Je krijgt niets als je te graag wilt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:48 schreef soares het volgende:
but i'm a very bad girl.... i need the spanking
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad een echte vrouw.
Then I'll consider it, it you're worthy.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:55 schreef soares het volgende:
and if I beg?
@ dizzee is niet grapppig!
Begin eens met wat leuke foto's te mailen, en on topic te gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef soares het volgende:
and what wil make me worhty?
o mighty one...
Ja, geweldig! Oud & Nieuw in Rome vond ik schitterend en de stad is heel gezellig in die periode. Ook zeker niet koud dus je kunt gewoon lekker naar buiten!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:12 schreef Dizzee het volgende:
Is Rome met de kerstperiode gezellig om te bezoeken? Zo tussen kerst en oud & nieuw.
Ja daar had ik ook meer van verwacht. Ik had pas na een tijd door dat ik er überhaupt was! En het Colosseum vond ik ook tegenvallen, van buiten niet maar toen we eindelijk binnen waren was dat niet zo spectaculair.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:58 schreef Kontiki het volgende:
Eigenlijk viel niks tegen in Rome. Alleen Circus Maximus, waar eigenlijk helemaal niets meer van over is. Een grasveld, meer is het niet.
Ik vond het juist wel een leuk ding. Vooral omdat hij zo grappig is geplaatst en omdat er niemand was. Wij hadden ook veel moeite om 'm te vinden, en de tocht erheen was de moeite waard. De omgeving daar (hij ligt als ik het me goed herinner onderaan een heuvel?) is mooi om doorheen te lopen.quote:Oh ja, en de Mond van de Waarheid (suf ding is dat zeg! Het is dat hij al zo oud is....). Ik had hem groter verwacht.
Laat ik nou net in de kerstvakantie erheen gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, geweldig! Oud & Nieuw in Rome vond ik schitterend en de stad is heel gezellig in die periode. Ook zeker niet koud dus je kunt gewoon lekker naar buiten!
Ik zou best graag weer willen dit jaar, als ik het geld maar had.
Ja dat kan heel goed kloppen hoor. Ik weet het niet precies, maar op straat lopen was heel lekker en er scheen ook gewoon een zonnetje. Zelfs 's avonds was het goed te doen om met een rokje en een panty aan buiten te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Laat ik nou net in de kerstvakantie erheen gaan.![]()
Ik ben wel benieuwd naar het weer dan? Ik heb me laten vertellen dat de temperaturen van de 8 tot 15 graden liggen?
Zie m'n profiel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:18 schreef soares het volgende:
dank u voor de info... zal het zeker is gaan bekijken....
*off topic... waar moet de foto's heen... ohhh mighy one...
Zijn dat niet gewoon standaardprijzen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef soares het volgende:
ok ok... nog speiale wensen...??
on topic
weet iemd wanneer ryanair zen prijzen voor mei gaan vrijgeven, want maart is mij te vroeg ik wil in mei...
Daar zat ik exact een week geleden nog op het terras.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:26 schreef soares het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
raad het plein...
moeilijk he...
maar wel vanuit een ongebruikelijke hoek...
Villa Borghese blijkbaar, maar ik ben er niet geweest.quote:
Dat is die eh galleria dei arte (of iets in die richting) aan de noordkant van Villa Borghese toch? Aan dezelfde weg als die dierentuin.quote:
Das het gerechtsgebouw, aan de Tiber. Achter dat gebouw is Piazza Cavour. Daar heb ik m'n Ferrari gespot.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef soares het volgende:
zozo een egt rome expert...
[afbeelding]
en deze... is iets moeilijker...
Monument voor Vittorio Emanuele 2, toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef Kontiki het volgende:
Waar is deze foto genomen?
[afbeelding]
En al-al-alweerrrr een winnaarrrrr.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Monument voor Vittorio Emanuele 2, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |