Zaterdag bruiloft en over een paar weken trouwen een heel bijzondere bejaardenbruiloftquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon zomaar of voor iets speciaals SCH?
Gewoon even geduldquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef golfer het volgende:
Jij in colbert SCH?
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.
Foto?
Dat is dan ook nauwelijks het geval - kleding kopen is een ramp - zeker met van die zorgelijjk kijkende verkopers die pas ontdooien als ik zelf zeg dat het vast niet meevalt in mijn maatquote:dat ze die dingen trouwens in jouw maat maken...
Henk Kesler ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Clauw is die sollie van jou trouwens bij de KNVB(ik kort het expres maar even af)?
Met die eigenaar heb ik nog wel eens zaken gedaan toen ie net begon ermee.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef VoreG het volgende:
Als je gaat beginnen op de universiteit krijg je dan een lijst thuis waarop staat welke boeken je moet hebben en waar je dat krijgt?. Ik snap er de ballen van
.
Wanneer krijg je dat dan? Want over een maand moet ik beginnen en er zit nog een introweek tussen enzquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard. En inschrijven voor alles wat ook uitgelegd.
Let wel op dat je je op tijd ingeschrijft voor de tentamens, kan anders een duur grapje worden. Eerste tentamenweek uiteraard niet gedaan en te laat. 62.50 voor 4 tentamens
Oh oooooh! Wat nu?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee zonder iets terug is in de stad.
FotoooooSCH
Je krijgt of post of je krijgt het op de introductiedag van je uni te horen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef VoreG het volgende:
Als je gaat beginnen op de universiteit krijg je dan een lijst thuis waarop staat welke boeken je moet hebben en waar je dat krijgt?. Ik snap er de ballen van
.
Ah ok, ik vroeg me al af hoe dat zatquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je krijgt of post of je krijgt het op de introductiedag van je uni te horen.
Het is in ieder geval slim om lid te worden van een studievereniging, die bieden je de boeken meestal met een fikse korting aan en voorzien je sowieso van meer informatie over hoe en wat omtrent studie en dus ook boeken.
Introweek en introdagen zijn er niet voor nietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat dan? Want over een maand moet ik beginnen en er zit nog een introweek tussen enz.
Niet te veel lawaai makenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah ok, ik vroeg me al af hoe dat zat
Dus dat hoor ik dan tijdens de UIT-week dan is het goed.
Wat?!quote:
Ik ben lievquote:
Ik heb een hekel aan luisteren dus als ze me het vertellen ben ik het binnen 2 mins weer vergetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Introweek en introdagen zijn er niet voor niets
Ze gooien je echt niet zomaar in het diepe. Alles wordt uitgelegd en anders zijn er nog 1000 anderen die er ook de ballen van snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |