nu zn kapsel er nog op....quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:22 schreef brighton het volgende:
Purrel prominent op de vernieuwde Vitesse site trouwens:
[afbeelding]
Ze gebruiken Purrel voor een misplaatste grap, en gaan hem daarna nog afzeiken ookquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef Flem het volgende:
Wat is het gerucht dan?
Ik vind dat Purrel naar Ajax moetquote:Op maandag 13 februari 2006 22:45 schreef DeVinger het volgende:
Waar wacht je dan nog op, barst los
Ik vind dat Sturing weg moet bij Vitesse en er een coach komt die Purrel aanvoerder maakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:48 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik vind dat Purrel naar Ajax moet
Een alternatief waar mee te leven valtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik vind dat Sturing weg moet bij Vitesse en er een coach komt die Purrel aanvoerder maakt.
Wat heeft dat met jouw onbezonnen daad te maken?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef King_of_Kool het volgende:
wees nou eerlijk, het is hier geen slowchat.
Bovendien is dit topic van juli 2005, Purrel verdient meer dan dat...
geintje moet kunnen toch, wees blij dat ie niet bij de graafschap speelt. Hij moet juist hogeropquote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef Flem het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw onbezonnen daad te maken?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Purrel verdient geen goedkope slowchat door nephooligans en Wamberto-aanbidders.
Hier is het af en toe naar aanleiding van weer een geniaal optreden van Purrel een komen en gaan van diepzinnige teksten over de constante onderwaardering van de meest integere neger die ooit in het geel en zwart zijn voetbalkunsten vertoonde. Fred Benson hengelt nadrukkelijk naar de status van opvolger in dit laatste opzicht.
Voorhoede Jenner-Huntelaar-Purrel bij Ajax volgend seizoen?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
geintje moet kunnen toch, wees blij dat ie niet bij de graafschap speelt. Hij moet juist hogerop
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voorhoede Jenner-Huntelaar-Purrel bij Ajax volgend seizoen?
rosenberg hunter purrelquote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voorhoede Jenner-Huntelaar-Purrel bij Ajax volgend seizoen?
Inkoppertje he: verdedigen (terwijl hij daar zelf het liefst speelt, snap je dat?)quote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden de kenners zijn zwakke punten?
Kan zich slecht aanpassen... Maar dat zou niet hoeven als die domme sturing eens wist wat ie wildequote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje een Purrel ophemeltopic dit.
Als hij 10 keer alleen op de keeper af gaat, schiet hij 4 keer keihard over, 4 keer op het lichaam van de keeper, 1 keer legt hij breed op Hersi en 1 keer scoort hij zelf via de binnenkant van de paal, nadat hij in de grond getrapt heeft. Dat zijn niet bijster sterke cijfers voor het onderdeel afmaken.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, maar het ging over zijn zwakke punten toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:07 schreef DeVinger het volgende:
Het is een vleugel, hij moet actie maken, rennen en voorgeven. Niet gekeken tegen Twente?
Hij heeft een retegoeie voorzet, en bovendien is een linkspoot altijd handiger dan een rechtspootquote:Op maandag 13 februari 2006 23:10 schreef DeVinger het volgende:
Je gaat een spits toch ook niet beoordelen op zijn keepersskills, ok Purrel komt eerder voor de goal dan een verdediger en zou daarom redelijk moeten kunnen afmaken, maar ik vind dat wel meevallen wat je zegt. Hij kan iig wel goed eigengoals maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |