Nou, nou, het was maar één dagje hoor... en grotendeels van die dag liepen we tussen de toeristen in het Alhambra... ik was gewoon undercover zo gezegdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:51 schreef Limlander het volgende:
[..]
En wij danWij hebben er 3 dagen van kunnen genieten, dat willen we graag delen
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Als er fok!sters zijn die m'n telelens willen zien, dan hoeven ze er alleen maar om te vragen![]()
Fantastisch eufemismequote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Als er fok!sters zijn die m'n telelens willen zien, dan hoeven ze er alleen maar om te vragen![]()
Nou er zijn liefhebsters, dus edit die foto maar weer terug, UIOquote:
Wij hebben een auto voor 4 dagen gehuurd en de afrekening daarvoor moet nog komen. Mitä is op dat punt niet de snelste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:54 schreef Des het volgende:
Ziet er naar uit dat jullie je wel vermaakt hebben daar... Ik ben van plan om uit pure verveling begin december ook naar Granada te gaan, vliegen naar Malaga en dan evt een auto huren. Accomodatie is al geregeld. Maar even een paar vraagjes, wat zijn do's en don'ts in Granada en wat is de prijs voor een huur auto voor een dag of 7?
Thanks
Foto's?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Zodra we eindelijk beginnen aan het verslag en de daarbij behorende foto's online hebben.
Dat statief heeft toch goed gewerktquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:15 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik heb me 'beperkt' tot het ontwikkelen van 64 foto's... nu het verslag nog
Kom morgen maar even langs, dan kun je de boel even censureren en aangeven welke foto's geschikt zijn om in het verslag op te nemenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef Limlander het volgende:
[..]
Dat statief heeft toch goed gewerktWaar zijn de andere 63
![]()
Hoeveel foto's zijn er dan eigenlijk![]()
Publicatie waar? Als avatar op second life?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:30 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
totaal aantal RAW-images? Ongeveer 165. Totaal aantal foto's geschikt voor publicatie? Stuk of drie?
[offtopic]quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:08 schreef Limlander het volgende:
[..]
Wat heb je dan met die 101 andere gedaan, moeten die nog bewerkt of zijn ze echt mislukt?
Nope... ik begrijp hieruit dat je je herinneringen uit die club je een beetje in de steek laten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Limlander het volgende:
eso no significa nada (off topic)![]()
Nog iets anders, heb je ook foto's bij Granada Dies binnen?
Pfff... Granada is toch veel te warm voor jou...quote:Op donderdag 10 november 2005 12:41 schreef Tagaq het volgende:
So how about it? What happened in Granada?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |