Daar zat ik exact een week geleden nog op het terras.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:26 schreef soares het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
raad het plein...
moeilijk he...
maar wel vanuit een ongebruikelijke hoek...
Villa Borghese blijkbaar, maar ik ben er niet geweest.quote:
Dat is die eh galleria dei arte (of iets in die richting) aan de noordkant van Villa Borghese toch? Aan dezelfde weg als die dierentuin.quote:
Das het gerechtsgebouw, aan de Tiber. Achter dat gebouw is Piazza Cavour. Daar heb ik m'n Ferrari gespot.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef soares het volgende:
zozo een egt rome expert...
[afbeelding]
en deze... is iets moeilijker...
Monument voor Vittorio Emanuele 2, toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef Kontiki het volgende:
Waar is deze foto genomen?
[afbeelding]
En al-al-alweerrrr een winnaarrrrr.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Monument voor Vittorio Emanuele 2, toch?
De snelste manier is met de Eurostar. Dan ben je er in 4,5 uur, maar dat is volgens mij een vrij prijzige grap.quote:Op zondag 6 november 2005 14:26 schreef soares het volgende:
even een vraag je van mijn moeder
hoelang doe je erover om vanuit rome met de trein naar venetie te gaan
want we willen ook verder kijken... iemand een idee?
Het heeft twee dagen lang echt gehoosdquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Kontiki het volgende:
Wow, regen in RomeIn mijn herinnering is het elke dag stikheet met blauwe lucht. Die wolken, ik kan het gewoon niet voorstellen dat het daar regent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |