk ook goedgekeurd toch?!- )
www.maciahoteles.com
www.hotelreinacristina.com (deze entree ziet er al een stuk aangenamer uit)
Allemaal érg centraal!![]()
Komt ze nu pas aanzetten met allerlei suggesties.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:54 schreef Hik het volgende:
Getsie! Er is toch wel wat leukers dan dat?! (Qau ligging en/of stijl)
Hey Rip!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:14 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ben er 2 keer geweest toen mijn zusje er Spaans aan het leren was.
Kan me nog herinneren dat er een grote mooie discotheek was die cesar's heette volgens mij - groot, vooral pop, latin en een beetje house. Verder is het vooral opletten op flyers en posters: er worden vaak speciale feesten gegeven.
Ectra tip: ga eens naar de theteria, waarvan je er superveel hebt in de moorse wijk. Geen drank maar wel heel veel soorten thee in een marokkaanse omgeving - echt mooi en apart. En het Alhambra is natuurlijk supermooi
Ja hallo, ik heb zelf nooit in zo'n hotel geslapen in Granada, dus alles wat ik net binnen enkele minuten uit mijn mouw heb geschut hadden jullie zo zelf kunnen vinden hoor...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Komt ze nu pas aanzetten met allerlei suggesties.![]()
Luie donders?!?!?quote:
Dan geen luie dondersquote:
Bedankt lieverd. Voor de volgende voorverkenning zijn we wel ruimschoots op tijd. Dan zoeken we wel iets authentieks uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:36 schreef Hik het volgende:
Dan geen luie donders
Maar graag gedaan hoor...
Zit je nou om twee uur in de nacht van maandag op dinsdag achter de computer? Wat is er met je aan de hand?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:01 schreef Limlander het volgende:
Ik vind het anders vrij authentiek.Mooie gezellige bar
en een zwembad. Ideaal.
Wat jij wilt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Bedankt lieverd. Voor de volgende voorverkenning zijn we wel ruimschoots op tijd. Dan zoeken we wel iets authentieks uit.
Dit is een betere tijd dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zit je nou om twee uur in de nacht van maandag op dinsdag achter de computer? Wat is er met je aan de hand?
Nee, nu moet je aan het werk zijn.quote:
Dat had ik ook gezien ja.quote:Zoals ik al mailde levert stierenvechten.nl ()iets heel anders op dan verwacht. We zoeken verder
Volgens die site moeten we ook een bezoek aan het Alhambra van tevoren reserveren. Zie ook: http://www.andalucia.com/cities/granada/visit.htmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef Limlander het volgende:
GevondenZie http://www.andalucia.com/scripts/webcal/bullfight/webcal.pl
Helaas geen corrida in Grtanada in oktober volgens deze agenda.![]()
Want?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stierenvechten is overigens kut
Oe oe, discussie over stierenvechten...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:51 schreef cultheld het volgende:
Die stieren hebben een beter leven dan de kistkalveren in Nederland.
Wij kennen onze plaatsquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Vergis je niet in de leeftijd van Limlander en de collega die we voor het gemak Dennis noemen.
Dat klinkt goed. Naast het Alhambra en het wetenschappelijk museum zijn er dus meer cultureel verantwoorde zaken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:25 schreef Vogue het volgende:
Ik ben eergisteren een dagje op de bonnefooi naar Granada gegaan. Was erg leuk, prachtige stad, mooie gebouwen, veel neoclassisistische, barokke en Arabische invloeden. Plaza de toros is een aanrader, de cathedraal en ze hebben lekkere tapas. Helaas kwam ik het Alhambra niet in, kaartjes waren uitverkocht, ik heb het dus maar gebracht tot de ingang... Maargoed, ik had toch weinig tijd meer over, want ik had al zoveel tijd in het centrum gespendeerd dat ik anders de laatste bus terug zou missen.
Zegt ook een collega die in hetzelfde hotel heeft overnacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |