Maaktn iet uit.quote:
Zie ook het topic in WGR Evil-Cherry. Dit bedrag is nog maar voor 2 dagen, ze zijn zich aan het beraden over de rest van de periode... (en jij weet ook wel hoe lang die duurde)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb geen flauw idee welke codes ik wel en niet heb gebruikt.
Msn me maar, als het goed is heb je mijn emailadres. Ik wil best een duit in het zakje doen voor je, ookal heb ik de specifieke codes niet gebruikt.
(trouwens, voor dat bedrag ga je ook de moeite niet doen om te procederen hoor.. houdt daar rekening mee)
Maar goed, je weet wel dat we er anderhalf jaar gebruik van maakten. Als deze rekening nu betaald wordt is dat hetzelfde als een schuldbekentenis. Dan gaat wol helemaal op zoek omdat ze dan wél een lekkere grote claim neer kunnen leggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, nee, dat weet ik niet precies. We hebben niet 1,5 jaar lang elke dag een code gebruikt hoor.
dat valt wel mee hoor. jullie zijn allemaal individuele personen, en zullen stuk voor stuk gedagvaard worden (wellichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar goed, je weet wel dat we er anderhalf jaar gebruik van maakten. Als deze rekening nu betaald wordt is dat hetzelfde als een schuldbekentenis. Dan gaat wol helemaal op zoek omdat ze dan wél een lekkere grote claim neer kunnen leggen.
ik krijg d.m.v alle andere topics hierover het idee dat je al wel hebt betaald?? am I right?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee, betaal radar is waardeloos.
Maar this een hobby he, en zoals ze het altijd zeggen: Hobby kan erg duur zijn
jajaja heb t inmiddels gelezen.. er lopen zooooooooveeel topics over dat ik alles door elkaar haal..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lees die andere topic please eens na
Maar je had toch hetzelfde kunnen bereiken door iemand die tijd had het weer voor anderen te laten bekijken.. het verschil is dan dat maar één iemand de code gebruikt..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, nee, dat weet ik niet precies. We hebben niet 1,5 jaar lang elke dag een code gebruikt hoor.
Jup, eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar goed, je weet wel dat we er anderhalf jaar gebruik van maakten. Als deze rekening nu betaald wordt is dat hetzelfde als een schuldbekentenis. Dan gaat wol helemaal op zoek omdat ze dan wél een lekkere grote claim neer kunnen leggen.
Heb het hele topic daar net ff gelezen... Die directeur heeft écht tijd over volgens mij. Deeplinken naar plaatjes mag dus ook niet meer. Overigens doen ze het daar wél goed en geven ze alleen maar een waarschuwing, geen claim o.i.d.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=319896&tid=319896
weeronline heeft tijd te veel ..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=319896&tid=319896
weeronline heeft tijd te veel ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |